miercuri, 23 mai 2007

Women are twisted!

Femeile sunt ciudate, neintelese, absurde, fascinante, ingenioase, orgolioase, capricioase, complexe....
Femeile sunt asa pentru ca:
1. doar ele se pot trezi in mijlocul noptii, pentru ca si-au amintit ce vroiau sa spuna in decursul zilei si nu mai au rabdare pana dimineata
2. se supara pentru ca ai spus ca dimineata ai sa le faci micul dejun si tu dimineata le scoti in oras (trebuia sa-ti respecti promisiunea)
3. pot fi fericite, astfel incat ai senzatia ca plutesc, si iubitul sa faca o glumita janica, iar ele sa nu mai vorbeasca toata ziua cu el
4. se pot indragosti de un baiat virtual atat de tare, incat au senzatia ca asa este si in realitate
5. pot sa-si imagineze si sa vorbeasca la nesfarsit despre povestea lor de dragostea care a durat intre o zi si o saptamana
6. nu trec peste, decat foarte greu, dar si atunci inca isi mai amintesc si se supara iar
7. dau scuze penibile sau se eschiveaza pentru ca pur si simplu nu vor sa doarma la tine, dar nu stiu cum sa ti-o spuna
8. atunci cand sunt triste e de ajuns ca cineva sa le faca sa zambeasca si pentru moment uita si sunt bucuroase
9. pot vorbi ore intregi cu prietenele despre absolut orice: barbati, sex, pantofi, carti, mancare sau de ce luna se numeste luna si nu soare
10. pot sa se vada cu aceleasi prietene (pe care le stiu de o groaza de timp) o saptamana intreaga la rand, non-stop, iar in a 8-a zi tot sa mai aiba despre ce sa discute
11. sunt atat de naive, incat cred ca el le va suna a doua zi, dupa ce l-au cunoscut pentru prima data aseara si el chiar le-a spus ca n-o sa le sune, dar in gluma
12. sunt si mai naive atunci cand cauta scuze din ce in ce mai penibile si nerealiste, ca sa-si justifice de ce el nu a mai putut veni la intalnirea cu prietenii tai
13. se pot auto-indragosti, adica pot sta o singura zi cu un baiat, iar cand ajung acasa revad in cap toata scena si incep sa creeze conexiuni si legaturi, astfel incat au impresia ca acel baiat e topit dupa ele, uneori chiar e;)
14. pot despica o singura problema intr-un milion de variante, una mai plauzibila ca alta
15. sunt paranoice
16. sunt geloase
17. uneori se gandesc ca ele sunt atat de simple si atat de usor de inteles, incat rad atunci cand barbatii pur si simplu le gasesc indescifrabile
18. spun ceva clar, iar el face cu totul altceva pentru ca a crezut ca ea a vrut sa spuna ceva diferit, pentru ca e femeie si femeile sunt complicate
19. sunt rele, sunt atat de rele, de o mie de ori mai rele decat barbatii, iar atunci cand isi urmaresc un interes pot minti si calca lumea in picioare fara nici macar sa se uite inapoi
20. sunt mandre ca sunt femei
21. doar ele pot munci 12 ore pe zi, iar cand ajung acasa, iti pun masa, te asculta cand le povestesti ce-ai facut azi, fac dragoste cu tine, si eventual se mai uita si la un film
22. plang la filme, iar dupa aia mai plang inca 3 ore pentru ca sunt triste
23. au atat de multa imaginatie, incat pot sa te surprinda mereu cu ceva original sau facut de ele, sau o surpriza, doar ca sa-ti fie tie bine
24. au puterea sa te ierte mereu, mereu, mereu, sa te asculte cum le spui ca-ti pare rau, sa creada ca te vei schimba, dar si sa traseze o limita in care cuvintele nu mai sunt de ajuns, sau faptele
25. daca au fost extrem de ranite, desi sufera, desi plang in fiecare seara, pot sa o ia de la capat
26. intotdeauna vor crede in dragoste, chiar daca au fost dezamagite si intotdeauna vor spera ca printul pe cal alb va aparea din basm
27. stiu sa flirteze, sa-ti zambeasca si sa-ti vorbeasca ca si cum ai fi singurul si unicul barbat din lume
28. fac compromisuri, mai mari sau mai mici, crezand ca asa o sa fie mai bine
29. uneori sunt atat de proaste, atat de dependente, atat de stupide incat accepta orice de la oricine si cred ca n-ar mai avea viata fara acea persoana
30. mereu asteapta un final ca-n filme
31. pot sa moara de durere de cap, de burta, de mana, mai stiu eu ce, dar renunta in a se mai plange daca si pe tine te doare un pic gatul ca ai dormit nasol
32. nu se imbata aproape niciodata, dar atunci cand o fac sunt extrem de comice...uneori si extrem de patetice
32. stiu unde gresesc, sunt lucide in a da sfaturi altora, dar au o mare problema cand vine vorba de ele
33. se extaziaza cand vad pe cineva cunoscut (vedeta), pot dansa pe strada si rade in hohote fara sa le pese ce cred cei din jur
34. urasc cocalarii, betivii, drogatii si oamenii violenti
35. atunci cand iubesc, iubesc cu tot sufletul si se indragostesc iremediabil, isi fac vise, planuri, sperante, ca atunci cand se despart sa sufere o perioada, ca apoi s-o poata lua de la capat :)
36. au invatat sa fie femei de cariera, dar si mame si iubite si prietene
37. stiu sa para inabordabile si reci ca gheata, dar ele sa fie defapt foarte timide si panicate
38. sunt fenemonale atunci cand spun "n-am nimic!!"
Si ar mai fi atatea de zis...dar cel mai important mi se pare, ca voi, baietii, sa nu mai incercati sa intelegeti femeile ci doar sa le ascultati cu atentie, pentru ca veti sti ce vor cu adevar de la voi, iar daca va consoleaza cu ceva, sa stiti ca nici noi nu va intelegem cateodata. Desi sustineti ca sunteti atat de simpli si usor de descifrat, uneori nu stim de pe ce planeta sa va luam...
Oricum clar e ca suntem unii de pe Marte si altii de pe Venus, cel putin pana ajungem pe o "planeta" comuna. Si mai stiu ca nu puteti fara noi...dar...nici noi nu putem fara voi:))

