luni, 9 iulie 2007

Girl...I feel like a boy ?!

A fi barbat, uneori, mi se pare de 1000 de ori mai genial si simplu decat a fi femeie. In unele momente, care nu sunt deloc rare, mi-ar placea la nebunie sa fiu el in loc de ea.

De ce?

Pentru ca as putea:

- sa merg noaptea pe strada si sa nu se ia nimeni de mine

- sa stau si pur si simplu sa ma gandesc la nimic

- sa merg la o fata sa-i cer numarul de telefon, iar daca ma refuza sa nu pic in penibil

- sa ma mandresc si sa fiu apreciat ca m-am culcat cu 50 de femei (daca o femeie spune unui barbat ca s-a culcat cu 50 va fi privita ca o curva...apropo, spargem niste mentalitati in privinta asta?)

- sa spun "pula mea" sau "imi bag pula" si sa nu fiu vulgar

- sa privesc lucrurile simplu si la obiect, fara sa despic firul in patru

- sa pot sa insel fara sa consider ca am facut ceva gresit, astfel incat sa fiu capabil sa o privesc pe iubita mea in ochi si sa-i spun : "Nu te-am mintit niciodata."

- as fi programat genetic sa sufar mai putin

- daca cineva ma enerveaza rau tare de tot, l-as putea lovi sau macar i-as putea da una peste ochi (nu promovez violenta)

- sa uit lucruri gen : zile de nastere, flori, cadouri, sa sun...pe principiul "sunt barbat"

- sa conduc mult mai bine

- sa termin o relatie si sa incep imediat alta..si nu cu oricine, ci cu o tipa geniala (da, poate vreau sa o uit pe cealalta, dar asta nu inseamna ca nu am parte de sex, afectiune si multa iubire for free)

- sa am orgasm de fiecare data

- sa am o inclinatie spre lucrurile tehnice: sa pot sa-mi repar singur calculatorul sau televizorul...

- sa zambesc frumos, sa-mi pun limba intre dinti, sa fac cu ochiul si sa spun "Imi place rujul tau" si sa mi se deschida nenumarate oportunitati/usi

- sa ma plang ca sunt atat de nefericit, atat de incomplet, atat de lipsit de iubire si ele sa pice la picioarele mele (daca fetele ar face asta, multi ar considera ca sunt niste ratate singure si nefutute)

- sa am parte de sex oricand : dimineata, seara, la pranza, noaptea...cu tipe superbe, iar a doua zi dimineata sa plec fara sa ma uit inapoi si mai important, sa am capacitatea de a nu-mi mai pasa (si noi fetele putem sa avem parte de sex oricand..dar nu am fi prea bine privite dupa asta 1 si 2, involuntar, majoritatea dintre noi, au talentul de a se atasa)

- sa mananc muuuuuult si sa nu ma ingras sau..asta depinde de conformatie, nu? :)

- sa gresesc atat de tare incat sa ai senzatia ca nu m-ai mai ierta niciodata, dar sa vin la tine si sa fac doua glume, 3 promisiuni si tu sa ma ierti

- sa nu plang din orice

- sa nu fiu pe stop

- sa nu-mi pese prea tare cu ce ma imbrac

- sa nu-mi fie frica ca raman insarcinata :)...niciodata

- sa nu ma vad cu prietenii 5 ani, dar atunci cand ne vedem sa avem despre ce vorbi cu aceeasi nonsalanta

- sa port o conversatie la care raspunsul, la orice intrebare sa fie "pula mea" pe tonalitati diferite. Si sa nu-mi propun asta!

Cam astea imi vin in cap deocamdata, dar lista ramane deschisa. Am generalizat, deci foarte probabil ca nu toti sa fiti asa, sau nu toti sa intruniti toate aceste caracteristici...fiecare om le are pe ale lui. A, o femeie poate sa aiba si ea aceste caracteristici...de ce nu?

