miercuri, 30 mai 2007

Tonight I'm going out!

Da, da, in seara asta ma gasiti in B52 la concert :) Un foarte bun prieten de-al meu e tobosar la una dintre formatii, asa ca ma duc sa-i fac galerie si sa ma zbantui si agit pe acolo ca un fan isteric:))
Ok, in sufletul meu de copil egocentrist tot astept ca odata va striga de pe scena : "In seara asta, aici, cu noi, e buna mea prietena Ana":))))
Dar asta nu se va intampla, deci nu-mi ramane decat sa ma duc si sa have fun.
Ne vedem acolo...sau nu ;)

2 comentarii:

namtigari spunea...

imi cer scuze ana ca nu am oprit concertul sa anunt publicul ca printre ei se afla cea mai buna prietena a mea...dar, stii ca trebuie sa stim noi asta, nu ei ;)

ana spunea...

Ce draguuut :) Da, noi trebuie sa stim, nu ei :P

PS: dar...cand ai sa ajungi cel mai bun tobosar ever..zici si de mine,da?:)))