sâmbătă, 2 iunie 2007

Femeile si pisicile


Uneori ma imaginez ca fiind o pisica aristocrata : fara nici o grija, alintata mereu, razbunatoare cand sunt tratata necorespunzator cerintelor mele, geloasa, ipocrita, sa am capabilitatea de a ma distra din orice, sa pot dormi cat vreau eu...
La un anumit nivel, femeile sunt asemanatoare cu pisicile: stiu sa-ti intre in gratii, torc cand esti suparat si te zgarie cand nu te astepti.
Apoi ma gandesc ca ar fi destul de plictisitor sa stau toata ziua si sa dorm fara sa fac nimic, doar lafaindu-ma in tronu-mi de puf...
Femeile superficiale, frumoase si atat, incept sa-si piarda din valoare, iar fetele care au acel "ceva", incep sa castige teren:)
..........................................................................
Intr-o seara de august, anul trecut, intr-o clatitarie cu iz parizian, am observat sub masa, o faptura cat un bulgare de zapada, cu ochi mari si albastri. Era o pisica. Dupa lungi discutii cu persoana de la masa, care era si colega mea de apartament, am hotarat s-o "adoptam", desi eu nu prea vroiam.
Am luat-o in palma, locul in care incapea cel mai bine si am dus-o in noua ei casa. O cheama ONZIE si este o pisica speciala, "altfel" decat celelalte pisici, cred ca a invatat de la stapane ;))
A doua zi, Onzie a noastra, a primit ladita cu nisip si castronel special pentru mancare si evident, mancare pentru pisici. Nu a fost nevoie sa fie invatata ca acolo trebuie sa se duca cand are nevoie sau ca aia trebuie sa pape, ea a stiut din start.
Este o pisica inteligenta si un fenomen:
1.este incredibil de curioasa, trebuie sa stie tot ce misca, tot ce se aude, ea trebuie sa fie la fata locului
2.ii place la nebunie sa se uite pe geam...ar sta o zi intreaga sa contemple natura sau ce vede ea
3.vaneaza fluturi/muste, pe care apoi extrem de mandra, ii mananca
4.miauna nervos cand vede pasari pe care nu poate sa le prinda
5.are un ursulet, care este prietenul ei, pe care il poarta dupa ea de gat si-l bate
6.ii place apa, bea de la chiuveta, si-i place sa stea cu capul sub jetul de apa (sincer cred ca e un pic prostuta la faza asta, deoarece isi imagineaza ca poate inghiti apa :)) )
7.se bate cu tine si-ti urmareste fiecare miscare pana te prinde
8.se distreaza enorm cand se baga in pungi sau sub cearsaf/patura, sau cand isi baga capul in papuci
9.se urca singura pe usa, dar nu mai stie sa se dea jos
10.cand e adormita e tare blanda si vine la noi si toarce
11.te pupa, linge si te musca de nas sau de obraz
12.mai mult musca decat zgarie (e un fel de caine:P)
13.ii plac florile
14.cand doarme, uneori e atat de obosita incat e in stare sa cada, daca se afla intr-un spatiu restrans
..................................................................
Despre barbati se spune ca se aseamana cu prietenul lor cel mai bun, mai exact cainele :), despre femei nu stiu...poate pentru ca sunt atat de "complicate" nu li s-a gasit inca termen de comparatie:)
Totusi, pana gasim ceva mai bun, hai sa fim pisici, dar nu aristocrate, hai sa iesim din tipar, sa fim pisici originale, nu de alta, dar "normalul" nu se mai poarta...

9 comentarii:

memmories spunea...

complicate.. complicate.. dar si interesante :P

ana spunea...

Intotdeauna ;)

blur spunea...

blur a contribuit la pisica aia. imi vreau partea mea de onzie inapoi :(((

Doru Oprişan spunea...

Ce draguut ! Vreau si eu !!!!!!!
Anyway... cats are nicer than women.. :P

ana spunea...

@ doru : :)), se putea sa nu spui ceva rautacios la sfarsit? :P

Doru Oprişan spunea...

nu e rautacios. e.. parerea mea :D

ana spunea...

@ Doru : Mi-am dat seama :P

Anonim spunea...

plictisitor...

Ana spunea...

@ Anonim : Dap...se mai intampla..