27 de comentarii:

Doru Oprişan spunea...

geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez !!!
Nu stau acum sa imi adun si insir toate argumentele contra. De fapt, la cat ai scris nu voi sta niciodata. Mai ales ca doar m-as enerva inutil. Zic doar ca noi chiar suntem simpli. Si cand nu ne intelegeti voi este pentru ca VOI sunteti complicate si aveti si darul de a complica totul in jurul vostru. Voi ganditi complicat despre noi si actiunile noastre simple. I rest my case ! :D

lovingvama spunea...

7. Asta n-o ştiam :) pentru că eu n-am invitat niciodată o fată să doarmă la mine. Asta vine de la sine ;)
8. clar
9. asta e diferenţa între bărbaţi şi femei
16. chiar dacă unele nu arată asta...
22. şi eu plâng la filme, eventual juma de oră după aia, aşa, că sunt trist...
27. asta ştiu şi eu :D
30. şi eu... şi nu doar finalul, ci şi începutul...
32. şi eu tot
33. şi eu pot să dansez pe stradă, pot să cânt, pot să sar într-un picior pe trecerea de pietoni (într-un concurs cu o fată)
35. la fel

Citez din "Despre mine": multor persoane li se pare că mă cunosc, când de fapt nici eu nu mă cunosc. Nu sunt simplu deloc, poate sunt mai complicat decât o femeie :))

ana spunea...

@ doru: :)))) cat de tare, nici nu ma asteptam la o reactie pozitiva din partea ta. Nu spun ca nu suntem complicate, dar am spus ca voi sunteti simpli (aparent), si cateodata nu va intelegem...nu va intelegem pentru ca noi complicam lucrurile..pai..asta ar fi partea a doua.
PS: uneori chiar nu suntem atat de neinteles pe cat parem:)

ana spunea...

