joi, 28 iunie 2007

2 in 1

Mai demult am primit leapsa de la Gonzo, ca azi sa primesc aceeasi leapsa de la Crash. Probabil am asteptat sa se mai adune..:)
Boon..deci trebuie sa spun care a fost primul blog citit de mine si ce bloguri citesc acum.
Asadar, primul blog citit a fost Memories Box, nu mai stiu cum am dat de el si de ce, dar ideea de baza este ca-l citesc si-n prezent ;)
Dupa ceva timp a urmat blogul Andreilor (ea si el), care intr-un fel m-a determinat si pe mine sa-mi fac blog, desi ideea nu-mi era recenta.
Stefi s-a pus si ea pe treaba si a creat Submarinul (unul dintre preferatele mele) si intr-un final a luat nastere "Nu-sunt-printesa."
Cu timpul am inceput sa explorez blogosfera si am dat peste Diana, Doru, Crash, Otrava, Peculiar bloguri care-mi sunt foarte dragi si pe care continui sa le citesc si la ora actuala.
Urmeaza lumea care si-a facut blog in acelasi timp cu mine sau dupa mine cum ar fi Namtigari sau Maria si Adela, de altfel lume care-mi este prietena si a carei bloguri le citesc in fiecare zi.
Sa fiu sincera, in fiecare zi arunc un ochi cam prin tot blogroll-ul si la cateva zile ma updatez si ma pun in tema cu toti si toate ;)
In general nu pun linkuri la bloguri care nu-mi plac sau pe care nu le citesc..doar asa din complezanta si in mod logic, mai am bloguri pe care le citesc, datorita blogurilor voastre.
Cam asta ar fi povestea blogurilor :)
Leapsa merge catre Coco si Cenusareasa contemporana. Have fun!

3 comentarii:

Vlad spunea...

Ai o leapsa si de la mine ;)
De ce si visurat nu iti plac?

ana spunea...

OOOOO, acum am vazut..promit sa raportez in cel mai scurt timp :)
Sincera sa fiu nu prea i-am citit..o sa ma apuc si de treaba asta..intr-o zi. Le faci reclama? ;))

Matei spunea...

mersi ana draga :p

poopz