Fiecare gen are puncte slabe si puncte tari, important este sa ni le constientizam si fructificam la maxim...ca unii au mai multe plusuri si altii nu...asta e, invatam sa acceptam sau...sa schimbam rolurile ;)

24 de comentarii:

Maria spunea...

mersul pe strada noaptea nu cred ca e chiar asa de sigir nici pentru un baiat. stiu o groaza de povesti cand baieti/ barbati au luat bataie umbland singuri... nu cred ca e chiar safe ;) Asa-i baietilor?

anyway, mi se pare ca ai fi un heartbreaker daca ai fi baiat :)

oldman spunea...

e tare de tot asta.ar trebui sa ma simt vexat,dar cred ca prea ai dreptate ca sa mai zic ceva.si totusi-"ce s-ar face lumea fara una din parti"?si daca toti am fi barbati cum "p... mea" ar mai arata lumea asta?

ana spunea...

@ Maria: Mi-ar placea sa fiu un heartbreaker..sa fiu al dracu...de bun ;))

@ Oldman : Ha ha ha, tare si raspunsul tau. Nu..nu vreau sa fim toti baieti, de asta am si spus ca fiecare parte are calitatile sale :)

julie spunea...

da...si eu ma gandesc de multe ori ca ar fi mai tare...dar apoi ma gandesc ca toti m-ar considera metrosexual sau gay daca m-as asorta mai riguros...si deci prefer sa fiu fata :D:D

ana spunea...

@ Julie: Hai ma, ca metrosexualii sunt in top sau aia erau uber-sexualii, in fine... :PP
Faci si tu o exceptie, te imbraci asortat dar cu multa masculinitate (atitudinea conteaza) :)..sau..ramai fata si te bucuri de asta :))

mihaiborcan spunea...

ar fi o idee sa spargem mentalitatea din postul asta. pe mine unu nu ma consoleaza ca ai mentionat la sfarsit "s-ar putea sa nu fiti toti asa". multe chestii sunt mituri (vorba vine, exagerari). nice effort though!

ana spunea...

@ Mihai: Hai, ca majoritatea nu sunt exagerari..serios..
Bine..retrag "s-ar putea"..si-l inlocuiesc cu "sigur", k?
Te mai astept pe aici. :)

black-butterfly spunea...

foarte interesant postul,chiar ultima faza e cea mai tare si adevarata in maj cazurilor.
acu nu vreau sa generalizez dar probabil exista si destule dezavantaje

oricum m-a facut sa zambesc postul tau:)

ana spunea...

@ Black-butterfly - Ca ai zambit..este cel mai important :)

mihaiborcan spunea...

eu unul am sentimente neplacute citind postul. cred ca n-ar trebui sa uitam ca, inainte de a fi barbat/femeie sau baiat/fata, cum vrei sa ii zici, suntem oameni, fiecare complecsi in felul lui. prea intra toti in aceleasi tipare... poate e doar o impresie de moment

ana spunea...

@ Mihai: Imi pare rau ca ai sentimente neplacute..nu asta a fost intentia..nici nu am incercat sa denigrez pe nimeni. In final chiar am zis ca fiecare are calitati si defecte..
Incearca sa nu mai iei si tu lucrurile asa personal..a fost doar o parere proprie.

mihaiborcan spunea...

sentimente neplacute, da' si sentimente placute... ma rog, e un amalgam, nu s-a vrut a fi asa dur, ca parca vad ca te-am speriat :)

ana spunea...

Da..uitasem partea asta: as vrea sa fiu baiat, ca sa sperii oamenii :)
Ma bucur ca sunt si parti bune si oricum, merci de commenturi ;)

Doru Oprişan spunea...

