miercuri, 25 aprilie 2007

Poezia tuturor:)

Bântuie parfumul gros de primăvară (imprevizibil.com - eugen)
Un piersic roz mă-mbie c-un sărut pe nara(
somnoros.stealthsettings.com)
În iarbă greieraşi şoptesc duios (
ecostin.com)
Mi-e dor să sar şotron într-un picior (
catastif.com)
Şi vei uita că-ncerc să te omor. (
thetudor.blogspot.com)
Mă duc, mai bine, să culeg urzici (
monicaspune.blogspot.com)
De sub mici burtici de-arici pogonici, (
mamabashik.nahturalia.org)
În cimitir străbunii dansează ca şi când (
mahala.ablog.ro)
Nimic n-ar mai veni curand. (
artistu.blogspot.com - Andrei za “Artist”)
Nici sexul oral nu-i ca altădată (
sunhunter.filozofie.ro - Adrian Ciubotaru)
Sperati macar ca va fi fata! (
andreirosca.bookblog.ro)
O veveriţă apare brusc dintr-un tufiş (
andressa.ro)
Un copywriter bun ar pune-o pe-un afis. (
culturavura.fourhooks.com)
Şi-afişu’ pe un stâlp pe care veveriţa (
luciat.wordpress.com)
Serveşte chipsuri cu furculiţa (
www.weblog.ro/maddish)
De pe crucea luminată cu neon am salvat un Isus (
poesis.weblog.ro)
Doua picaturi de sange si o ruga dusa-n sus (
bluedaysblog.weblog.ro)
Dar Postul a trecut si l-au papat pe Iepuras (
ummagumma.weblog.ro)
De jur-imprejur iarba e rosie pe imas (
oama.ablog.ro)
Dupa, am stors lamaia pana am iesit din ea (
permafrost.ablog.ro)
Dar m-am reindulcit citind o “pagina de stare” (
http://rusoaica.weblog.ro/)
Poezia asta nu sta in picioare
N-am citit in viata mea timpenie mai mare
dar e distractiva tare (
Curtezana)
Si am ras cam mult
de s-a suparat
pana si nepotul
lui menumorut (
http://www.bloguluotrava.blogspot.com)
Dar i-am zis o vorba si repede i-a trecut
Pentru ca dintotdeauna m-a placut(
http://notalent369.wordpress.com/)
Cand stateam goala sub nuc

Si el bea cu mine suc(www.nu-sunt-printesa.blogspot.com). Poezia asta minunata va ajunge intr-un submarin aflat printre nori, nu-i asa Stef?:))(www.submarin-printre-nori.blogspot.com)