luni, 21 mai 2007

Atunci cand ploua...

Se pare ca leapsa are o mare popularitate printre bloggeri, dar in acelasi timp mi se pare si foarte distractiva, plus ca-ti pune creativitatea la incercare:) Asadar, o noua leapsa a fost lansata de Maria, cu subiectul "Tu ce faci atunci cand ploua?"
Atunci cand ploua si e urat afara..eu sunt trista: nu am chef de nimic, as dormi toata ziua, ascult melodii deprimante, de cele mai multe ori : "Kiss the rain" si ma gandesc la nemurirea sufletului..
Alaltaieri, de exemplu, a plouat...si cineva mi-a spus ca trebuie sa invat sa accept lucrurile, probabil atunci as fi mai fericita...nu stia ca eu nu pot sa accept lucruri, adica nu pot sa le las asa ambigue, macar la mine in cap sa nu fie neclare. Apoi am mai realizat ca unii oameni...vin cand ii chemi, chiar daca ai fost stresant...sau...lumea vine oricum daca esti trist? Atunci poate e mai bine sa fii trist tot timpul...si ai fi mereu inconjurat de cineva:) Cand ploua...imi place sa stau in casa si sa ma uit la filme, sau sa vina prietenii la mine si sa stam sa vorbim sau sa jucam Twister.
Cand ploua si e frumos afara, cand ploua cu soare..sunt in extaz, apare curcubeul, ploaia este calda si rece in acelasi timp, ma face sa ma simt mai libera, mai fericita si atunci trag aer adanc in piept si un sentiment fenomenal ma cuprinde si cred cu tarie ca "eu le pot face pe toate si toate sunt exact asa cum mi-am propus si plus de asta se anunta ca totul va fi bine".
Peculiar spunea ca s-a saturat de bloguri triste si de oameni care se cred/par perfecti doar in lumea virtuala, adevarul este ca si eu m-am saturat, dar apoi ma gandesc.."bai, poate omul ala chiar asa simte atunci: sa-si puna intrebari existentiale, sa ceara o parere, sa trimita un mesaj subliminal cuiva..sau mai stiu eu ce." Eu as putea spune, ca m-am saturat de oameni care trateaza superficial lucrurile, care nu vorbesc niciodata despre ei, sau care stiu doar sa scritice. Insa nu spun...de ce? Pentru ca este alegerea lui si el poate face absolut tot ce vrea, si noi, daca vrem sa respectam asta bine, iar daca nu, inchidem ochii si trecem mai departe...
Oricum m-am abatut de la subiect, insa am sa inchei tagguind pe Peculiar si pe Stefi...so dragele mele, voi ce faceti atunci cand ploua?:)

5 comentarii:

crash spunea...

Peculiar e aceeiasi cu Stefi? Ca la tine au aceeiasi adresa.

E, mai greseste omul... :D

Peculiar spunea...

In primul rand, mersi ca te-ai gandit la mine cu taguiala.
In al doilea rand, Peculiar nu s-a saturat de nimic. Imi plac oamenii oricum s-ar prezenta. Perfecti, frumosi, tristi, urati, veseli etc.
In al treilea rand, cand ploua si e cald, eu nu fac altceva decat sa ma plimb prin ploaie. Cand e frig, o privesc din casa. Imi place ploaie si nu ma indispune niciodata. Poate o sa scriu un post despre asta, dar acum nu am timp si nici inspiratie, dar am tinut sa te lamuresc putin. :)
In al patrulea rand, vezi ca la Stefi ai pus tot link spre mine, dar nu ma deranjeaza. :D

ana spunea...

@ Crash + Peculiar - scuze, am corectat:D Merci.

Peculiar spunea...

@Ana: crash + peculiar = love, nu scuze. :) Of, of.

ana spunea...

Ma, ce pot sa spun? Daca tu asa ai interpretat...in schimb, eu nu asta am gandit. Hai, nu fi suparata pe mine:)