marți, 17 aprilie 2007

About bars and frappe

Imi place la nebunie sa ies in oras. Atunci simt ca-mi ies din rutina zilnica, ma detasez de toate si pur si simplu ma simt bine. Ador sa descopar locuri noi si originale. Am ajuns sa am cafenelele mele favorite, in care ies de obicei, barurile de fite pentru zile speciale, sau cele mai putin fitoase pentru zilele cu buget redus.
Ma descurc: stiu unde se bea o cafea buna, una excelenta, una extrem de scumpa si foarte mica, sau unde gasesti un Cosmopolitan bun sau unul mai putin bun. Nu stiu toate barurile din Bucuresti, probabil sunt 1 milion de alte locuri fancy de care nici macar n-am auzit sau nu-mi permit sa intru in ele, dar daca ai chef sa iesim in oras stiu unde sa mergem;)
Iubesc frappe-ul: cu inghetata, fara inghetata, cu multa frisca, rece, pus intr-un pahar mare si stropit cu sirop de ciocolata. As putea spune ca e bautura mea preferata:)
Insa scopul acestui articol este de a va dezvalui piticii mei in legatura cu barurile. Barurile in care eu ies trebuie sa arate bine, sa aiba scaune, mese si pahare frumoase, iar ambianta sa fie placuta. Revenind la scaune sau fotolii: ele trebuie sa fie ciudate, comode, extravagante...
Ma adaptez usor. Pot sa stau cu prietenii si la o bodega depravata si sa beau bere in Vama pe plaja sau la un bar infect, nu fac foarte multe mutre. Insa, in sufletul meu, recunosc, in ceea ce priveste barurile ( si nu numai:D ) sunt snoaba. Imi plac locurile scumpe si care arata bine. Nu sunt extrem de snoaba, pentru ca nu m-as duce niciodata intr-un bar care arata excelent, dar servirea sau ceea ce beau eu este oribil. Sau nu m-as mai duce... Sunt as in a lua tepe de genu..cafea foarte scumpa: si-mi aduce tipa de la bar un pahar de sampanie, umplut pana la jumate cu o licoare amara ca dracu, ii pun 3 pliculete de zahar si tot amara e, iar apoi stau si ma uit la prietena din fata mea, care bea intr-o cana imensa de supa o cafe latte.:))
Asta este problema mea...locurile scumpe. Nu intotdeauna am bani sa merg in ele si atunci vine Diana si spune: "Hai ma Ana, banii nu sunt o problema":)
Lumea are sau nu prejudecati in privinta asta. Chiar am un prieten, care daca nu mi-a scos ochii si ne-am certat la cutite, ca de ce stau la terasa cu scaune de lemn in Cismigiu si nu la aia cu scaune de plastic, ca eu numai pe Lipscani sunt de gasit si tot asa...In prezent, il intreb pe acel prieten unde a mai iesit si-mi spune ca nu are de gand sa-mi dezvaluie pentru ca am sa-l consider fitos.:)
Ce pot sa spun? Lumea se mai schimba, asa ca nu va grabiti sa judecati...
N-am sa ma justific pentru cele spuse aici.
Intr-adevar de cele mai multe ori sunt de gasit pe Lipscani, pentru ca ma tot invart prin barurile de acolo, dar stiu sa ma adaptez in functie de situatie si de lumea cu care ies;)
Asadar, concluziile ar fi urmatoarele: sunt snoaba, imi plac lucrurile de calitate si de foarte buna calitate si piticii mei se trezesc atunci cand vine vorba de baruri sau cafenele:)

5 comentarii:

Matei spunea...

cum ti-ai pus muzica pe blog? nu vad niciun player sau ceva...hmmm? nice ce scrii...ciao!

ana spunea...

Ce pot sa spun? I know people who know people..:))
Mai Matei...ca blogu meu sa apara pe blogu tau, trebuie sa trec un fel de test conceput special pt mine sau...?:))papa

sadicuta spunea...

Diana zice ca "banii nu sunt o problema", dar nu trebuie sa ne luam dupa ce zice Diana...pentru ca si la ea BANII mai constituie o problema din cand in cand, dar foarte rar=))))
dat fiind vorba despre un frappe intr-un loc de pe lipscani, atunci ca banii chiar n-ar trebui sa fie o problema: mai avem o ciule, o mada etc:P

blur spunea...

snoabelor !!!! va iubesc

oldman spunea...

cu cine oi fi semanand?