miercuri, 16 mai 2007

Noua mea deviza

Ma uit in jur si vad, in ultimul timp, numai oameni nervosi, stresati, panicati, speriati, grabiti, agitati, nepasatori, preocupati doar de problemele lor, mai pe romaneste, fiecare cu piticul lui, pitic care dealtfel este treaz, fericit si topaitor(?!) pe creierasul stapanului. Eu incerc sa-mi pastrez calmul si sa iau lucrurile treptat. De fapt, asta este morala postului: invatati oameni buni sa luati lucrurile treptat...si totul o sa fie foarte bine:)
Daca iti faci treburile pas cu pas, atunci ai sa realizezi ca le poti face si mai usor si mai bine si ai sa-ti dai seama ca ti-am mai ramas si ceva timp liber...sau nu..depinde cat de optimista este situatia in care te afli. Si pe mine ma asteapta o gramada de examene, toti s-au trezit sa ne dea lucrari pe ultima suta de metri, mai am de dat si o restanta...singura si vesnica mea restanta...sunt presata de timp, de exigentele alor mei, de ce mai vreti voi, incat da..uneori simt ca ma sufoc, nu mai aer, am senzatia ca trebuie sa le predau pe toate a doua zi, ca nu mai e timp, ca am dat-o in bara ..ca ce ma fac, ce ma fac, ce ma fac? Inima-mi bate cu putere..nu mai pot sa ma concentrez, simt ca orice as face nu e bine, nu e indeajuns...cu ale cuvinte, intru in panica.
Dupa un timp, incep sa ma calmez, sa privesc lucrurile din alta perspectiva...timp am, pana acum nu am stat degeaba si am realizat o gramada, in fiecare zi invat pentru exemene....si la urma umei, stati cu totii un pic, nu e sfarsitul lumii, nu moare nimeni, situatia nu e atat de neagra pe cat pare, asa ca hai sa respiram/respir adanc...pentru ca totul o sa fie foarte bine ;)
Stiu ca poate suna banal si pueril, dar pana la urma o singura viata avem, si chiar daca nu traim fiecare zi ca si cum ar fi ultima, chiar daca uitam sa zambim din cauza unei probleme, care peste un timp o s-o vedem lipsita de importanta, chiar daca ne uitam prietenii pentru ca nu avem de nici o culoare timp sa iesim in oras....nu credeti ca ar fi mai bine sa luam o pauza, sa ne trasam in minte prioritatile, da, sa ramanen la fel de constiinciosi, dar in acelasi timp sa scoatem capul din "cutia cu nefericire" si sa privim si in jur...poate gasim lucruri pe care le-am uitat si de care ne era dor, poate vom regasi ceva ce am pierdut...poate ne vom simti mai impliniti...
Si stiti de ce? Stiti de ce ar trebui sa fiti mai veseli, mai buni, mai putin aroganti, mai putin nepasatori, mai relaxati?
Stiti, stiti, stiti?
Daca nu, va spun eu: pentru ca totul va fi foarte bine!

4 comentarii:

notalent369 spunea...

mwahahaahahahahhha...spune-i replica asta, concluzia asta..lui otrava:)))))))...ii place muuuult.
ce sa zic..da..ai si tu dreptate.adica, de multe ori ne consumam foarte tare pentru chestiile care tin de scoala,job sau mai stiu eu ce..dar uitam sa privim in perspectiva..sa ne dam si noi seama ca...bai frate..it's not that bad.adica..nu vine apocalipsa daca ai o restanta..respirati...adica..sa respiram!!!

Pogyeah spunea...

Anutza, draga, nu pot sa zic k sunt 1 fan inrait al blogului tau...de fapt asta e al 2-lea pe care-l citex. Da' dupa cate vad, ai ajuns 1 izvor de intzelepciune. Nu te supara daca par ironic, altfel eu 1 nu prea pot fi, dar adevarul e ca ai, cel putzin a 2-a oara, dreptate. Ma bucur cand vad k mai sunt shi oameni pe care nu i-a ajuns inca "tembelismul" bucurestean. Shi k sa citez 1 mare personaj de film: "RESTECP !!!" ;)

ana spunea...

Ionut, draga, ce pot sa spun decat...multumesc frumos:))Te pup

blur spunea...

da ana. totul va fi bine. vei lua ismm-ul ala care mi-a mancat mie 873287368 de neuroni, o sa termini si proiectele care se anunta infometate si ele de aceiasi neuroni si o sa ai timp si de mine... avand in vedere ca stau in cealalta camera... flirtez cu gagicile pe mess, iar tu zici ca lucrezi pas cu pas la un proiect