miercuri, 11 iulie 2007

A fost, este, va fi...

In viata fiecarui EL a existat, exista sau va exista o EA.
Ea este cea care ii va schimba viata, ii va intoarce lumea cu susul in jos si va fi mereu "acolo", chiar si atunci cand nu este.
EA il va invata sa iubeasca cu adevarat, sa aiba sentimente pe care nu si-ar fi imaginat niciodata ca le poate avea, sa-i trezeasca fluturii adormiti din stomac chiar si printr-un sarut virtual.
Pentru EA, el ar muta muntii din loc, ar calca pe ceilalti in picioare, doar sa o stie fericita. I-ar scrie, i-ar canta, i-ar spune povesti, secrete, i-ar desena, ar face lucruri pe care nu credea ca o sa le faca vreodata.
EA ar primi flori si cand s-ar intoarce de la munca si-ar gasi camera plina de post-its cu cele mai nastrusnice ganduri ale lui.
EA nu ar duce lipsa de nimic, pentru ca ar avea in el un prieten, un confident, un iubit si un amant.
Daca ar dezamagi-o, el ar fi in stare sa doarma 2 zile la usa EI, doar pentru a-si cere iertare.
Daca ar vrea sa o insele, de fiecare data cand s-ar apropia de buzele altei fete, o forta magica l-ar impiedica sa i le atinga, deoarece nu sunt ale ei, nu e respiratia ei, nu e mirosul ei...nu e EA.
Daca EA ar zambi l-ar face sa-si uite toate grijile si toate tristetile si ar zambi si el.
Daca EA ar zambi...ar obtine totul.
Alaturi de EA, planurile si visele capata sens, valoare si devin realizabile.
EA ar fi atat de sigura pe iubirea ei, incat ar putea sa strige in gura mare cat e de fericita, iar daca cineva i-ar spune contrariul, i-ar zambi ironic, i-ar spune cat de mult greseste si ar baga mana in foc pentru asta.
Fara EA, el ar fi singur, iar cuvantul iubire nu va mai avea niciodata aceeasi semnificatie.
Fara EA, ele sunt piese de puzzle, copii nereusite ale EI, fantome ce-i vor aduce mereu aminte de EA.
Fara EA, viata lui ar fi monotona si ar intra inr-o rutina continua. Viata lui ar fi o incercare nereusita de regasire e EI.
Fara EA, flurii adormiti ingheata.
Cu toate astea, chiar si atunci cand EA nu este:
- sangele lui va clocoti, pentru ca EA este in fiecare celula a corpului sau
- fiecare loc in care au fost va purta amprenta EI..va fi al EI
- va continua sa se gandeasca la EA si s-o caute in fiecare ea intalnita
- timpul pentru el va fi intotdeauna cel trecut
- va continua s-o iubeasca mereu si mereu si mereu...pentru ca EA...ar fi, cu adevarat, iubita!

PS: EA l-ar iubi la fel atunci cand este cu el, fara el sau atunci cand a fost cu el...Si in viata fiecarei ea a existat, exista sau va exista un EL.

Ma intreb : oare eu am fost, sunt, voi fi vreodata EA?

36 de comentarii:

Siim spunea...

Fiecare post de-al tău mă face să zâmbesc, pentru că ai talent la scris şi vorbeşti frumos despre sentimente. :) Şi eu mă întreb câteodată cine mă consideră o EA şi ajung la tristul răspuns că nimeni. Am fost EA în trecut, deci e bine. Voi mai fi, poate, şi în viitor, deci iar e bine. Pot să mor fericită.

julie spunea...

mi-au dat lacrimile...foarte nice :"> :-< =d>

ana spunea...

@ Siim: Sunt sigura ca vei mai fi EA. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase. :)

@ Julie : Te pup. Merci, merci.

Doru Oprişan spunea...

visam perfectiunea, scriem despre idealuri. E cel mai frumos lucru al oamenilor. Si totusi... de aici apare alt sentiment: a vrea mai mult. O dorinta buna, care ne permite sa evoluam, sa invatam, etc. Problema e ca oamenii nu isi schimba modul de gandire nici cand lucrurile la care viseaza sunt alti oameni. Si uite asa se ajunge sa ai pe cineva, si dupa un timp sa doresti mai mult. Sa doresti pe cineva si mai aproape de perfectiune. Dorinta e perfect explicabila si naturala. Dar e imorala, nu ? Oare ar trebui sa condamnam aceasta dorinta de mai mult sau sa o intelegem asa cum intelegem cand un om isi schimba dacia pe mercedes ? Pare simplu, dar nu e. Think !

ana spunea...