@ lovingvama - si uite asa baietii si fetele au puncte in comun :D

maria spunea...

pfa, nu suntem complicate, never ever, doar ca voi nu ne intelegeti. faptul ca suntem isterice o saptamana pe luna sau ca vrem inghetata in miez d enoapte nu ne face complicate. si voi le aveti pe ale voastre, so, don't blame us :P

bine ana!mai bine zis, ce ai scris tu ne face "twisted" ci special ;). think it that way

blur spunea...

sunteti... n-am cuvinte.. cine sunt eu sa pot spune cum sunteti? sunt un simplu... barbat....
gresiti asa mult crezand ca sunteti complicate... aveti alta chimie.. atat ..
explica-i unei broaste cum e sa instalezi un windows /:) ...cam asa...

crash spunea...

Ce faceti mai? Analizati femeia?

@doru: de ce nu le iei tu asa cum sunt? fara sa te mai gandesti ca sunt complicate, ca gandesc complicat, ca actiunile lor sunt complicate... bucura-te de ele asa cum sunt. sa vezi ce simple devin lucrurile. :D

Asta iti spun tie, ca eu...

Doru Oprişan spunea...

Sorry Crash ! Nu pot. O sa fac o comparatie.. fortata. Femei vs masini. Asta ca sa explic de ce nu pot sa accept mai putin decat perfectiunea la o femeie. Cu totii vedem defectele si ne-am dori ca ele sa nu existe, nu? Buun. In cazul masinii... vreau un BMW seria 6. Sa zicem ca e idealul meu in materie de masini. Deocamdata nu imi permit decat o roata de BMW, dar am nevoie de masina. Asa ca ce fac? Imi iau un Spark :D Sunt constient ca are multe minusuri, dar deocamdata ma multumesc cu masinuta asta. De fiecare data insa cand ma lovesc de unul dintre neajunsurile ei, incep si o injur. Si ii zic de roti, de amortizoare, de spatiu, de putere, etc. Si ea ma accepta in continuare. Chiar si cand ma uit dupa alte masini in prezenta ei. :) La femei... daca eu nu sunt in stare deocamdata sa agat o super-bunaciune, nu pot sa ma multumesc totusi cu altceva. Pentru ca femeia intreaba: "Ma iubesti ? Sigur ma mai iubesti? Da de ce te uiti dupa altele? Eu nu sunt suficient de buna ?" NU !!! e raspunsul corect si cinstit. Dar, spre deosebire de masina, femeia pleaca in momentul asta. Iata de ce nu pot sa ma bucur de ele asa cum sunt. Pentru ca ele pun intrebari tampite iar eu am o problema cu minciuna.

memmories spunea...

"15. sunt paranoice" .. TOUCHE!!
:P unele mai mult ca altele :D..

p.s. care'i treaba cu acea cafea :D

ana spunea...

@ doru - Esti fenomenal! Nu trebuie sa-ti gasesti un BMW seria 6, ci doar o masinuta cu care sa te simti bine si pe care s-o iubesti...insa daca nu si nu..atunci fii sigur ca probabil odata si odata o sa ai parte si de un BMW seria 6, daca doar asta astepti:)

ana spunea...

@ Memmories - pai, inseamna ca o s-o bem candva :))

memmories spunea...

pai daca ajungi tu prin iasi .. ca eu nu cred ca o sa ajung prin bucuresti prea devreme :P ... sau cine stie.. :D

ana spunea...

@ memmories -..dap, cine stie?:))

Doru Oprişan spunea...

Ana... o masinuta cu care sa ma simt bine (la faza asta o sa se simta folosita) si pe care sa o iubesc.. Mda.. dar daca e doar o masinuta, inseamna ca o sa imi doresc in continuare BMW si o sa ma uit dupa BMW-uri. Cum o sa accepte masinuta mea asa ceva ? Si plus ca asta nu e iubire. Cand stai cu cineva dar intorci capul pe strada dupa altele, eu zic ca nu e in regula. Tocmai asta e problema: nu vreau sa fiu cu o ea pe care sa o mint. Vreau sa o iubesc total, sa nu existe nimic altceva mai tentant. Si ca sa nu existe ceva mai bun ca ea inseamna ca ea trebuie sa fie perfecta.

ana spunea...

