marți, 19 iunie 2007

Abstract

"Am o amintire colorata pe dulap. Este facuta de mine si este compusa din amintiri mai mici. In trecut mi-a placut foarte mult si chiar am vrut s-o pun in rama. In prezent, culorile s-au estompat si ea a devenit murdara si plina de praf.
Nu-mi mai place!
Trebuie sa scap de ea!
Singura solutie este sa o dau inapoi sau sa vina inapoi-ul sa o ia. Nu stiu exact.
Pana una alta, m-am gandit si mi-a venit o idee geniala : daca amintirea mea de pe dulap o sa dispara, de ce nu ar disparea si alte lucruri?
Asa ca, pe langa amintire, mai dau inapoi : 29, cartea, fluturele + trandafirul alb, parola, melodia, cf, cf-ul, "pana cand n-ar mai exista cuvinte", regulile, si "cu fiecare clipire, cu fiecare...bla bla bla".
Pastrez : marea, luna plina, fericirea, zambetul, rosul, raspunsul, inghetata, blogul si clipitul!"

10 comentarii:

foggie spunea...

"cuz tonight i'm cleaning out my closet"..daca ai ajuns in acest punct inseamna ca esti pe drumul cel bun:)

alexandra spunea...

Nu mi se pare buna partea cu pastratul. Suna un pic a "renunt la amintire pentru blog". Buna alegere.
Mai gandeste-te.

ana spunea...

@ Foggie : :)

@ Alexandra : La ce sa ma gandesc? Nu renunt la amintire pentru blog, pur si simplu renunt la amintire, faptul ca pastrez blogul...e cu totul altceva :)

alexandra spunea...

Mie asa mi-a sunat. Oricum e usor sa renunti. Cel mai usor lucru din lume e sa renunti. Toti stim sa renuntam. E mai greu cu pastratul. :P
Te pup. Imi place mult blogul tau.

ana spunea...

@ Alexandra : Uneori e greu sa renunti si usor sa pastrezi, alteori e invers, depinde de situatie..
Multumesc mult. Te mai astept pe la mine, pup back :)

maria spunea...

finally! :)

ana spunea...

@ Maria : Merci ;)

Siim spunea...

Amintirile pot uneori să-ţi îngreuneze viaţa. Mai ales că noi, fetele, tindem să colecţionăm toate prostiile. so, din când în când e bine să ne descotorosim de unele amintiri, şi e asta e valabil şi pentru gunoiul din suflet. Cine are curaj să se desprindă de unele lucruri din trecut va fi recompensat cu o porţie de energie proaspătă şi va avea ochi şi pentru alte lucruri noi, frumoase, mai departe în viaţă.

ana spunea...

@ Siim : Yep,yep...u are right ;)

lara spunea...

e mai frumoasa versiunea ei... mult mai frumoasa....