marți, 29 mai 2007

Shhhh!! Ramane intre noi ;)

Lovingvama ma pune sa va spun dorintele mele secrete. Acestea fiind zise, hai sa elucidam misterul.
Imi doresc:

1. sa iau ISMM-ul (e un examen :P)
2. sa fiu fericita, sa simt fluturasi in stomac si capul sa-mi fie in nori, dar picioarele pe pamant
3. sa fie si toti prietenii mei la fel de fericiti
4. sa nu mi se mai citeasca pe fata orice reactie
5. sa nu regret niciodata nimic, ci sa-mi invat lectia
6. sa fiu la fel de copil o viata
7. sa am un cerc protector, care sa tina la distanta toti oamenii care vor sa-mi faca rau
8. sa-mi cante o melodie care sa se muleaze perfect pe starea mea de spirit, exact atunci cand vreau eu
9. un final perfect
Oare ce-si doresc namtigari si Maria ? Mmmm? :)

11 comentarii:

lovingvama spunea...

Iih... fluturi :) Ăia chiar te fac să te simţi bine... şi din ce ai scris tu, ne asemănăm în unele privinţe. Sunt unele care mi se potrivesc şi mie ;)

foggie spunea...

un final demn de o printesa:D

Matei spunea...

am notat... :p

namnick spunea...

nu mai esti copil :)

lovingvama spunea...

namnick... era o frază într-un cântec, nu ţin minte să reproduc exact, dar îţi spun despre ce e vorba:

eşti copil atâta timp cât îţi trăiesc părinţii

Îmi pare rău. Versul suna ceva mai bine, dar sper că ai prins ideea.

namnick spunea...

am prins ideea. tu nu ai prins-o pe a mea din commentul de mai sus. ;) ana stie.

lovingvama spunea...

ei.. păi n-am de unde să ştiu eu ascunzişurile voastre :)

blur spunea...

as vrea sa cred ca ... macar ascunzisuri mai avem... sa fii iertata. :)

maria spunea...

m-ai taguit! tocmai acum in prag de politologie? :D

oldman spunea...

and pace on earth!:))

ana spunea...

@ tata : :))) da,da,da, eu si Miss World :)