sâmbătă, 14 aprilie 2007

Me happy

Ziua de astazi - vineri 13- a fost pentru mine a super zi:) Dat fiind ca inca sunt acasa si n-am ajuns in Bucuresti si vine primavara/ vara si eu am nevoie de haine noi...am fost cu ai mei la shopping:) E foarte tare sa merg cu ai mei la cumparaturi: 1. imi dau mai multi bani decat mi-ar fi dat sa-mi iau eu singura din Bucuresti si 2. e foarte amuzant. Asadar dupa o zi intreaga de plimbat prin Mall, uitat prin magazine, probat diverse textile:) si zicand de fiecare data : "Imi mai iau asta si gata", am ajuns acasa cu : 3 rochite, 2 perechi pantaloni, 1 pereche pantofi, un maieut si un bolero.
Sunt fericita si sunt foarte recunoscatoare parintilor mei si ii iubesc mult si sunt extrem de mandra de ei:D....aaa, si simt asta si atunci cand nu-mi cumpara nimic;)

Niciun comentariu: