miercuri, 4 aprilie 2007

Este doar o (simpla) neintelegere


Si-a rupt piciorul si nu intelege.
Si-a rupt piciorul si nu inteleg.
Oare nu ne mai intelegem?
El nu intelege de ce sunt eu suparata, iar eu nu inteleg cum el nu poate sa inteleaga... .
Sunt suparata pentru ca si-a rupt piciorul dintr-o prostie (la o petrecere, a luat in brate pe cineva mult mai mare decat el, care a cazut peste el si..ta ta!), si s-ar fi putut evita acest lucru. Probabil as fi fost de 1000 de ori mai ingaduitoare daca l-ar fi calcat masina peste picior, si l-ar fi rupt in timp ce mergea sau 1 milion de alte variante, mai putin cea reala. Asta e acum! Ce pot sa mai fac? Sa stau suparata o luna pana ii scoate gipsul si o sa poate merge normal iar? Nu! Trebuie sa accept situatia, pentru ca pana la urma eu sunt omul rau: eu sunt cea nervoasa, eu n-am fost sa-l vad, eu dau solutii degeaba, eu NU inteleg. Dar sunt trista, iar eu in general sunt o persoana foarte vesela. Acum sunt trista si ma simt singura si am senzatia ca doar eu incerc sa fac ceva, ca doar eu sunt suparata, ca doar mie mi-e dor si o sa-mi fie dor, ca doar pe mine ma deranjeaza situatia asta....si ca pe EL nu! Chiar am incercat sa-i spun ieri unei foarte bune prietene : "Fata, sunt foarte trista pentru ca..." si vorbele au ramas undeva in vant, cred ca ne-a intrerupt proful si apoi am uitat de ele..
Sunt trista pentru ca as vrea ca el sa inteleaga, ca intr-o relatie, cand tu ai grija de tine, automat ai grija si de celalalt. Iar acum, practic, nu doar el s-a lovit, ci m-a "lovit" si pe mine. Mai mult decat atat, la sfarsitul lunii...implinim un an si aveam planuri si apoi vroiam la mare, pentru ca acolo ne-am cunoscut:)
Of, parca prea mult dramatizez, nu? Cine stie ce se va intampla peste o luna?(poate isi rupe si celalalt picior :)) ). O sa fie bine! La urma urmei, in Bucuresti, sunt 1000 de oameni fara picioare, maini etc. care se tot plimba, o putea si el o zi sa mearga la restaurant,nu? :)
Eram mult mai trista ieri, dar cum v-am spus, peste noapte mi se atenueaza din nervozitate, plus ca azi, afara este soare. Cum sa fii suparat cand afara este soare?

Iar Ana este o "persoana vesela si amuzanta"...cum sa fie Ana trista?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hey you! Ana,stai linistita,totul o sa fie bine,se va vindeca. Si la urma urmei,nu poate fi totul perfect. Se mai intampla si "din astea rele",cum se spune. :)
Si poate merge si in carje.
Insanatosire grabnica "bolnaviorului"!