@ Doru - Nu tb sa fie perfecta, tb sa o vezi tu perfecta. In rest sunt total deacord cu tot ceea ce ai spus. Atunci cand minti nu iubesti. Clar!

Peculiar spunea...

Nici n-am mai apucat sa citesc tot postul ca deja m-am poticnit in comentariile voastre.
@Doru: E normal sa existe tenatii. Tentatii vor exista si daca o gasesti pe EA. Tot vei vedea alta femeie care are talia cu 1 cm mai subtire, parul cu 2 cm mai lung, zambetul ceva mai cald etc. E inutil sa mai spun ca nimeni nu e perfect. Dar ispita ta nu va fi altceva decat o ispita. O avea ea talia mai subtire, dar tu tot pe EA o iubesti. Iubim oameni, nu lucruri perfecte. Lucrul de care trebuie sa-ti dai seama este daca talia aia mai subtire e mai tentanta si mai importanta decat EA toata, cu tot ce are si tot ce nu are.
Daca gasesti o "ea" pe care o iubesti enorm si la un moment dat intorci capul dupa alta, inseamna ca de fapt nu o iubesti? Incepi sa-ti pui sentimentele la indoiala?
Suntem construiti in asa fel incat sa ne dorim mereu mai mult. Unii go after mai mult, altii nu. iar din cei care go after, multi se trezesc singuri in final si, privind tot ansamblul, realizeaza ca s-au pierdut in detalii. Si apare golul din ultimul meu post. :)
E bine sa-ti doresti mai mult, e bine sa cauti mai mult, dar e bine si sa realizezi cand e posibil sa nu existe mai mult si e bine sa raportezi totul la propria persoana. Daca esti mic, chel, prost si gras, sansele sa ai mai mult scad. :)
Si mie imi place mult George Clooney, iar daca iubesc pe altcineva nu inseamna ca ma multumesc cu mai putin. :D
Si daca tot vorbim de masini, eu ma multumesc cu ceva de 90 CP. Exista si 400 CP, dar la ce-mi trebuie? N-as avea ce sa fac cu o masina de 400 CP atata timp cat nu ma fac pilot de curse. deci exista mai mult, dar nu vreau. Inseamna ca m-am plafonat? :)

Doru Oprişan spunea...

@ana: Si daca esti de acord cu ce am zis cum mai ramane cu "o masinuta cu care sa te simti bine" ? :)

foggie spunea...

Baietii sunt parsivi. Da! Zic bine..sunt parsivi pentru ca pot sta si 2 ani cu o fata doar pentru ca vor sa se culce cu ea...si atat! Sunt parsivi pentru ca nu le pasa de modul in care este afectata "ea" si se simt on top of the world atunci cand realizeaza ca faptele lor au o influenta covarsitoare asupra comportamentului ei. Sunt parsivi pentru ca vb cu "ea " la telefon si se vad pe ascuns cu o alta, pe care o mint in aceeasi maniera de doi bani. Sunt parsivi deoarece calca in picioare sentimente si amintiri pentru 2 minute de slitz descheiat.
Hmm...as mai avea de zis. Si daca ma gandesc mai bine cred ca e ceva din nastere si general valabil in cazul lor. Sunt ipocriti.
Daca esti o tipa "buna" atunci esti, cu siguranta, un trofeu pe care trebuie sa-l arate tuturor si sa se mandresca.
Daca esti desteapta, n-o sa fie niciodata sincer.
Daca ai mai multi bani , oricum el e mai inteligent, dar numai k n-a gasit job-ul potrivit inca. Si tot timpul o sa considere ca ar fi putut sa aiba ceva mai bun.
Barbatii sunt intr-adevar parsivi....
E amuzant. Nu sunt o feminista convinsa. Si nici nu traiesc din a injura barbatii.
Dar...sa vedem cine are curajul sa ma contrazica! cine oare are curajul sa spuna ca n-a facut, nu va face si nici n-ar face nimic din ce am mentionat mai devreme...
Iar fetele...hmm..nu e greu sa intelegi fetele daca incerci macar...daca mi se face pofta de inghetata la 3 noaptea...sunt, cum ai zis Ana?..twisted..dar face parte din farmecul meu..nu e ceva care ma face complicata..si nici nu e ceva ce ar trebui neaparat sa caute sa inteleaga...eu n-am d c sa incerc sa caut explicatii pt faptul k el poate sta toata noaptea cu ochii in monitor si sa joace fifa..daca iti place...face parte din tine si din ce esti tu..nu caut sa te explic ci sa te inteleg si sa te accept..
Fiecare are ceva al lui. Sunt lucruri pe care trebuie sa le acceptam si sunt lucruri cu care trebuie sa avem rabdare.
Ce simplu pare,nu?:))

Doru Oprişan spunea...