:) Ce post draguuuuut ! NOT !
Deci:
- nu stiam ca doar barbatii au capacitatea de a se gandi la nimic.
- refuzul este penibil si pentru noi, doar ca, spre deosebire de voi, noua ni se intampla atat de des incat aproape ca ne obisnuim sa fim refuzati. (Reamintim, rolul barbatului e de a incerca si a propune, iar al femeii de a accepta sau nu. Prin urmare, e logic ca barbatul sa fie "programat genetic", cum zici tu, sa incerce in cat mai multe locuri si de cat mai multe ori. Rezulta si multe refuzuri.)
- lucrurile stau aproximativ la fel in ambele cazuri dar nu vrei sa observi. Faptul ca un barbat s-a culcat cu 50 de femei poate fi un motiv de mandrie printre alti barbati. Niciodata in fata unei femei, pentru ca imediat ai avea eticheta de afemeiat pe frunte. La voi e aproape la fel. Sexul opus nu priveste cu ochi buni numarul mare de parteneri, insa alte femei va invidiaza in secret. Si noi ne invidiem intre noi, dar pe fata :) Si d-aia putem vorbi si ne putem lauda cu numarul partenerelor.
- pana mea, ai dreptate aici..:)
- nu va obliga nimeni sa despicati firul in 4.
- ceea ce zici tu aici tine de un tip de caracter intalnit la ambele sexe. And you know I'm right.
- "programat genetic sa sufar mai putin" ??? Ai scris o mare TAMPENIE aici. Exista o mare diferenta intre a arata ca suferi si a suferi cu adevarat. NU vei sti niciodata cat de mult sau de putin sufera un barbat, asa ca opreste-te aici cu problema asta. Si.. parca spargeam niste mentalitati, nu? Ia vezi ce gasesti si tu de spart...
- da, e bine sa poti sa lasi animalul din tine sa se racoreasca prin violenta. E bine in sensul ca e foarte eficace pentru starea ta psihica. Nu incurajam violenta totusi.
- uitam lucruri pe care le consideram detalii si nimic mai mult. Pe principiul "o iubesc pe ea, indiferent de ziua ei de nastere. nu ma intereseaza ziua de nastere, ma intereseaza ea in esenta. Ea nu este definita de ziua de nastere"
- daca la volan nu v-ati gandi la NIMIC altceva decat condus, probabil ati conduce mai bine. Dar poate ca voi stati si analizati cine stie ce cuvinte spuse de el acum un an si despicati si acum firul in patru in timp ce intrati in intersectie fara a observa daca e semaforul e rosu sau verde... :D (am fost rau aici si am exagerat, evident)
- nu inteleg ce vrei sa zici aici. Oameni de ambele sexe au obiceiul de a se arunca rapid intr-o noua relatie pentru a trece peste cea veche mai usor. Si apropo de capacitati interesante... De unde aveti (unele dintre) voi abilitatea exceptionala de a va culca cu un barbat fara sa fiti foarte atrase de el, ci doar pentru a va razbuna pe alt barbat? Frumos, foarte frumos. Sper ca va mandriti cu ea.N-am auzit de cazuri d-astea la barbati. Noi daca ne culcam cu alte femei o facem pentru ca suntem atrasi fizic (animalic daca vrei) de ele. Adica din punct de vedere fiziologic, e o chestie perfect naturala. La voi in schimb, cu razbunarea aia... La fel si cu banii. Femeile au capacitatea de a se culca cu un barbat pe care nu il plac, pentru bani. Sau de a-si insela partenerul cu altul cu mai multi bani. Mi se pare mai putin condamnabil faptul ca noi ne inselam partenera cu alta cu sani mai mari. Macar suntem atrasi de o calitate fizica, umana. Nu de bani sau alte chestii care nu tin de fiinta umana. In fine.
- si eu as vrea orgasm multiplu :)
- nu va opreste nimeni sa aveti o inclinatie catre lucrurile tehnice. Sunteti la fel de inteligente si capabile ca si noi.Deci ce va opreste ?
- Si eu as vrea sa mi se deschida usi si sa mi se mareasca salariul pentru simplul fapt ca arat bine cu fusta scurta si decolteu. Sunt nenumarate exemple de pustoaice care nici nu au terminat liceul si castiga pe saptamana mai multi bani decat castig eu in doi ani de munca pentru faptul ca isi arata corpul in cine stie ce revista. Apropo: nu au niciun merit ca arata bine sau nu. Asa s-au nascut. Ma opresc aici ca ma enervez.
- daca un barbat se plange ca e lipsit de iubire, incomplet, singur, etc., vor fugi toate femeile de el. Femeile cauta invingatori, specimene puternice care sa la asigure protectie lor si progeniturilor lor.
- sex oricand ? :) Pe ce planeta? Ca sa ai parte de sex trebuie sa si cuceresti o partenera si sa o faci sa spuna "da". Voi in schimb puteti avea parte de sex cam la orice ora, e drept, daca va asumati criticile celor din jur dupa. Pentru ca voi nu trebuie decat sa spuneti "da" unuia dintre pretendentii care se afla permanent in jurul vostru.
- sunt si barbati grasi si femei grase in proportii aproximativ egale. E drept ca femeile grase sunt mai urate :D :D :D
- Se zice ca nu e vinovat cel care incearca ci cel care accepta.
- chiar. de ce plangeti din orice ?
- trebuie sa platiti cumva pentru orgasmul ala multiplu, nu? :P
- ar trebui sa iti pui intrebarea "de ce imi pasa asa tare cu ce ma imbrac? cumva ca sa atrag masculi?" :)
- e mult mai nasol sa iti fie frica de faptul ca EA poate ramane insarcinata si ca poate decide INDIFERENT de parerea ta sa pastreze copilul si sa te oblige sa platesti pensie alimentara. Ca femeie ai avantajul ca decizi tu ce se intampla cu o eventuala sarcina. E o intreaga poveste si aici, nu mai incep. Ideea e ca nu mi se pare corect ca decizia de pastra sarcina sa fie doar a ei. Ar trebui sa se tina cont de imprejurari cumva, nu stiu. in fine.
- nu e vina noastra ca femeile nu leaga prietenii la fel de trainice ca barbatii. There is something wrong with you, not with us.
- trebuie sa si ai cu ce ca sa intelegi adevarata filozofie a expresiei :)

