sâmbătă, 31 martie 2007

My perfect Sunday

Nu stiu de ce, dar eu am o stare de spirit speciala pentru ziua de Duminica. Cred ca totul ar trebui sa fie in reluare, adica lumea sa fie mai calma, sa priveasca altfel lucrurile, sa fie mai bine dispusa. Cel putin eu asa sunt.
Duminica imi place sa ma trezesc mai devreme (pe la 10 asa), sa-mi pun o muzica chill, sa deschid geamul (de unde pot privi linistita cimitirul si auzi Liturghia:)) ) si afara sa fie soare. E mult mai tare sa ai o Duminica perfecta cand e soare afara. Asaaa...apoi sa mananc micul-dejun intr-un decor special: masa sa fie curata, mancarea mai usoara, cafeaua nici prea dulce, nici prea amara, prindeti voi ideea.
Dupa toate astea, ies in oras: ori in Cismigiu sa ma plimb, sa pap vata de zahar si apoi sa beau cafea, ori pe Lipscani, intr-una din cafenelele mai mult sau mai putin cochete. Daca vreau o zi romantica ies doar cu Iri si daca vreau una plina, ies alaturi de alti iubitori de Duminica si anume, my friends. Poate parea destul de boring, dar in realitate chiar e fun: imaginati-va o incapere cu scaune frumoase (am "a thing" pentru ele), cu miros de cafea buna, cu o muzica placuta pe fundal si un grup de prieteni care rad cu pofta povestind cate-n luna si-n stele, nu ai vrea sa fii si tu acolo? Poate da, poate nu..cine stie?:)
Insa...tam tata tam..tam tata tam...in aceasta Duminica, mi-a venit in cap un plan super:) si sunt foarte mandra de asta, mai ales ca le-a suras si celor din jur.
O sa ma trezesc, in camera o sa am lalele mov, 7, (bine..practic n-o sa le am, dar intr-o zi chiar o sa fie asezate frumos in borcanul legat cu funda mov, de pe dulap, pentru ca-mi sunt promise :D) o sa fac dus, o sa ma imbrac etc. si o sa plecam (eu, raluca, alex, iri, lista ramane deschisa) la breakfast la Jos Palaria (pentru ca mi s-a pus mie pata pe salata bulgareasca de acolo), local foarte dragut amenajat, cu tablouri ale marilor actori, pe care acestia s-au semnat sau au transmis un gand bun, nu de alta, dar este cafeneaua lui George Mihaita.
Boooooonnnnnnn....dupa ce papam, bem cafea, vorbim, bla bla bla, merem la Muzeul Taranului Roman, pentru ca este Targul de Florii si din cate am inteles va fi foarte, foarte fain. Problema e ca nu prea stiu unde e MTR, dar de asta avem Net, nu? :))
In orice caz...sper ca de data asta socoteala de acasa sa se potriveasca cu cea din Targ si maine sa fie asa cum mi-am propus...si soare.

3 comentarii:

blur spunea...

asa va fi. pentru ca printesele merita

vz spunea...

MTR e pe undeva pe langa herastrau parca :)

Andreea spunea...

Cred ca toti si-ar dori o My perfect Friday,Sunday...toate zilele sa fie ... Perfecte