joi, 19 aprilie 2007

Joi

Am avut o zi plina: trezit la 6, dus la scoala crezand ca am test, plecat de la 8.30 de la scoala pentru ca profa de seminar ne-a trimis la curs, cafea cu Andra, cumparaturi in Carrefour cu Roua. Booon...aici este necesara o paranteza:), deoarece plimbarea in Carrefour, care n-ar fi trebui sa dureze mai mult de jumatate de ora, s-a prelungit la vreo 3 ore. Poate o sa ma intrebati de ce, iar eu am sa va raspund asa: am stat o ora la Sephora. Vanzatoarele care sunt de obicei sictirite si se uita la tine ca si cum ai fi ultimul gandac, ne-au lasat in pace si astfel am putut sa analizez fiecare fard, ruj, rimel in parte. Asadar, dupa ce ne-am mutat de la un stand la altul cu punga de detergent de 6 kg si cele 3 sacose, am devenit posesoarele unor frumoase cosmetice;)

Seara am iesit intre fete. Insa nu intr-un club sau sa bem cafele pe Lipscani, ci la TNB, la piesa Burghezul gentilom. Asa ca astazi ne-am culturalizat si ne-am amuzat copios la o piesa pe care v-o recomand din toata inima. Geniala!!! Actori precum Maia Morgenstern, Victor Rebengiuc, Claudiu Bleont, Eugen Cristea, Maria Buza, Medeea Marinescu, Marius Manole, ne-au uimit cu prestatia lor ireprosabila si umorul desavarsit.
In schimb, inafara de vestitii actori, grandoarea spectacolului a fost data de decor, sau mai exact decoruri, care pur si simplu te lasau cu gura cascata, datorita complexitatii si maretiei lor (la propriu vorbind). Lor li s-au adaugat jocul de lumini, orchestra, dansatorii si originalele, complicatele si diferitele lor costume. A fost o piesa extraordinara, impecabila, demna de TNB, care mi-a lasat o senzatie de bine si mi-a confirmat faptul ca actorii, cel putin de la TNB nu sunt chiar atat de saraci, ca lumea merge intr-adevar la teatru, ca piesele nu si-au pierdut din farmec si nu s-au lasat prada ideilor abstracte, confuze si neintelese.

Concluzia mea ar fi asa: daca lasam la o parte mizeriile din Parlament si in general viata politica, filmele despre revolutie, interminabile, plictisitoare, agasante, prejudecatile si imaginea vesnicilor copii morti de foame, oameni saraci si tigani, Romania noastra nu este nici atat de saraca, nici atat de mica, nici atat de lipsita de valoare si demodata precum crede lumea. Iar daca printr-o minune s-ar schimba si majoritatea mentalitatilor, situatia ar fi chiar roz bombon:D

3 comentarii:

blur spunea...

abia astept sa scod gipsul si sa tragem o tura de teatru. mor de draci si nerabdare.

oldman spunea...

sephora.....aia din paris s-o vezi!
si-ti doresc asta,sa vezi cum te agata vanzatoarele(sau ei-frumosi gatiti si cred ca gay),si cum iti explica si cum te machiaza!

dia spunea...

eu am fost de doua ori la "Burghezul gentilom"..si mie mi-a placut:)imi pare rau ca n-am venit aseara, dar promit ca ma revansez..:)ti pup