- Extra bonus: chestie de reflectat: De ce oare in general, cand un cuplu se desparte din cauza parintilor, persoana responsabila este MAMA lui sau a ei ? Ai observat ? Foarte rar tatal intervine in relatia atat de rau incat sa o destrame. In schimb mamele au un adevarat talent la capitolul asta. Astept. :)

p.s.: Comentariul asta ar merge ca un post la mine pe blog..abia mai aduc si eu trafic dezbatand subiecte d-astea eterne..hmm...

ana spunea...

@ Doru: :)))...chiar ma intrebam de ce nu-mi lasi si tu un comment..eram sigura ca ai sa ai ceva de spus, dar nu intelegeam de ce nu spui. Acum am aflat: erai ocupat cu scrisul :))
Da, iti dau dreptate in majoritatea parerilor tale. Insa nu am facut o comparatie femei- barbati. Sunt 100% convinsa ca si femeile au o gramada de minusuri sau plusuri, in functie de situatie, asta este si motivul pentru care am generalizat si nu am dat-o in cazuri concrete.
Mentiuni:
1. Da, sunt femei care se culca cu barbati din razbunare..mi se par penibile si oribile. Eu una nu ma razbun, niciodata. E o aberatie si cu atat mai mult sa ma culc cu un tip de care nu sunt atrasa...NEVER.
2. Nu fi rau..am spus ca am conduce mai bine..nu bine. Si nu ne gandim la nimic cand conducem (vezi cum pui accentul aici :) ), om rau..ci pur si simplu..unele dintre noi, stam prost cu instinctele :)
3. Chestia cu pastratul sau nu al copilului chiar ar trebui dezbatuta intr-un post...nu e corect ca doar ea sa ia o decizie, asa este.
4.Da, am observat faza cu mama, desi este o stupiditate, care din fericire nu mi s-a intamplat. Pt cei carora li se aprinde beculetul: Hellloo, people..sunteti doi oameni maturi, daca sunteti, iar mama, tata, bunica...nu va pot rezolva voua problemele, ci doar voi.:)

PS: Da..ai fi putut scrie lejer un post cu acest comment :)
Merci mult de el...te pup :))

Flavia spunea...

de mult timp ma gandesc sa scriu un post exact pe acelasi subiect.. ce as face daca as fii baiat, si culmea ca am exact aceleasi raspunsuri. sa fii baiat, sa ai o freza misto, sa iti bati joc de fete, sa nu iti pese deloc.

sanse mai mari sa te lase parintii undeva, neputand sa te violeze nimeni..e vis frate. sau, de ce nu, sa te porti frumos cu fetele..ratatii astia cred ca e penibil sa dai flori pe cand noi, cel putin eu, imi super doresc sa imi cumpere cineva.
sunt perfect de acord cu tine. am fii niste baieti super tari.

lovingvama spunea...

