miercuri, 25 aprilie 2007

Opinie

Sunt genul de fata care se imbraca in fuste 90% din timp. Ador fustele si rochitele. Le port de cand ma stiu, ma simt foarte confortabil in ele, plus de asta, capat si un soi de feminitate:) (a..feminitatea nu egal fusta). Niciodata nu am avut mai mult de patru perechi de pantaloni, pentru ca garderoba mea era formata din fuste. Ai mei ma incurajau sa le port si cat mai scurte pentru ca am picioare frumoase:D(asa spun ei)
Asa ca pentru mine...fustele sunt ceva normal, nimic iesit din comun sau extravagant. Insa pentru majoritatea lumii din jur nu. Mai exact pentru majoritatea barbatilor. In caz ca nu v-ati prins, in acest post imi revars o mare parte din frustrari legate de acest subiect.:)
Pentru numele lui Dumnezeu, traim in secolul 21, mai nou se poarta sandale iarna, dar cand vine vorba de o femeie in fusta, barbatii parca se tampesc. Nu toti, ce-i drept.
Da, ok, ma imbrac in fusta pentru ca ma simt bine si ma simt frumoasa si vreau sa fiu admirata..bla bla bla... Insa, cer prea mult daca vreau ca lumea sa ma complimenteze frumos daca tot o face?
Sa va dau exemple: ies din casa, iar in fata blocului se pune asfalt. Toti muncitorii se opresc si incep sa fluiere, sa tipe, sa-mi zica "Hai papusa, intoarce-te". Cat timp merg se mai opresc 2-3 oameni din mers si stau si se uitaaa, apoi ajung la strada si masinile incep sa claxoneze, nu doar masinile ci si autobuzele: frate, uita-te naibii la drum si nu la fusta mea/picioarele mele, ca poate faci accident.
Se mai intampla sa opreasca diverse masini, sa ma urmareasca, iar soferul lor sa ma intrebe "Vrei sa facem o plimbare?". Imi vine sa scot flacari pe nas.
As fi ipocrita sa recunosc ca nu-mi da o anumita satisfactie faptul ca lumii ii plac "fustele" mele, dar de aici si pana la a fi claxonata non-stop, e un mare pas.
In nici un caz o fata desteapta nu se va lasa cucerita de fluieraturi si "Pssss, pisi...", in schimb, un zambet si un "Ce draguta esti", fac mai mult decat ti-ai putea imagina.
Si nu sunt singura femeie care iese pe strada in fusta si pateste asa...toate patim la fel..:)
Plus de asta, femeile nu sunt un produs. Sunt fiinte umane, care trebuie respectate, apreciate si iubite, ca si restul lumii. Flirteaza cu ele, fa-le complimente, zambeste-le, cumpara-le Cosmopolitan:), dar numai nu urla dupa ele...si nu le spune "Pisi".

14 comentarii:

Doru Oprişan spunea...

Sunt fiinte umane,insa care aleg sa se vanda. Sau ma rog.. poate ca nu e tocmai alegerea lor. Sa zicem ca de vina e concurenta...Iar faza cu "ce draguta esti" nu functioneaza. Intr-adevar nu mai e o badaranie ca "hei pisi", dar tot o chestie "lame", neoriginala ramane. Daca tu imi arati o fata care se opreste pe strada pentru a-i multumi celui care i-a facut complimentul si pentru a schimba doua vorbe cu el.. eu ma apuc de facut complimente :) In ziua de azi fetele merg repede, cu ochii in pamant si incruntate. Pregatite sa reactioneze barbateste la orice inconvenient aparut pe parcurs.

foggie spunea...

fetele reactioneaza dupa cum sunt nevoite sa o faca..
'hei pisi...', 'papusa, ce fund ai!"..sau cei care te masoara din cap pana in picioare si apoi ofteaza cu un iz gretos de placere sexuala...te fac sa te simti ca un obiect, sau, mai rau, ca o jucarie sexuala..
Cei mai multi isi uita bunul simt acasa( daca il au ) cand vine vorba de o fata frumoasa care trece pe strada...aseara mi-a zis unul "mama, ce te-as ....."cum sa reactionezi la asemenea comentarii?
dak merg repede si sunt incruntata...reactionez barbateste...
poate daca il pocneam paream mai feminina...si mai vanata a doua zi...
Ana, nici eu nu ii suport pe indivizii astia...cel mai bine e sa-i ignori..

ana spunea...

