joi, 5 aprilie 2007

Frumusetea perfecta- simpla iluzie!

Mi se pare foarte tare campania celor de la Dove, care promoveaza frumusetea naturala. Poate pentru multi a fost un soc sa vada un afis imens amplasat pe Universitate, pe care era imaginea unei femei de 96 de ani, care arata genial (pentru varsta ei). Tindem sa judecam lumea dupa aparente, sa le gasim imediat defecte, sa-i catalogam, fara a le mai da o a doua sansa. Suntem prinsi in propriile concepte si valori si uitam a mai analiza lucrurile in profunzime, in cazul nostru, in a gasi o trasatura frumoasa a persoanei din fata noastra. Fiecare trebuie sa aiba ceva frumos si unic si mai mult decat atat, nimeni nu este perfect.Si tocmai asta incearca sa faca cei de la Dove: sa prezinte o latura diferita a lucrurilor. Sunt o gramada de pustoaice, usor influentabile, care citesc reviste glossy (si eu citesc :D ), vad in paginile lor numai fete superbe, Afrodite moderne, si-si doresc din tot sufletul sa arate si ele asa. Partea proasta in toata povestea asta, este ca sunt dispuse sa recurga la sacrificii imense doar pentru a-si atinge supremul vis. Unele ajung anorexice, altele dependente de chirurgia plastica, in orice caz, multe dintre ele renunta a-si mai explora propriul corp si a-si accentua trasaturile distinctive si se lasa prada iluziilor create de faimosul Photoshop.

Daca lasam la o parte vulgaritatile, machiajul excesiv, proasta sau extrem de proasta alegere vestimentara, parul neingrijit, pana la urma, acest post "vorbeste" despre elogiul adus frumusetii netrucate. Exista o vorba inteleapta, care spune asa: "nu exista femei urate, ci doar neingrijite". Foarte adevarat. Asa ca in loc sa aspiram la titlul de femeie artificiala/superficiala, mai bine ne-am concentra un pic si asupra noastra.
Haide sa ne construim un cult al nostru si mai ales haideti sa definim, fiecare personal, ideea de femeie fatala si cu toata mandria de care dam dovada, sa ne incadram cu brio in acel tipar! :) Spor la treaba ;)

5 comentarii:

Zephyr Alexxx spunea...

m-a socat putin reclama asta.evident ca sunt constient ca asa se procedeaza in ziua de azi (am retusat si eu un pictorial pentru o cantareata de la noi), dar parca nici chiar asa.:-).
Chiar interesanta campania lor.

ana spunea...

Da, intr-adevar este foarte interesanta, foarte adevarata si foarte la obiect:)Merci de comment si sper sa mai revii si cu altele;)papa

Zephyr Alexxx spunea...

nu ai pentru ce.mi-a facut o deosebita placere.chiar ma pasioneaza sa mai navighez pe blog-urile altora si constat cu bucurie ca foarte multi sunt foarte talentati. De azi am sa imi pun un link la favoriti cu adresa blog-ului tau :).

ana spunea...

:)multumesc frumos. De acum inainte ai sa ai si tu un link pe blogul meu;)

Zephyr Alexxx spunea...

mercic :P.