Pentru sarcini nedorite există metode contraceptive. Eu mă gândeam că te referi la naştere, după ce te-ai măritat :)

Poesis spunea...

Ok...deci nici macar nu ma apuc sa citesc toate comentariile. Ana, in postul asta nu ai fost deloc printesa cu baieteii. Ti-as da doua peste palme dar prefer sa te pup de trei ori si sa iti amintesc ca ai vorbit mai ales de niste baieti nu prea simpatici. Sunt multi asa cum ai spus tu: mitocani, insensibili, nesimtiti, vulgari si violenti. Sunt si multe fete exact la fel. Dar mai sunt si EI draguti si simpatici pe care ii iubim: care aduc flori, au emotii, se balbaie, se asorteaza, se aranjeaza, te tin in brate si nu ar indrazni in veci sa vorbeasca urat in fata unei fete.
Daca ai fi baiat nu ai face nici macar un sfert din chestiile pe care le-ai scris in post. De asta sunt sigura. Dar ar fi tare sa putem conduce mai bine ;).

Anonim spunea...

puuuula mea ...naspa sa fii fimieie..da e misto k ai pasa cata vrei ..;)

Tudy spunea...

De acord; ar fi grav daca toti barbatii ar face lucrurile descrise in post... Din fericire, exista exceptii. :)

ana spunea...

@ Flavia: Da, am fi super baieti ;))

@ Poesis: Scumpa mea..normal ca exista si aia dulcii dupa care mori, dar eu ma refeream la unele calitati general valibile ale baietilor :) sau din punctul meu de vedere general valabile :P
Oricum, daca eu as fi baiat...as fi dulce..dar si al dracu'..asa..una calda, una rece :P
PS: Oricum, bine ca sunt fata :D

@ Anonim: No comment!

@ Tudy : Intotdeauna vor exista exceptii..iar asta conteaza :)

Narcotourist spunea...

Hey Ana !..very nice post :), evident ca majoritatea avantajelor enumerate de tine sunt discutabile(which is a good thing 4 more feedback;) ),..Dar, sunt cateva adevaruri fundamentale totusi despre barbati punctate foarte obiectiv aici :), cel putin in my opinion, cum ar fi : - Intr-adevar suntem mult mai putin predispusi la broken heart syndrom decat voi, si asta vine din natura noastra mai putin sensibila(testotestornu' bata-l vina:);.. intr-adevar avem orgasm in 99% din cazuri fara mari probleme:), insa cand intervine acel 1% e grava situatia si deja avem nevoie de o vizita la psiholog pentru a ne vindeca urgeent de sindromul "sexual paranoia"-care ne impiedica sa ducem propria treaba pana la capat:)...intr-adevar conducem muuuult mai bine :), ptr simplul fapt ca stim adevaratul motiv ptr. care s-au inventat oglinzile laterale si retrovizoare:-)...cam astea ar fi de un adevar absolut din punctul meu de vedere:-)...anyway, nice post ! ...and by the way, nice taste in movies Ana;) ..vad ca 2 din 4(caci restul sunt seriale) se regasesc si in favoritele mele....cu reverente !..

ana spunea...

@ Narcotourist: Mercciiiii mult de comment. Foarte draguutt :)
Sper sa mai revii la mine pe blog. Toate bune ;)

nikosita spunea...

si eu as vrea sa fiu baiat. ma gandeam eu odata asa cum ar fi... cred ca as face sex in prostie :)) i would be a fucker!!