sâmbătă, 14 iulie 2007

Taci si...

Aproape. Din ce in ce mai aproape. Ii auzi respiratia sacadata si inima care bate repede, din ce in ce mai repede. Ii simti mirosul pielii - inconfundabil si indescriptibil. Ii vezi ochii stralucind si arzand de dorinta sau timiditate. Iti musti buza de jos.
Brusc, lent, pe neasteptate, stangaci sau calculat, ii pui mainele pe fata si buzele tale ating buzele lui/ei. Gurile vi se deschid, iar limbile voastre se mangaie cateva secunde, apoi ii sugi buza de sus, ca in secunda urmatoare sa i-o musti pe cea de jos...
Sarutul mi se pare de o senzualitate si intimitate aparte. El este cel care iti electrizeaza corpul, iti inmoaie genunchii si te dezechilibreaza.
In sarut gasesti raspunsul la intrebarile: "ma vrea? ma place? ma doreste? ma iubeste? ma uraste? ma foloseste?"
Prin sarut se creaza o conexiune, o legatura speciala sau nu! Dupa un sarut poti spune 100% : "Da, da , da..mai vreauuu" sau "Nuuuuuu...ce fac acum? Cum ii spun sa pleceee?"
Din punctul meu de vedere, cand vine vorba de sarut, ori este ori nu este, adica ori sunt data pe spate din prima ori ma simt atat de rece si impasibila, incat daca te-ai uita in sufletul meu, mai mult ca sigur ai observa gheata.
Nu as putea avea o relatie cu un om care nu stie sa sarute, care nu este compatibil cu mine din acest punct de vedere...si care nu-mi excita fiecare nerv prin simpla atingere a buzelor.
Si se mai spune ca oamenii care sunt "bad kissers", stiti, aia pentru care gura = fata sau cei care isi baga limba in gura ta si o lasa acolo sau cei care ti-o baga in gat...si cati si mai cati, Doamne pazeste, sunt si prosti la pat, asadar...sarutul face diferenta! :)
Exista un milion de moduri prin care poti sa te saruti, iar ele difera de la persoana la persoana, pentru ca fiecare are un stil propriu. Am sa amintesc doar doua dintre acestea, care imi sunt extrem de dragi:

Primul sarut cu o persoana de care te simti extrem de atras: nici nu pot sa-l descriu, deoarece este perfect sau cel putin asa ar trebui sa fie. Senzatia pe care o ai, fluturii nebuni care-ti alearga prin corp, din cap pana in picioare, faptul ca-l/o "gusti" pentru prima data, modul in care iti pune mainile pe fata, pe gat, pe corp, felul in care va priviti...
Si niciodata, orice mi-ati spune, niciodata, absolut nici un sarut cu acea persoana nu se va compara cu primul, chiar daca veti incerca sa-l reconstituiti...

Primul sarut de dupa o cearta grava: Teama ca l-ai/ai fi putut/-o pierde, amestecata cu dorinta arzatoare si chinuitoare ca nu l-ai/ai putut/-o saruta pana atunci (trebuia sa invete lectia), emotiile ce te fac sa tremuri, sangele ce-ti insangereaza buzele si-ti fierbe in corp...si in sfarsit contopirea buzelor voastre arzande: pasiune, lacomie, "imi pare atat rau" dansand frenetic cu "te iubesc" si "esti a mea, esti al meu, a mea, al meu.."

In realitate, fiecare sarut are ceva inefabil...totul depinde de persoana pe care o saruti si de sentimentele tale pentru ea. Asadar, sarutati-va oameni buni cu persoana potrivita si sigur o sa fiti fericiti (pe moment)...

21 de comentarii:

Tudy spunea...

:)

Si cu perioadele dintre saruturi ce faci?

crash spunea...

mai oameni buni, ce e cu fetele astea de nu se mai gandesc decat la sex???

ana spunea...

