vineri, 6 iulie 2007

Despre voi...cu dragoste!

Astazi ai mei implinesc 22 de ani de casatorie. Nu am apucat sa le iau cadou, asa ca m-am gandit sa le scriu ceva.
Cand eram mica, obisnuiam sa le scriu mereu biletele in care ba le spuneam sa nu ma certe ca am luat 9 in loc de 10, ba ii rugam sa ma lase mai mult in oras, ba le spuneam ca intarzii sau le promiteam ca "nu mai fac asta niciodata".
Timpul a trecut, iar biletelele au ramas uitate prin cutii vechi si pline de praf.
Prima data cand le-am scris ceva serios a fost atunci cand au implinit 18 ani. Am comparat casatoria cu un adolescent si etapele maturizarii acestuia. Cat impact pot sa aiba niste cuvinte bine legate si spuse din suflet...
Ma uit la ai mei si vad cate au realizat in 22 de ani, cate compromisuri au facut, cate prietenii li s-au scurs printre degete, cate au ramas, cate zambete si rasete le-au inconjurat viata, iar ei au ramas tot impreuna.
Cati dintre noi stim sa luptam pentru iubire?
In ziua de azi e totul atat de simplu: ne-am cunoscut, ne-am placut, ne declaram iubire din primele 5 minute si la primul obstacol ne bagam capul in pamant si sanatate!
Ne vine mai usor sa ne despartim decat sa iubim!
Cu toate astea, exista exceptii: oameni care au stat o viata impreuna si care merg tinandu-se fericiti de mana pe strada. Nimeni nu spune ca drumul le-a fost lin, dar in final, iubirea (si vreau sa cred ca iubirea si nu compromisul) i-a tinut impreuna.
Spun un NU categoric cuplurilor care negociaza mai mult decat iubesc, celor in care rasul iese la iveala doar din complezenta si celor care sunt legate din cauza copilului. Spun DA certurilor constructive, necesitatii si nu obisnuintei, prieteniei inconfundabile si nu rutinei.
Sunt mandra de ai mei! Sunt mandra ca dupa 22 de ani ei inca radiaza impreuna, sunt frumosi de mori, stiu sa rada unul de altul, dar si unul cu altul si mai presus de orice stiu ca oricat timp va trece ei tot "noi" vor fi.
Compunerea scrisa acum 4 ani e pastrata si uitata pe undeva intr-un dulap. Cea de azi va fi uitata dupa un timp...
Tot ce conteaza este acelasi "noi" spus in fiecare an, nu tare si raspicat...ci cu aceeasi stralucire si liniste pe fata.

La multi ani!

6 comentarii:

Andra spunea...

La muuuulti multi ani plini de liniste si zambete calde si la cat mai multa ingaduinta :p ;) !!!

Christ Saddler spunea...

la cat mai multi ani :) fericiti

ana spunea...

@ Andra & Christ : Merci mult :)

Buddha spunea...

La multi ani alor tai...

PS : articolul e foarte tare...chiar ai talent :)

ana spunea...

@ Buddha : Merciiiiiiiii :*

Poesis spunea...

Eu abia acum am citit articolul si chiar daca nu am fost pe faza sa spun si eu un la multi la timpul potrivit, trebuie sa spun ca ii admir pe cei doi oameni care chiar stralucesc tinandu-se de mana, dupa 22 de ani, 22 de ani, 22 de ani....
La multi ani si un NOI cat mai fericit pana la adanci tinereti.