duminică, 3 iunie 2007

Femme fatale

" Sunt femeia visurilor tale. Sunt o Afrodita contemporana, care te obsedeaza constant. Cand ma zaresti pe strada, nu incetezi sa ma fixezi. Nu-ti poti lua ochii de la mine. Iti intrerupi orice activitate si pentru cateva secunde simti ca nu mai ai aer. Ma vrei. Ma doresti intr-un mod pervers, dar ti-e frica sa ma atingi. Cand ma apropii de tine, pare ca inima vrea sa-ti iasa din piept, tigara iti pica din gura, iar tu devii stangaci, confuz, nervos.
............................................................

Am ochii mai verzi ca jadul si mai transparenti ca un geam proaspat spalat. Pot sa te fac sa plangi, sa razi, sa te intrebi, sa speri, sa ravnesti la mai mult, sa pleci si sa te intorci mereu, doar dintr-o privire. Atunci cand zambesc, automat zambesti si tu. Te fac sa razi in fiecare zi. Cu mine te simti in largul tau, nu ai masti, nu joci un rol, nu simti nevoia. Pot vorbi cu tine despre orice si niciodata nu ai sa te plictisesti. Cand te ating, te trec un milion de fiori, iar cand te sarut, incepi sa levitezi. Sunt ca heroina, odata ce ti-ai bagat-o in vena, iti ramane in sange. Te pot iubi cu atata sete...
.....................................................

Si daca am tot ce imi doresc...
Si daca sunt prototipul fiecarui barbat in parte...
Si daca nu ma poti scoate din minte...
Si daca fiecare gand de-al meu se materializeaza...
........................................................

De ce ma simt atat de singura? "

11 comentarii:

blur spunea...

pentru ca ai parte exclusiv de ceea ce alegi

crash spunea...

Hai ca ma astptam la un happy ending...

maria spunea...

ce e asta?

maria spunea...

vreau si eu

ana spunea...

@ Maria : cum adica ce e? :)

maria spunea...

fara legatura cu postarea asta..imi place ce si cum scrii.te citesc de cateva zile.am avut si eu un blog,dar ma gandeam ca sunt citita de cel pentru care scriam tot..
poate o sa ma reapuc candva sa insir ganduri.
toate cele bune.

ana spunea...

@ maria : Multumesc mult:)Da, poate ai sa reincepi sa scrii, te-as citi, sa stii ;) Te mai astept pe aici.

maria spunea...

adica de unde ai scos textul..e scos de undeva?

ana spunea...

@ Maria : Nope, e scos din capul meu :D

Vlad spunea...

Poate pentru ca nu e nimeni destul de perfect (daca pot sa zic asa) pentru tine...
Sau nu ai uitat inca pe cineva...
Sau ai devenit dependenta de frangerea sadica a inimilor...
Ghilimele dau impresia unui citat ;)
semi-offtopic: Ma gandeam sa fac 2 poze cu tigari, una cu ruj si una fara "Fatale, la femme" si "Fatale, l'homme"

ana spunea...

@ Vlad - Da, mi se pare interesanta ideea cu cele doua poze;)