miercuri, 9 mai 2007

Vara nu-i ca primavara...

Urasc vara!
Inafara de cele 7,10,15 zile cat o sa fiu la mare si am nevoie de soare, caldura si un bronz perfect, eu urasc vara. Toata verdeata devine un maro pal, asfaltul incepe sa se topeasca si am senzatia ca datorita fiecarui pas pe care-l fac, ma mai scufund un pic...si inca un pic, nu e absolut deloc vant, nici macar o adiere, ci doar un aer irespirabil, mort, sufocant, nu pot iesi din casa nici macar 2 minute fara sa transpir si am senzatia ca ma descompun...
Nu ploua decat foarte rar, terasele sunt full, iar seara, cand sper sa se mai racoreasca, betonul incins isi face simtita prezenta, si aerul ramane la fel de sec si inabusitor.
Daca ma intrebai acum 2/3 ani care este anotimpul meu preferat, ti-as fi raspuns senina ca toate si ca nu pot face diferentieri intre ele, pentru ca fiecare are ceva special si unic. Da, intr-adevar toate au parti pozitive, insa acum pot face o comparatie clara si plus de asta am si luat o decizie: anotimpul meu preferat e primavara.
Stiu ca in curand, minunata noastra tara, vestita pentru clima ei temperata, va ajunge (daca nu a ajuns deja) in a avea un climat mediteranean, format din 2 anotimpuri: vara si iarna, insa pana atunci ma bucur de asa-zisa primavara. Vremea de acum mi se pare geniala: nici prea cald, nici prea rece, poti sa te imbraci in tricou, rochita fara dres, sandale sau poti sa ai blugi si o geaca pe tine, oricum ti-e bine. La terasa poti iesi, pentru ca soarele nu-ti bate in cap si te molesete total, inca poti sa mai iesi la plimbare in Cismigiu, iar inghetata este o placere si nu o necesitate.
Primavara sunt flori, totul e verde, e mirosul inconfundabil al florilor de tei, sunt plimbarile cu barca, iubirile nemuritoare sau cele la prima vedere si platonice, mai multe zambete si mai putine haine (ce-i drept nu mai putine ca vara):P
Asadar, oameni buni, eu ador primavara...what about you?:)

5 comentarii:

notalent369 spunea...

stiu ca lately e cam nasol cu atata caldura...dar vara ramane anotimpul meu preferat.ma topesc de caldura, dar ma consoleaza gandul la dusul de acasa...merg la piscina, la mare,iar faptul ca terasele sunt full imi place.imi place sa-i vad pe toti ingramaditi pe un petic de umbra.aaaahhhh...cat imi place vara!!!!:D

Doru Oprişan spunea...

Iarna. Pentru ca atunci femeile nu mai pot umbla dezbracate, oricat si-ar dori, si, prin urmare, putem si noi sa gandim normal. Deci, suntem mai greu de controlat. Ha! :)

ana spunea...

@ notalent - ce pot sa spun? we live in a strange world:)))
@ doru- interesanta perspectiva...originala, numai tu puteai sa te gandesti la asa ceva:)

Doru Oprişan spunea...

say it isn't so..

notalent369 spunea...

a copiaaaat-o....era reclama la bere....