joi, 17 mai 2007

I might have a little secret... Do you?

Ce dragut(chiar ma gadeam la asta) si uite asa...am primit leapsa de la Diana, ca mai apoi s-o primesc de la John, pentru a-mi spune 6 lucruri ciudate, doar de mine stiute si acum probabil si de voi (dar oricum ramane intre noi..shhhhhttt), leapsa pe care mai apoi am s-o pasez la randul meu altcuiva(logic,nu?!)...ha ha ha:))
Booonn....hai sa incep:
1. Prietenul meu cel mai bun a avut un prieten imaginar Dudu, care apoi a devenit prietenul meu imaginar si toata lumea din liceu, de la mine din clasa, stia de el si vorbeau cu el, inclusiv ai mei. Acum Dudu este in Caraibe cu prietena lui Luiza si m-a lasat balta la balul de absolvire. (cineva a dat dedicatie din partea lui Dudu pentru Luiza,deci clar nu?:) )
2. Cand sunt singura, indiferent unde sunt, dar mai ales acasa...vorbesc singura, si-mi raspund.
3. Atunci cand sunt extrem de plictisita ma comport fix ca o nebuna, tip, rad isteric si stau si ma maimutaresc in fata oglinzii timp de 30 de minute si joc diverse roluri, sau pur si simplu aberez.
4. Te poti astepta de la mine sa fac cela mai penibile faze atunci cand te astepti mai putin, de exemplu am fost la un concert la care solistul trupei, inainte de a incepe de cantat, a dedicat concertul prietenului sau cel mai bun, care a murit intr-un accident de motor...si toata lumea din jur tacea, numai eu eram : IUUUhuuuuuuuu, bravoooo.. ;;)
5. Daca vad animale ranite sau care sufera, indiferent unde, realitate sau film, plang de nu stiu ce-i cu mine
6. Cand eram mica, toti copii din bloc s-au asezat in jurul meu si mi-ai spus o gramada de povesti cu fantome si cu draci, incat ma trezeam noaptea si o strigam pe mama sa doarma cu mine, imi era extrem de frica de intuneric, iar cand veneam acasa de la scoala si eram singura, luam un cutit din bucatarie si cautam in fiecare coltisor al casei sa nu fie cineva strain...but, now..I'M FINE:))


Leapsa se duce asa: in Submarin la Mica, la o ciocolata cu Maria, innebuneste cu Zuz, si se ascunde in cutia cu amintiri, langa Matei...asa ca spor:)

5 comentarii:

zuz spunea...

am primit-o si am am si dat-o mai departe.

oldmen spunea...

si o strigam pe mama si venea...tata!
ha,ha,ha

Pogyeah spunea...

Hmmmm.....yo nu prea am prins care e faza aicea. Da' am remarcat ceva: "prietenul meu cel mai bun"?.....hmmmm....auzi?....eshti cumva Anutza? :D

ana spunea...

Normal ca sunt..la ce te referi mai exact?:))...da, prietenul meu cel mai bun..si nu prietena mea cea mai buna...sunt lucruri diferite:D

Anonim spunea...

cam aiurita povaestea n'am inteles mai nik......fata asta poate ar trebui sa consulte un pshiholog