joi, 19 iulie 2007

Soooooooo real!!!


Doaaaaaaaamneeeeeelor si doooooomniiiiiiilorrrrr... Nu, nu e bine!Dragii mei cititori sau dragii mei oameni care doar imi deschideti blogul si-l inchideti sau dragii mei nevinovati care ajungeti pe blogul meu din greseala sau...mult mai simplu, dragii mei: vreau sa va spun ca melodia asta mi-a placut din prima clipa in care am auzit-o. Muzica, versurile, culorile, videoclipul..toate mi se par geniale, originale si un pic ciudate :) Ea se numeste Foundations si este cantata de Kate Nash.

Kate Nash a inceput sa fie interesata de muzica in copilarie, cand a invatat sa cante la pian, insa prima ei dragoste a fost actoria, unde a si dat examen, dar a fost respinsa.La cateva zile dupa, a cazut de pe scari, unde si-a rupt piciorul. In timpul in care a stat in spital, a inceput sa scrie versuri pentru melodii..si uite asa, a intervenit ironia sortii si ea s-a apucat de facut muzica. Nu dupa mult timp si-a uploadat muzica pe MySpace, unde lumea a inceput s-o incurajeze si astfel si-a gasit un manager si a inceput sa caute case de discuri....iar restul e istorie.Muzica ei include influente : "London, punk, Bored Teenagers and John Cooper Clarke". In cazul in care va intereseaza, mai multe informatii gasiti aici.

Pana una alta, va las sa ascultati melodia, asta daca o s-o ascultati :)

11 comentarii:

maryana spunea...

Intr-adevar "sooooo real..."!

ana spunea...

Maryana bine ai poposit pe blogu' meu..sa stii ca te mai astept pe aici :)

catalin spunea...

:)

Matei spunea...

foarte foarte nice! o preiau si eu, e geniala!

ana spunea...

@ Matei: Eh, ce pot sa spun, am gusturi bune ;))
Ma bucur ca-ti place.
Have a nice day :P

copilmic spunea...

Ador vocea :X:X:X

black-butterfly spunea...

cat de mult imi place.mai ales vocea ei.si videoclipul.cate detali dragute .ce culori frumoase.si versurile sunt f tari

Flavia spunea...

daaaaa, vazusem si eu clipu pe hits mai demult, e geniala :D

Vlad spunea...

imi place :)
o stiam de mai demult, dar atunci nu mi-a placut, nu eram in starea de spirit si momentul potrivit...
vocea mi-a placut, si acum si mai mult

Elenyta spunea...

Interesant..am scris si eu un post din amintirile mele!

Imi place cum scrii:)Te adaug la my friends..
Incantata:)

ana spunea...

@ Copilul, Fluturasul, Flavia, Vlad : Ma bucur mult ca va place :)

@ Elenyta: Bine te-am gasit. Multumesc mult tare de tot pentru comment. Si eu sunt incantata :)