vineri, 1 iunie 2007

What if...

Mi-ar placea sa am un admirator secret. Sa fie exact asa cum vreau eu : destept, nu neaparat frumos, dar sa aiba ceva care sa atraga, amuzant, ironic, ciudat, aparent inaccesibil.
As vrea ca el sa se gandeasca la mine si atunci cand o face sa fie fericit. Sa stea cu mana pe telefon, gandindu-se cand ar fi momentul potrivit sa ma sune, sa-si doreasca sa ma scoata la film sau la inghetata sau sa facem bungee jumping. Sa-mi sune dimineata la usa si sa-mi lase un biletel pe care sa scrie "Neata' :)" sau o cafea.
Apoi, exact in ziua in care simt ca nimic nu m-ar mai putea scoate din starea eterna de plictiseala sau atunci cand ma uit in oglinda si-mi spun "Mai ai un pic de rabdare, o sa fie ok, nu acum...dar candva o sa fie", in momentele cand sunt atat de trista incat stau pur si simplu fara sa am nici o reactie, doar ascultand o muzica de decor, sa-mi sune cineva la usa....si sa fie el. Ar fi de ajuns sa-mi spuna "Ana"...si restul s-ar transforma in poveste..
Vise adolescentine.
Nu am admirator secret, nu-mi lasa nimeni mesaje pline de subanteles, nu sta nimeni cu mana pe telefon gandindu-se sa ma sune, nu-mi lasa nimeni biletele...
Intotdeauna mi-am imaginat cum eu am impact asupra oamenilor cu care intru in contact si ca odata ce m-au cunoscut, sau au vorbit cu mine mai mult de o ora, se gandesc : "Ma bucur ca am cunoscut-o, rar intalnesti pe cineva ca ea." Mi-ar placea sa fiu speciala, sa fiu diferita, sa ies din tipar. Stiu ca fiecare isi doreste asta, chiar daca nu o recunoaste sau fiecare simte ca e unic in felul lui. Si intr-adevar este.
Am momente in care ma simt extraordinar, ma simt atat de diferita si atat de sigura pe mine, incat am senzatia ca daca cineva imi vorbeste sau ma vede in momentele alea, isi doreste sa ma cunoasca mai mult si mai mult si mai mult..
Apoi am momente in care realizez cat gresesc : ok, nu sunt la fel ca toate celelalte, dar nici atat de "altfel" incat sa-i fac pe toti sa intoarca capul dupa mine.
Vreau ca cineva sa ma iubeasca in secret, dar in acelasi timp sa aiba curajul sa mi-o spuna. Si vreau sa nu fie oricine, vreau sa fie exact omul pe care-l am in minte.
De ce intotdeauna imi doresc o poveste, o situatie in care lucrurile decurg exact asa cum mi le imaginez?
Faptele concrete fac legea si nu visele de fetita ce se vede printesa!!!!
Cu toate acestea, inca astept sa-mi sune telefonul, cineva sa-mi spuna "Ana" sau "Hai"...si acel cineva sa fie el.

12 comentarii:

sadicuta spunea...

Ana.....

Nu stiu daca ti-am spus pana acum, dar imi place f mult sa citesc ceea ce scrii...deci imi place f mult cum scrii..ma binedispui..ma faci sa ma pun si io in situatia ta...sau in situatiile pe care le descrii cu atata amanunt:p..si in fiecare zi apas acolo pe "am blog:D" sa vad daca a aparut ceva nou:)

ana spunea...

Meeeeeeeeercccccccccciiiiiiiii. Te pup :)

memmories spunea...

pfoai.. nu am numarul tau de tel de asta.. :P >:D<

ana spunea...

@ memmories: Of, cum de nu mi-am dat seama?:))

lovingvama spunea...

Ana, îmi trimiţi o poză şi numărul tău de telefon pe mail, şi se rezolvă. Mă pricep la scris mesaje... şi dacă ai avea şi Cosmote ar fi minunat :)

Să aştept mail? :P

ana spunea...

@ lovingvama: Nu:), chestiile astea sunt imprevizibile, tocmai asta-i farmecul:P
Oricum, iti multumesc pentru intentie :)

maria spunea...

sigur vrei un admirator secret? sau...vrei un inceput de relatie, perioada aia care nu prea se mai poarta pe la noi, cu "date-uri", in care el incearca sa te impresioneze iar tu nu stii cu ce sa te mai imbraci seara de seara ca sa il faci sa te placa? (am eu dilema asta)

ana spunea...

@ Maria: vreau un admirator secret, care in scurt timp sa-si dezvaluie identitatea si sa ma scoata la date-uri, la care nu stiu cu ce sa ma imbrac, dar sa fiu prea fericita ca sa-mi pese:)
Cu alte cuvinte, vreau si tortul si cireasa de pe el. Cer prea mult?:))

Adela spunea...

ce dragutz. sa-mi zici daca iti gasesti admiratorul, poate are un prieten la fel de interesant. stii ce imi doresc eu? pe cineva care sa faca ce zici tu tot timpul si eu sa fac la fel pentru el. tot ce conteaza e sa fim admiratori secreti unul pentru celalalt :)

ana spunea...

@ Adela: Ai perfecta dreptate, trebuie intr-adevar sa fim admiratori secreti unul pentru celalalt, altfel nu ar mai avea sens :)

PS: vei fi prima care va afla :))

Anonim spunea...

Placebo - My Sweet Prince !

ana spunea...

@ anonim : Cine esti? :)) Merci de comment ;)