sâmbătă, 5 mai 2007

Wanna listen?

O parte semnificativa din viata fiecarei persoane o reprezinta muzica. Datorita muzicii te descarci, te eliberezi, te distrezi, te simti bine, iti faci noi prieteni, iti lasi sentimentele la vedere...
Unele melodii pot vorbi in locul tau, cand tu nu mai ai cuvinte sau cand nu ti le gasesti. E ciudat cum pentru fiecare gand de-al tau exista o melodie, un vers, un sunet, care poate sa-l redea exact sau care se muleaza perfect pe el. Muzica are o putere indescriptibila. Cand esti super fericit o melodie poate sa te deprime sau invers sau toate dorintele si visele tale in legatura cu o persoana pot fi ascunse intr-un cantec si chiar daca le vrei uitate, cand il asculti, brusc se trezesc la realitate.
Pentru mine muzica e vitala. Nu sunt genul care sa asculte muzica non-stop, nici nu pot sa ma concentrez sau sa invat pe muzica, dar in fiecare zi am momente cand o ascult. Ma umplu de energie datorita ei, cant, dansez, rad de una singura sau plang, punandu-mi melodie dupa melodie, una mai deprimanta decat alta...pana nu mai am lacrimi si sunt atat de obosita, incat pun capul pe perna si adorm.
Cand eram mica, ma gandeam daca peste 10 ani, lumea o sa mai faca muzica sau o sa mai existe cantece sau ritmuri, care sa ma faca sa vibrez, pentru ca atunci, credam ca totul deja a fost spus... Cu timpul insa, mi-am dat seama ca muzica nu o sa moara niciodata si ca tot timpul se va naste muzica noua si stiluri noi.
Mi-ar placea sa traiesc o viata de film, in care in functie de starea pe care o am, sa aud, oriunde as fi, melodia care o completeaza perfect. Ok, exista mp3-playere, dar acolo tu ai deja muzica selectata..si poate printre acele melodii n-o s-o gasesti pe cea de care ai nevoie la un moment dat.
Lumea este atat de plina de conventii si de prejudecati: n-ai voie sa razi pe strada, sa gesticulezi, sa te imbraci altfel decat "normal"...sa dansezi in mijlocul drumului. Pe de alta parte, si noi ne gandim: "oare ce zice lume?" Ei bine, uneori imi vine sa spun: Fuck the lume, eu asa simt, asa ma comport, care e problema?In schimb, ceva ma opreste...iar eu raman cu dorinta: de a dansa in RATB, de a agata un tip, pentru ca in ureche aud "you can do anything", de a rade isteric sau de a spune cuiva..uite, eu asta simt acum, ma intelegi?

3 comentarii:

Doru Oprişan spunea...

I feel you.. :)

ana spunea...

thanks:)

oldman spunea...

si ce mi-ar place sa vorbim despre muzica.si ce mi-ar place sa-ti povestesc despre primul sarut si ce melodie era.si mi-ar place sa vorbim si despre muzica naturii-un tril de privighetoare,o ploaie de vara batand tam-tam pe olane,un vuiet plangacios de valuri nebune care nu pot ajunge mai departe.
fa ce simti ana!