luni, 9 aprilie 2007

Uneori e asa:

"De ce ?", "De ce?", "De ce tu nu poti?", "De ce ei pot?", "De ce ai luat 9 si nu 10?", "Tine-te de scoala", "Ia si te angajeaza", "Vezi ce faci cu restanta", "Ia si invata", "Gaseste-ti un stil", "De ce?", "De ce?", "De ce tu nu poti?"
......................................................................
"Fii mai interesanta", "Esti prea concreta", "Foloseste metafore", "Foloseste metafore", "Foloseste metafore", "Lasa lumea sa se intrebe", "Nu lasi lumea sa se intrebe", "Nu e pe gustul meu", "Foloseste metafore", "Prea concreta".
......................................................................
"Nu-mi pasa", "Nu ma intereseaza", "Asa sunt eu", "Si ce vrei sa fac acum?", "N-am timp", "Nu am de gand sa ma schimb", "Nu vreau", "Nu vreau", "Nu vreau", "Am uitat", "Dar ce, nu e de ajuns?", "Nu am gresit", "Am gresit?"
.....................................................................
"Ma doare", "M-am saturat", "N-am sa mai scriu", "Nu am cerut pareri", "Nu sunt buna", "Nu sunt buna", "Nu sunt buna", "La ce sunt buna?", "Nu fac nimic bine", "Nu am un tel", "Sunt trista", "Sunt singura", "Ma doare", "Intelegi?", "Intelegi?", "Intelegi?"
...................................................................
OPRESTE-TE!!!!!!!!!

3 comentarii:

blur spunea...

poti, nu ai gresit, eu am gresit.

otrava spunea...

"lasa ca o sa fie bine" ce patetici sunt astia care spun asta

notalent369 spunea...

momente de frustrare.uh...varsa-ti nervii,sparge,tipa,plange!...u'll feel a lot better!!hihi...