luni, 9 iulie 2007

And the winner is....numbeeeer 111!!

Am primit leapsa de la Vlad . Aceasta consta in a lua cartea pe care momentan o citesc, a o deschide la pagina 111 si a transcrie primul paragraf de acolo... Scopul? Mesajul subtil transmis de respectivul paragraf. :) Acestea fiind spuse, iata ce-am descoperit:

"Acum, insa, sosise clipa asteptata. Ligia se simtea aproape fericita asa ca incepu sa-i impartaseasca fericirea ei Acteei, dar aceasta n-avea cum s-o inteleaga. Sa renunte la tot, la casa si indestulare, la oras, gradini si porticuri, la tot ce-i frumos, sa renunte la tara insorita si la oamenii apropiati, si de ce? Ca sa se ascunda de dragostea unui cavaler tanar si chipes?... Mintea Acteei nu era in stare sa priceapa una ca asta. Erau momente cand intuia ca Ligia are dreptate, ca in fapta ei putea sa existe chiar o fericire uriasa, tainica, dar inca nu deslusea bine lucrurile, mai ales ca pe fecioara o astepta o incercare grea, ce putea sa sfarseasca rau, si chiar s-o piarda. Acteea era fricoasa din fire si se gandea cu teama la ceea ce putea sa le aduca seara acelei zile. Dar nu vroia sa-i vorbeasca Ligiei despre nelinistea ei, iar pentru ca intre timp se facuse ziua de-a binelea si soarele patrunsese in atrium, o sfatui sa se duca la culcare, fiindca dupa noaptea nedormita avea nevoie de odihna." (Henryk Sienkiewicz - Quo Vadis)

Nu cred ca mi-am inteles mesajul bine ascuns...poate il intelegeti voi. In cazul in care nu va pasioneaza subiectul...treceti la urmatorul post. :)

PS: Leapsa pleaca in Submarin la Stefi.

4 comentarii:

Vlad spunea...

Mor de somn, dar poate am vreo revelatie in vis si iti zic maine dimineata ce inseamna, ca ma trag din mama omida :p
La mine s-a potrivit :D

ana spunea...

Astept revelatia :))

Vlad spunea...

Am visat-o pe Elena Ceausescu. Era pe un pat in spital si tocmai cand vroiam sa ma furisez afara din camera sperand ca nu m-a observat s-a intors, eu inghetasem deja, si mi-a zis "Inseamna ca a sosit clipa sa..." si a inchis ochii. Si i-a deschis "... imi aduci un pahar cu apa".

ana spunea...

:))))...slabuta revelatie..:))