sâmbătă, 21 aprilie 2007

Baieti rai vs Baieti buni

"Ai grija mama, sa-ti gasesti si tu un baiat bun"...astea sunt vesnicile sfaturi pe care le primim de la parinti, bunici, frati si toti cei apropiati. Sa ne gasim un baiat bun, cuminte, dragastos, daca-i dai un sut in fund, sa se intoarca in patru labe, sa nu injure, sa nu fumeze, sa nu bea...si lista poate continua la nesfarsit.
Facem cum facem, dar pana la urma, acasa ajungem tot cu un exemplar "nereusit".
Intotdeauna prietenii nostri cei mai buni vor fi the good guys. Teddy bears..cum le zic eu.:) Acestia sunt draguti, amuzanti, intotdeauna la dispozitia ta sau mereu acolo daca ai nevoie de ei, inteligenti, poti vorbi cu ei despre absolut orice, te cunosc in toate ipostazele, iti fac complimente...dar..le lipseste ceva. Nu pot sa zic exact ce, poate aerul inabordabil (desi unii il au din plin)..nu stiu. Ei sunt cei pe care tu iti doresti din tot sufletul sa-i iubesti, dar nu poti.
Noi vrem the bad guys : neconventionali, ciudati, boemi, artisti, punkeri, rockeri, filozofi, inabordabili, ingamfati, sex-simboluri, sa-l aiba pe vino-n-coa', sa planga fetele dupa ei, nepasatori, imprevizibili pana'n maduva oaselor, intangibili. Nu pot sa-mi explic nici motivul pentru care noi ii alegem pe ei. Poate vrem sa ne traim viata la limita. Am fi plictisite daca in fiecare zi am auzi aceleasi cuvinte si declaratii de dragoste, daca de fiecare data cand am fi nervoase ei ar sta si ar spune "Da iubito, inteleg", daca ar merge cu noi la cumparaturi, daca i-am intreba unde vor sa iesim si ei ar spune "Unde vrei tu", daca le-am spune sa plece si ei tot acolo ar sta. Probabil, undeva in adancul sufletului, vrem pe cineva pe care sa simtim ca inca nu l-am cucerit de tot, ca in fiecare zi mai putem face ceva care sa-l frapeze, sa-l lase cu gura cascata, vrem o relatie in care trebuie sa muncim ca sa o facem sa mearga si sa creasca si nu sa primim totul de-a gata. Ne dorim pasiune coplesitoare, sa primim una calda, una rece, ne dorim un barbat 100% adevarat.
La inceput e ok...este mai mult decat am visat: ai timp sa iesi cu fetele, va vedeti de cateva ori pe saptamana, ba e trist, ba e vesel, e un tip complicat, cand te saruta simti ca lesini, ii platesti tu consumatia, el n-are bani, doar si-a luat tigari si bilet de Ratb ca sa vina sa se intalneasca cu tine. Tu esti in extaz: "Vaaaaaaaiiiiii, cat sacrificiuuuuuuuuuu". Dupa cateva saptamani, iti trece si tie prostia (cauzata de dragoste) si brusc te lovesti de realitate, iar lucrurile care ti se pareau vis inainte, acum au ajuns sa te faca sa suferi, sa te simti umilita, neiubita: nu te suna decat cand are nevoie de ceva, sau il suni tu, nu are niciodata bani, dar absolut niciodata, se comporta rece cu tine, vorbeste non-stop despre cuceririle sale, foste sau actuale, nu vrea sa-ti cunoasca prietenii sau are foarte multi bani, fetele merg agatate de picioarele lui, nu-i trebuie nimic, e satul de toate, plictisit, arogant, mult prea arogant, prea destept pentru cei din jur...nimic nu-i convine. Iti vine sa urli!!! Ok, sexul e grozav, dar inima ta?
Acum stiu de ce-i alegem: in subconstient, noi dorim sa-i schimbam sau suntem convinse ca datorita noua el se va schimba. EL nu se va schimba...niciodata.
Eu vorbesc acum la modul general, sunt absolut convinsa ca in lumea asta exista si bad guys de treaba(am si eu unul:D) sau care cu timpul ajung good guys, insa de cele mai multe ori...lucrurile nu sunt asa cum par.
Daca nu esti tu aia (desi eu asta iti doresc), cea care sa-l lase fara cuvinte si care atunci cand te apropii ii face inima sa-i pulseze din ce in ce mai tare si incepe sa se fastaceasca, mai pe romaneste fie spus, poti sa stai tu si in cap si sa plangi pana mori ca el nu se va schimba. A...poate un copil..:))
Asadar, dupa multe chinuri, vise spulberate, bocete, sticle de vin rosu, nenumarate pachete de tigari, ajungem sa constientizam ca noi nu vrem sa fim calcate in picioare, ca ne-am saturat de zecile de compromisuri...si ca ne dorim un baiat care sa ne iubeasca asa cu suntem noi, sa ne respecte, sa nu incerce sa ne schimbe si nici noi pe el, sa facem compromisuri amandoi, sa ne aduca flori..ne dorim sa fim printese. Si pana la urma, nu conteaza daca cel care ne face sa ne simtim asa, este baiat bun sau baiat rau.