Problema la noi este ca ne dorim intotdeauna mai mult, dar aproape niciodata nu ne dorim sa acceptam ce avem.
Nu cred ca este gresit sau imoral sa ne dorim, de multe ori acest sentiment ne creeaza aspiratii si teluri si ne ajuta.
In schimb, in dragoste, in dragostea aceea unica, sau pe care noi o simtim ca fiind unica, dorinta de altcineva eu nu pot s-o "vad".
Dorinta exista: de partener, de mai mult de la partener sau de la tine, de altceva..dar niciodata de altcineva, pentru ca atunci cand iubesti...el sau ea reprezinta perfectiunea. Sau as ar fi corect..
Nici eu nu mai stiu..

mihabubu spunea...

frumos...mi se pare ca mai mult daca ai fi vb de el ,se potrivea mai bine...sunt egoista!stiu...dar inca cred ca femeile simt mai profund decat barbatii...desi la sfarsit ai scris si despre el...oricum,se pare ca nu puteam trai unii fara celalti...:-<...oare eu sunt o EA?!

crash spunea...

Nu o sa-ti placa ce o sa scriu dar e adevarat. De fapt o sa-mi sara toate femeile in cap...

E sensibil ce spui tu. Dar o femeie, imediat dupa ce e cu un barbat, are tendinta sa-l schimbe. Fara sa-si dea seama. Sau poate voit, nu stiu. Si in tot procesul asta, se schimba ea. Il schimba si pe el. Si dupa o vreme, spune: Nu mai esti barbatul de care m-am indragostit! Asta pt ca nici ea nu mai e aceeasi. Ea inca-l iubeste pe el, cel de la inceput. Ea, care nu mai exista...

mihabubu spunea...

:)...nu iti sar in cap!:)) :P..nu am dc...daa....asa e!avem tendinta de a schimba barbatii...de ex sa se lase de fumat...lucru stupid...dar defapt noi ajungand sa-i iubim,am vrea ce credem noi ca e mai bine pt ei...de aici si schimbarea..el nu vrea,noi insistam...ne incapatanam...si pana la urma incercand sa il schimbam pe el,ne schimbam noi mai repede...si....se strica tot...iar dupa un timp,isi da si el seama ca tigara nu e buna,se lasa de ea...dar pt noi e prea tarziu...ca s-a terminat tot...si reprosurile("ti-am spus eu")!?mm...nu-si mai au locul...locul

ana spunea...

@ Miha: Intr-adevar, nu putem trai unii fara altii..si poate intr-un post am sa scriu si despre el..
Si nu cred ca esti egoista..
Nu stiu daca esti EA, dar sper din tot sufletul ca da :)

@ Crash: Un cuplu, dragul meu, creste impreuna, invata impreuna, se schimba impreuna. In momentul in care el sau ea spune : "Nu te mai recunosc", inseamna ca "impreuna" s-a transformat in "separat" si e trist..iar EA nu mai exista, la fel cum nu mai exista nici EL. Intelegi?
Dar atunci cand exista un "noi" egal..nu trebuie ca cineva sa se indragosteasca de el sau ea de la inceput, ci se indragostesc treptat, zi de zi, unul de celalalt..

:* spunea...

ai fost. esti. vei fii. si stii asta ;)
semnez: un prieten

ana spunea...

@ :* : Nu stiu..mai zi-mi.
Apropo..prietenii mei au nume ;)

Christ Saddler spunea...

cu tipa din poza ma casatoresc maine :>

ana spunea...

@ Christ: Hai ma, cu mine adica? :))
Glumesc, evident. Da, tipa este absolut geniala!

black-butterfly spunea...

foarte frumos prezentat .cred ca fiecare fata isi doreste sa fie o EA in ochii unui baiat precum si fiecare baiat isi doreste sa fie un EL pt o fata.nici nu mai stiu ce sa mai scriu in coment ai zis tu tot in postul tau:)

Tudy spunea...

@ana: Ca raspuns la intrebarea ta din finalul post-ului: in momentul in care tu vei putea fi EA pentru un EL care se intreaba acelasi lucru ca si tine, atunci DA.

Poti? :)

ana spunea...

@ Black-butterfly : Merci mult de comment :)

@ Tudy : Da pot ;)

Tudy spunea...

Atunci n-ai de ce sa-ti faci griji. ;)

Christ Saddler spunea...

normal ca nu cu tine :-j

crash spunea...

