duminică, 10 iunie 2007

After the party...

De fiecare data, dupa ce vin de la o petrecere sau de undeva din oras, unde am fost cu multi oameni noi, ajung acasa si cateva minute stau si ma gandesc : cum mi s-a parut intr-adevar lumea, unde am dat-o in bara, oare ce impresie am lasat, oare mai vreau sa-i vad pe acei oameni vreodata, dar ei pe mine?
La finalul acestor intrebari, intotdeauna ma asteapta o concluzie...
Dupa cum bine stiti, aseara am fost la Sindrofia bloggerilor in Sailor's Pub. Desi la inceput a fost destul de ciudat, pentru ca nu cunosteam pe absolut nimeni (inafara de Stefi), pe parcurs lucrurile au inceput sa se aseze.
Am inceput sa facem cunostinta unii cu altii, au avut loc discutii de genu' : "Tu ce blog ai?", "Aaa...da, parca am auzit" si dupa inca 30 de secunde "Deci cum ai spus ca se cheama?", "Aaa...nu, nu am auzit :))", dar toate s-au terminat cu inevitabila promisiune "De acum inainte am sa te citesc"...
A fost interesant sa cunosc oamenii din spatele cuvintelor si sa observ ca nu exista asa mari discrepante intre imaginea virtuala si cea reala.
Chiar daca majoritatea se cunosteau intre ei, nu s-a format un grup unic si compact in care "cei noi" erau exclusi. Cred ca asta mi-a placut cel mai mult: sa vad oamenii deschisi, aparent sinceri, zambitori, fara fite si amuzanti.
Probabil asta este si motivul pentru care o sa mai merg si data viitoare : am ras non-stop si nu din complezenta, asadar a fost fun ==> m-am simtit bine :)
Intr-un fel, as fi vrut sa vad si fete cunoscute, dar probabil au avut alte treburi...cine stie, poate data viitoare.

Acestea fiind spuse, inchei acest post semi-banal si lipsit de substrat intr-un ton optimist si cu un sentiment pozitiv :)

6 comentarii:

lovingvama spunea...

Mă bucur că ţi-a plăcut şi te-ai simţit bine! Data viitoare poate interacţionăm mai mult :)

ana spunea...

poate data viitoare o sa fiu si eu prezenta acolo :)

maria spunea...

tz, fa si tu o campanie ceva data viitoare :P

ana spunea...

@ Lovingvama : Da..poate, cine stie?:)

@ Ana: :)

@ Maria: Eu am lansat o invitatie..daca nu-mi citesti blogul la timp...:)))

Andreea spunea...

eu sunt mai micutza si mai incepatoare cu blogg.urile:D

deci..ce e "cinferinta bloggerilor"??cand se tine unde?de ce?ce se face ?????sunt acceptati numai cei cu bloguri mari si frumoase si cu postari filozofice?si daca as veni eu una mica si incepatoare as fi bagata in seama???vr si eu un raspuns ...ms

ana spunea...

@ Andreea: Scumpa mea..postul asta a fost scris pe data de 5 iunie 2007.
La intalnire putea sa vina oricine...de preferabil sa fi avut blog, altfel nu se chema intalnirea blogarilor :)
Nu am mai auzit de alta intalnire de atunci, dar daca aflu ceva..promit ca fac public :P