@ doru- tu esti cam pesimist asa de felul tau,nu?:)int-adevar nu as sta la 2 vorbe cu cel care mi-a facut un compliment pe strada, dar daca as fi fost intr-un bar sau la facultate i-as fi multumit. Complimentele pe strada mi se par absurde..cat despre "esti draguta"..uneori chiar nu e asa lame. A, si eu de exemplu nu merg absolut deloc incruntata pe strada si gata sa reactionez barbateste...si mai stiu lume care nici ea nu merge asa:)
@ foggie - exact asta si fac: ii ignor. Nu am de ce sa-i injur, pt ca nu-i feminim(ma rog, ii injur de toate rudele in gand), nu am de ce sa le zambesc, sa le vorbesc, sa ma uit la ei. Ar fi bine ca in unele cazuri(si subliniez unele) sa avem puteri supranaturale, ca dupa ce le dam una, sa ne evaporam cat ai clipi;)

notalent369 spunea...

eu imi tot promit ca intr-o zi le voi spune acestor retardati libidinosi infecti, ceva de genul " uita-te la tine, om in toata firea...cum vorbesti...libidinosule, nu ti-e rusine?"...sunt convinsa ca ar ramane putin pe ganduri.mai ales astia trecuti de 40 de ani.si mai ales daca ar avea alcoolemia scazuta.
cu doru nu incercati sa purtati dicutii de genu asta..ptr ca nu stiti in ce va bagati.ia zi doru,de cate vreme m-am angajat sa te fac sa vezi FEMEIA cu alti ochi?hm?...sa fie vreo 2 luni?nu ma dau batuta...iti vin de hac pana la urma!si la complimente finute, just so you know, daca sunt spuse cu bun simt, eu poate reactionez cu un zambet si daca sunt pe strada, la coada la merdenele.

notalent369 spunea...

papuseee...vezi ca ti-am dat leapsa..check it out la mine pe blog;)

Geo Morcov spunea...

Este vina parintilor lor care nu i-au invatat sa aprecieze ce este frumos si au cultivat in ei prostul gust. Rusine rusine rusine. Si tu daca vrei sa schimbi ceva trebuie sa porti fusta toata viata ca poate se mai gasesc doua, trei femei pe langa tine si revine moda.

ana spunea...

@ notalent: stai asa papusee..ca acu postez:))
@ geo: moda deja a revenit;)

zoranit spunea...

mi se pare penibil sa te bagi in seama aiurea pe strada...chiar daca vad o persoana deosebita mi se opresc cuvintele in buze ("esti frumoasa"..."iti sta bine"..)si raman sa-i zambesc doar
este adevarat ca nici o fata nu s-ar opri la un schimb de cuvinte dar dupa cum am citit undeva "fericirea nu o poti atinge dar merita sa alergi dupa ea toata viata",asa ca merita sa incercam...cu bune maniere
pe de alta parte sunt si fete care pun fusta sa atraga bmw-ul cum sunt si barbati satui de munca si nevasta si cu patru clase+o carte citita intr-a cincea care nu pot decat sa fluiere
generalizarea e un lucru rau....suntem atat de diferiti

Diana spunea...

si eu sunt revoltata, ma simt mai bine cand am puterea sa rad si sa le spun ceva oarecum umilitor.. stii ca cea mai mare teama a oamenilor dupa teama de moarte este teama de a fi luati in ras. dar asta nu rezolva mare lucru. problema vine din educatie sau mai bine spus din lipsa ei. ma gandeam chiar zilele trecute ca poate in loc sa stau si sa comentez enervata cu prietenii/prietenele.. mai bine as face ceva concret, de genul unei campanii de educare a muncitorilor .. apoi am vazut filmul The Inconvenient Truth si parca as opta pentru o cauza mai buna.. Cat despre a purta sau nu fusta... uneori ma gandesc ca si daca as avea un sac in cap tot n-as scapa de astfel de mizerii.. am remarcat totusi ca de la un timp nu mai atrag asa usor atentia .. o fi din cauza varstei sau pentru ca ma imbrac de multe ori total aiurea, oricum departe de ce clasa muncitoare considera sexi. M-a strigat cineva dintr-o furgoneta "Zuza nebuna" si recunosc ca am luat-o ca pe un compliment..

ana spunea...

@ diana - pur si simplu uneori nu avem ce face. 1. suntem femei si nu putem sa-i luam la bataie, pt ca ne-ar calca in picioare, si doar in filme se intampla sa ramana socati si fara sa reactioneze
2. hai sa-i mai dam si noi dracu' si sa ne imbracam cum vrem si cum ne vine noua bine:)

rusty spunea...

:) I feel you... bizar cum lumea(majoritatea) ma crede ciudata din cauza la "prea multa fusta"...

Ana spunea...

@ Rusty: Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru..insa am invatat sa supravietuiesc cu ideea..si sa ma bucur de asta :P

Soimul roman spunea...

Traim astazi intr-o lume unde grotescul si tupeul prost se amesteca cu lipsa sexului si lipsa banilor. Daca lumea te claxoneaza, te striga pe strada, esti o fericita. Inseamna ca esti o fata draguta cu picioare frumoase. In fond, asta era esenta acestui post, picioarele tale frumoase. Onest fiind, si eu mi-as dori sa iti privesc picioarele. Si nu sunt un obsedat sexual, insa ce e frumos merita privit. Dar in nici un caz, nu as fluera sau sa te claxonez. As consuma bateria de la masina pe criza asta.

mihai spunea...

poate doar muncitorii aia de 57 ani se uita la tine
la ce fatza ai
crede ma la cat esti de urata ar trebui sa le multumesti ca ti dau atentie

p.s de multe ori e doar in capul tau, fetele nasoale isi mi fac scenarii d astea in cap