@mihabubu: in sfarsit cineva care recunoaste adevarul. Dar nu numai la fumat ma refeream eu. Ci la multe alte lucruri ce tin de educatie sau caracter. Lucruri care sunt foarte greu de schimbat si in mod sigur nu se pot schimba cu reprosuri.

@ana: eu nu spun ca n-ai dreptate. Da, un cuplu poate creste si se poate schimba impreuna, dar de cele mai multe ori se intampla separat, in discordanta unul cu altul. Uite, m-ai inspirat si chiar o sa scriu un post pe tema asta!

toto spunea...

Adevarat ca au nume prieteni tai.
Eu stiu ca ai fost o EA in viata unui EL.
Vezi ca am cerut voie sa comentez aici. Am cerut voie si am promis ca sunt cuminte. Eu sunt prietenul uni EL. Ma gandeam ca voi femeile aveti asa o putere ascunsa care ne prapadeste pe noi barbatii. Ma mir si eu, ca stateam de vorba cu EL si ma miram de tot gunoilu care a ramas acolo.
Te pupa un prieten cu nume (Traian) :)
pa pa

ana spunea...

@ Christ : >:P :)

@ Crash: Ma bucur ca-ti sunt muza :))

@ Toto: Ha ha ha..prea tare! Acum am fost o EA..sau sunt si in continuare? ;;)
Ma bucur ca femeile au asa puteri nebanuite..pacat ca ies la inveala la sfarsit.
Cat despre gunoiul ramas la El-ul despre care vorbesti..ce pot sa zic? Stai linisit ca in mai putin de o luna..EA o sa fie uitata. ;)
Toate bune..si daca intr-adevar esti Toto de care stiu eu (ceea ce nu cred) /:)...te mai astept pe la mine :P
Te pupa printesa ;)

tto spunea...

Da Da. Acela sunt.
Baui ieri si am aterizat aici. Nu trece intr-o luna si nici nu ma intereseaza. LOOOL o ard pe bloguri frate !!!
P.S.: Cu mine nu vrei la o cafea?

ana spunea...

@ Toto : :))))...nu pot iesi cu tine la cafea pentru ca tu n-ai blog :))

Christ Saddler spunea...

ei, dar acum nu trebuie sa devii irascibila :P lasa ca mai sunt multi alti pretendenti la tine :-j

ana spunea...

@ Christ: Nu sunt irascibila :) si nici nu stiu cat de multi pretendenti am...oricum, unul in plus nu ar fi stricat ;))

Christ Saddler spunea...

eu ce concluzie sa trag din asta? :) ah, da, stiu... pinguinilor le place sa faca sauna :>

ana spunea...

@ Christ: Sunt bagata in ceata :))
Hai s-o lasam asa :)

Christ Saddler spunea...

perfect! i love it when it happens :D

ana spunea...

Ce-i drept e fain cand lumea e confuza, nu? :))
Sau..problema e doar la mine ;)
In fine..nu vorbim la postul asta despre cat de greu ma prind eu..aici trebuie sa zici despre EA, despre altele vorbim pe mess sau nu stiu :))

Christ Saddler spunea...

despre ea? care ea? aaaa... in general adica :-j in general ea isi vede de treaba si eu la fel. nu avem treburi in comun.

ana spunea...

Inseamna ca n-ai inca o EA. Ca daca ai avea una..ati avea amandoi aceeasi treaba :)

Sahara Penguin spunea...

A zis cineva ceva de pinguini?

ana spunea...

@ Sahara : Da, a zis Christ ceva..poate intelegi tu mai bine ce ;)
Bine ai revenit pe blogul meu, te mai astept..si atunci cand nu este vorba de pinguini :D

Defektu spunea...

m-ai facut zdrente cu postu asta...sincer....mi-ar rupt toate gandurile si toate ideeile k tre sa depasesc o perioada....vai ce mi-ai facut....ma duc sa ma sinucid(glumesc)

ana spunea...

@ Defektu: Imi inchipui ca glumesti cu sinuciderea...dar sa inteleg ca din tot ce-ai spus ti-a placut postul sau ai fost ironic? :)
Oricum ar fi, ma bucur ca mi-ai descoperit blogul, asa ca eu te mai astept pe la mine :D

lorena spunea...

http://scortisoararoz.blogspot.com/2007/11/blog-post.html

place postul. dar e prea mare asemanarea cu postul unui blog tare drag mie. postul tau e scris prima data, cu vreo 4 luni inainte.

n-as vrea sa cred ca blogul; meu cel drag nu e autentic:(....(ma refer la celalalt:P)