9 comentarii:

Poesis spunea...

Si cand baiatul rau, dupa lungi certuri si suferinte si bocete si tigari si sticle de vin rosu, se transforma datorita magiei noastre in baiat bun: "Nu mai esti baiatul de care m-am indragostit". :))

zoranit spunea...

pur adevar...dragostea nu are reguli si vrea tot ce nu are....ai bad guy vrei good guy si invers.insa cineva va fii de amandoua si poate acea persoana va fii the one
armonia e ceea ce cautam defapt

Doru Oprişan spunea...

Dupa ce vi se mai linistesc hormonii va dati seama ca un "good guy" e tot ce va trebuie pentru o viata fericita. Dar asta se intampla dupa ce baietii rai si-au luat "partea leului": tineretea si frumusetea voastra. Ah, sweet justice !

notalent369 spunea...

eu cred ca vreau un baiat bun, undercover...adica sa para mai dur, ptr toti ceilalti si numai fata de mine sa isi arate adevarat fata.partea sensibila, nu neaparat aia de papa-lapte, cause we hate that!:P

ana spunea...

Hei:) Merci de commenturi: @ Poesis: yep, uneori e asa..:)
@ Zoranit: dragostea niciodata nu are reguli si mai mult decat atat, nu suntem noi cei care alegem de cine sa ne indragostim:)
@Doru: uneori ne dam seama si inainte;)
@Notalent: yessss, we hate papa-lapte:))

blur spunea...

mah.. te-ai intrecut pe tine cu postul asta. sunt atat de mandru incat sunt pe cale de disparitie. oare de ce le zice "baieti buni", daca nu sunt asa buni pana la urma?

Anonim spunea...

Am 22 de ani si sunt virfgin. De ce ? Cuz I am THAT good guy. Sunt "fratiorul" tuturor fetelor si le ascult pe toate cum vin la mine si se plang de bad guys ai lor. Eu ce fac? Stau... sufar... imi trece... repeat.
Nu cred ca o sa ma schimb vreodata si nu cred ca voi sti ce inseamna vreo relatie ever. Nu am avut una si nu cred ca o sa am una. Pt asta multumesc tipelor care "iubesc" cu vaginul si nu IUBESC cu inima!

Anonim spunea...

anonim, nu te plange ca nu esti singur. si eu pt ca sunt "the good guy" vin toate la mine sa se planga ce le face "the bad boy" si lui ii iese tot si mie nimic. lucrul asta ma enerveaza. dar kestia care imi place este ca... ne skimbam :)) canf fetele nu mai suporta baietii rai, ne cauta, dar apoi nu le mai vrem. asa ca... tot ele raman cu buza umflata!

ray25tm spunea...

fetele ne transforma in badboys ,asta e un lucru bun