@ Tudy : Cum ce faci? Intotdeauna se gaseste ceva de facut ;)

@ Crash: Cred ca ai gresit blogu', asta 1, 2 chiar daca nu l-ai gresit, chiar daca fetele se gandesc la sex, care e problema? si 3, postul meu nu are nici o legatura cu sexul, ci cu sarutul. In momentul in care un post de-al meu o sa fie in legatura cu sexul am sa fac o paranteza si am sa ti-l dedic, k? :)

copilmic spunea...

Mda... Cam asa e. Un sarut poate sa spuna multe :P

Tudy spunea...

@ana: Intrebam asta in ideea in care tu afirmai ca sarutul aduce doar o fericire de moment. :)

In rest, cum faci cu fericirea?

ana spunea...

@ Tudy: Fericirea ti-o creezi singur...prin capacitatea ta de a o intelege. Poti sa fii fericit ca ploua sau poti fi fericit ca ai o gramada de bani...tu esti cel care hotaraste.
Am spus ca esti fericit pe moment daca te saruti cu persoana potrivita...asta nu inseamna ca nu poti fi fericit si dupa..depinde doar de tine..sau voi..sau de cei implicati :)

Christ Saddler spunea...

poza asta e emo...asa ca exemplu :D so u could be one too :D

ana spunea...

Hai maaaaa..ca nu-s emo :))..sau..nu cred /:)

Christ Saddler spunea...

think twice :D asa cum canta aia de o urasc eu :P

ana spunea...

Nu-s..clar. Nu ma imbrac ca ei, n-am parul ca ei..nu, nu..nu-s emo ;)

Christ Saddler spunea...

you must be in denial... and it's not a river in egypt :>

ana spunea...

>:P U don't know that..becouse u don't know me >:P :))
Si nu-s Emo. Peace! ;)

maria spunea...

frate, toti ati luat-o cu emo? :p. iar cu sarutul, cateodata i enjoy fighitng, tocmai pentru treaba asta. iar ala primul, eu zic ca oricum ar fi, te da pe spate daca te saruti cu persoana de care te simti atras. it may suck! dar tu il simti cu totul altfel. nu?

Narcotourist spunea...

Votez ptr sarutul dupa impacare !..It rulzz, cat despre continuarea lui..respectiv,make-up sex-ul, even better !:)..very nice ar mai fi si sarutul, in timp ce ea plange din x motiv, si isi ineaca lacrimile sarate in acel sarut plin de pasiune. me like that :).
anyway, very nice post..and thanks for the blogroll..je suis obilgee...

ana spunea...

@ Narcotourist: Ma bucur ca-ti plac posturile mele...adica ma fac asa zambitoare :))
Ah..si nu esti obligat sa ma treci si tu in blogroll...este o chestie de optiune ;)

mihabubu spunea...

dar hai mai intai sa gasim persoana potrivita...in caz ca unii nu au dat peste ea....
ca eu desi m-a sarutat un tip,am tremurat toata...a fost un singur sarut...atat!si...nu era perosan potrivita...:)...oricum,o s-o gasesc!;) :*

ana spunea...

@ Miha: Sunt convinsa ca ai s-o gasesti!
Pana atunci..e ok sa mai tremuri de la un sarut cu persoane nepotrivite..am trecut si eu prin astea :) si mai mult ca sigur am sa mai trec..:P
Te pup

natty spunea...

e superb postul am simtit ca retraiesc toate saruturile pe care le-am primit si, or fi putine, pentru ca sunt destul de mica, dar intensitatea lor ramane aceeasi.
:)

cutish spunea...

kisses rulle...chiar si bad kisses, fiindca iti dai seama cum nu vrei sa fie ce-ti doresti...good post ;)

ana spunea...

@ Cutish: Merci, merci...yep..kisses are the best ;;)

puful zburator spunea...

Mda... Cam asa e. Un sarut poate sa spuna multe :P