luni, 16 aprilie 2007

We live in a Blog world

Traim intr-o lumea a blogurilor,atat noi, cei care avem blog, cat si cei care n-au, dar ne citesc:) Nu spun ca viata noastra s-ar rezuma la asta, in schimb, atunci cand scriem, ne zugravim propria noastra lume. Oricum, cine sunt eu sa vorbesc in numele tuturor? Si tocmai pentru ca nu pot vorbi si pentru ceilalti, am sa ma rezum la mine:) Sunt foarte fericita ca am blog si sunt foarte mandra de el. Ma uit asa cat e de mov si colorat si cu poze faine si e al meu, pentru ca eu l-am creat si mi se lumineaza ochii cand il vad cum creste:))
Scriu toate astea..pentru ca de cand am blog, unele lucruri s-au schimbat. In primul rand am un hobby, am mai spus asta, dar pentru mine chiar e important, deoarece eu eram genul de persoana pe care daca o intrebai "ce hobby-uri ai?", stateam asa si ma uitam luuuuuung la tine si-ti spuneam cu juma' de gura "Cititul, muzica...mmm..." (what the f**k?).
Am descoperit o gramada de lume interesanta si talentata, am aflat lucruri pe care nu le stiam, am ajuns sa cunosc mai bine unele persoane... Imi place ca lumea se implica si lasa commenturi, si-si exprima parerea, ca se leaga prietenii, virtuale idile, ca unii promoveaza pe altii, ca apar certuri, gelozii, orgolii, ca practic se formeaza un fel de comunitate online, mai mult sau mai putin dispersata, in care toti fac acelasi lucru: scriu.
Insa Internetul tot Internet ramane, iar persoanele care ti se par foarte fascinante in scris, pot fi extrem de banale si introvertite in realitate, iar baiatul de care te-ai atasat atat de tare si care ti-a lasat senzatia ca ar fi un Don Juan modern, de cele mai multe ori e urat cu spume (trebuia sa spun asta??:) ). Iar lucrurile functioneaza si invers.
Dar pana una alta, sa ne continuam traseul in lumea virtuala si sa lasam realitatea pentru maine.

8 comentarii:

Anonim spunea...

"Nu spun ca viata noastra s-ar rezuma la asta,..." ... io am blog de aproape o luna, si tu cam la fel. nu are cum sa se rezume viata la "asta". "asta" asta e prea un mare nimic sa se ruzume viata la el. scuze ca am postat anonim, mi-e lene sa ma loghez

ana spunea...

Pai tocmai asta am spus si eu,nu? Ca viata nu se rezuma la "asta", dar ca "asta" face parte din viata.
Dar cum nici eu nu stiu ce gandesc oamenii, la fel nu stii nici tu. Poate pentru tine "asta" este nimic, iar pentru altii este ceva vital, eu stiu? Nimeni nu este la fel...

blur spunea...

nu traieste nimeni in lumea blogurilor. dar ne vedem maine seara si iti explic mai bine ce am vrut sa spun. uite ca m-a prins logat commentul asta. fir-ar al naibii de internet explorer si parolele pe care le salveaza!!! sa nu raspunzi la commentul asta ca o sa parem simplii cititori de bloguri luati in basca prin posturile mele.... /:) (glumesc) .. nu pot sa imi corectez celalalt comment ca e anonim. pup

ana spunea...

Cum le stii tu pe toate..of,of. Lasa, nu mai imi explica tu mie maine seara, ca pot sa inteleg si singura;)

iri spunea...

hm... foarte dragut. singura? pot sa ma uit?

notalent369 spunea...

ce???voiam sa las si eu un comment,cum ca as fii de acord cu articolul asta..cum ca si pe mine ma incanta ideea unei vieti auxiliare...virtuale.e ca un bonus.
dar am inceput sa citesc commenturile deja postate si acum sunt confuza.mai mult intrigata.tu esti prietena lui blur?atunci de ce se da iri la tine, pe fata?poate e columbeanu...vrea sa-si faca harem. iri, sper ca nu esti o fata, by any chance..atunci chiar m-as simtii penibil. oricum,imi place. viata personala, expusa...impartasiti-mi si mie cate ceva.sunt chiar curioasa acum ce se ascunde in spatele comentariilor:P

ana spunea...

Ma bucur ca esti ok cu articolul:)
Hai sa te lamuresc: Iri = Blur:)))
Te mai astept pe la mine, si sunt dispusa sa te scot oricand din ceata;)
Si merci pt linkul de pe blogul tau.pup:)

blur spunea...

fetelor... dans !!!!!

viata mea personala nu are nici macar o treaba cu blogaiala...