Foggie, EU te contrazic ! Eu am curajul sa iti spun ca nu am facut nimic din ce ai mentionat tu. Si de asemenea, sa iti spun ca pot scrie pagini intregi despre defectele voastre, ale femeilor. :)
Precizare: Barbatii nu sunt ipocriti. Asta e o calitate a femeilor, pentru ca ele au obiceiul de a spune ceva si de a gandi altceva. In general barbatii sunt mult mai sinceri si mai directi. Exemplu intalnit zilnic: El si ea se plac. El ii spune ca o place, ea se comporta de parca nu l-ar placea. In care tabara e ipocrizia ?

ana spunea...

@ doru: ipocrizia cred ca se gaseste in egala masura atat la femei cat si la barbati, insa atunci cand el ii spune ca o place si ea se comporta ciudat..mm..te-ai gandit ca poate ea nu-l place?:) sau poate doar e timida..

foggie spunea...

Ipocrizia, asa cum am descris-o eu in cazul baietilor, este una cu sens negativ. Daca o suni si-i spui ca "da ,iubita, sigur, ne vedem la 6, si eu te sarut, pa" si la 4 se intalneste cu alta careia la despartire ii spune cam acelasi lucru - asta e ipocrizia la care ma refeream si care se intalneste muult , dar muult mai mult in cazul baietilor.
Sau daca pur si simplu o inseala din dorinta de diversitate si se intoarce la ea - care e tot acolo - si-i spune ca ea e singura si unica samd...ei, si asta e tot ipocrizie.
In schimb, in exemplul tau, cand el ii spune ei k o place iar ea, desi il place, nu are un comportament din care el sa inteleaga acest lucru ai 2 variante, din punctul meu de vedere : fie tipa e timida, asa cum a zis si Ana, fie ii e frica. Iar frica ar putea avea multe cauze.
Nu cred ca e un exemplu de ipocrizie. Ipocrizia, de cele mai multe ori e una voita

Chiquita spunea...

Degeaba va certati cu baietii. Chicas, e inutil. Ei vor fi mereu cei mai destepti, cei mai aratosi, cei mai buni barbati de pe pamant, cu jobul cel mai tare, cu aspiratiile cele mai inalte. Si pentru ca evident nu au nimic din enumeratia de mai sus, "e doar o perioada naspa pt mine, dar o sa-mi revin"

Doru Oprişan spunea...

I have been outnumbered ! :P
Totusi, este evident ca in exemplul ala ma refer la bunul vostru obicei de a face pe inabordabilele pentru o anumita perioada de timp in fata baiatului care va place si va face curte. Indiferent care sunt motivele pentru care faceti asta, va veti afla in situatia de a spune "nu" cand de fapt ganditi "da". Asta nu e ipocrizie, e doar o ipocrizie draguta, pentru ca e a voastra. Right ?

ana spunea...

@ doru: se cheama "a-l tine in suspans":))si right, chiar e draguta uneori :D

foggie spunea...

se spune "nu" pentru ca momentul de "da" sa fie mai frumos pentru amandoi..tu esti fericit pentru ca ai senzatia k te-ai chinuit un pic si ca n-a fost asa usor de cucerit...si, nu-ti face oare placere sa stii asta?:P..iar eu..ei bine eu ma simt bine stiind ca tu stii ca nu cedez atat de repede...:P

foggie spunea...

si apoi..da! d c nu? e draguta pentru ca e a noastra si pentru ca nu face rau in final:)

Doru Oprişan spunea...

in unele cazuri face rau. trust me.