duminică, 27 mai 2007

Princess are out. For the moment :)

Nu sunt printesa. Pur si simplu nu sunt: nu am tiara (sau cum s-o scrie), nu am castel, nu am zmeu, nu am parul lung si blond. Eu sunt Ana. Mereu la fel, mereu optimista, mereu increzatoare si mai ales mereu amuzanta.
Oricum, am auzit ca printesele nu mai sunt la moda. Nu! Sunt depasite, sunt...altfel. Iar "altfel" nu este cul, cul este "normal".
Da, oameni buni. Printesele au fost inlocuite de fufe! Fufele sunt acele persoane atat de proaste si atat de naive incat spui ca nu-i adevarat. Fufele s-ar fute cu tine din prima, doar ca sa nu te piarda si ar crede la nesfarsit ca traiesc o poveste de dragoste. Fufele au tupeu si vise. Prin tupeu ele cred ca ajug sa si le indeplineasca. Fufele sunt cul, sunt "in", sunt accesibile, bune de futut si de uitat. Mi-e mila de ele. Nu-mi plac, niciodata n-o sa le plac, pur si simplu consider ca o femeie, nu neaparat una "adevarata"(aici fiecare poate avea o opinie) , are mai multa esenta, mai multa culoare, mai multa inaccesibilitate si mai multa ratiune.Insa lumea nu este perfecta si plus de asta, are loc pentru toti: si pentru printese si pentru fufe.
E trista fericirea neverosimila, e trist faptul ca traiesti o iluzie si ca acolo unde ai fost tu, intai am fost eu si ca-mi urmaresti pasii fara sa stii, ca ma cauta si tu nu-ti dai seama, ca doar daca clipesc vine si mai ales e trist ca eu iti stiu finalul, iar tu nu.
E adevarat si comic, cum intotdeauna ei se vor intoarce la printese, si chiar daca acum sunt "out", paradoxal, vor ramane intotdeauna "in".
Me happy. Afara e furtuna si o traiesc din plin. Ma uit zambind pe geam si sunt fericita.
Nu sunt printesa, nu sunt nici fufa. Sunt Ana. Mereu.

9 comentarii:

foggie spunea...

fufele se folosesec si se arunca....si sunt fie suficient de proaste incat sa creada ca sunt singurele fie sunt doar proaste....
printele sufera, dar ..stii cum e in povesti, nu? mereu exista happy ending..

maria spunea...

nu le da ma afara!lasa-le acolo. fufele e ele dintotdeauna, ce iti faci tu griji ca sunt in acum?tz, nu ai nevoie de nimic sa fii printesa. cheer up si lasa-le sa sa futa cu cine vor. a, si nu mai vorbi urat!

ana spunea...

@ foggie - habar n-am cine esti, dar imi plac la nebunie commenturile tale:D ce pot sa spun? pana la urma...in viata..o sa am parte de un happy ending:)(cred)

ana spunea...

@ maria - le las, le las, ca doar nu sunt stapana fufelor :) sa se futa linistite pana nu mai pot...treaba lor,nu? :))

lovingvama spunea...

Fii tu diferită de toate celelalte. Fii Ana, şi să nu te intereseze de toate fufele.

Aşa e lumea asta... e împărţită între oamenii normali, care se complac în banalitatea lor, şi oamenii ăia diferiţi. Pe care oamenii normali îi consideră deplasaţi, naşpa...

Eu cred că este mult mai "cul" să fii altfel. De asta mi-a plăcut tot timpul să fiu altfel.

Iar prinţesele... nu sunt pentru oamenii normali. Sângele albastru care le curge prin vene nu poate să se asorteze cu un sânge roşu, obişnuit...

Poesis spunea...

Nu imi place post-ul asta al tau... Cu exceptia faptului ca vrei sa ramai Ana...mereu! Ana mereu - printesele nu sunt niciodata out. Poate numai atunci cand nu exista printi prin imprejurimi!

ana spunea...

@ Lovingvama : yep, printesele au intr-adevar nevoie de cineva special :)


@Poesis: iar printi prin imprejurimi, exista mereu ;)

Doru Oprişan spunea...

hmm...

purtata.de.val spunea...

super tare! imi place mult postarea asta!