joi, 23 august 2007

Bea o cafea, mananca o prajitura si asculta :

Ieri am primit leapsa de la Ania, iar astazi sunt obligata s-o onorez, nu?
Asadar, trebuie sa va spun cele 5 melodii ale mele fara de care n-as putea trai.
Boon, aici exista o problema, avand in vedere ca eu nu am melodii preferate pe viata, ci melodii preferate in functie de anumite perioade din viata mea.
In fine, nu stiu daca nu as putea trai fara ele, dar sunt sigura ca vor reusi mereu "sa ma dea pe spate", din varii si varii motive ;).
Fara s-o mai lungesc...am onoarea sa va prezint cele 5 minunate castigatoare :) :
1. Anouk: Everything
2. 3 Doors Down: Here without you
3. U2 + Mary J Blige : One
4. RHCP: The zephyr song
5. (si asta cred ca va fi mereu, atat pentru versuri, care sunt geniale, cat si pentru muzica ): Dire Straits: Romeo and Juliet

Bonus:
6: Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

Leapsa o pasez lui Dragos, care ne pune sa-l caracterizam pe Dragos al nostru :), lui Doru, ca asa lucreaza in domeniu ;), lui Saddler, pentru ca asa vreau eu :) si Erikai, deoarece nu cred ca a primit leapsa pana acum :P
Have fun people! :)

18 comentarii:

Mihai spunea...

Sincere felicitari. Chiar imi place blogu-ul asta, tocmai de aceea am zis sa imi dau cu parerea la un mesaj de-al tau. Imi pare bine ca mai exista oameni care nu asculta melodii "din ultima era" si mai cunosc adevarata valaore a muzicii bune (parerea mea desigur). Daca reusesti sa o ti in continuare atat pe tema ideilor din blog cat si pe cea a muzicii...esti o fata super ok.

ana spunea...

Multumesc mult tare de tot :)
Ma bucur ca mi-ai gasit blogul si te mai astept pe la mine :D

Erika spunea...

grea selectie cred ca a fost.. eu m-am gandit la un mod un pic mai simplu :D
merci frumos :)

black-butterfly spunea...

3 doors down.damn i love that song:D

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Mie imi place doar "One" si "Breakfast..." din ce ai zis tu aici. :P Da' nu-i nimic. Atat timp cat nu asculti prostii, felicitatiunile mele. :)

Christ Saddler spunea...

aoleoo... ano! ce ai cu mine? :| hmm... o sa ma gandesc la niste melodii sa vad daca am ceva care sa ma fi marcat :-?

lara spunea...

imi place bonusul:) si melodia de la nr 5... o sa le ascult si pe restu pentru ca nu-mi amintesc de ele...

Adina spunea...

Here without you- iubesc piesa asta! cat despre Breakfast at Tiffany's- iubesc si piesa, si filmul si cartea8-> bv:)

ana spunea...

@ Erika : Nu ai pentru ce :) E draguta lista ta de melodii, apropo ;)

@ Black-butterfly : Da..stiu, stiu :P

@ Hellene: Multumesc pentru felicitari ;)

@ Christ : N-am nimic cu tine :-j,:D...sa te gandesti bine..ca sigur gasesti tu ceva :P

@ Lara: Ma bucur ca-ti plac :) Poate o sa-ti placa si celelalte, cine stie :-?? :)

ana spunea...

@ Adina: Eu o mai iubesc si pe Audrey Hepburn ;))
Merci de comment si ma bucur ca-ti plac melodiile :D

vreau spunea...

bine te-am gasit si eu, te tot caut de ani buni si nu mai dadeam peste tine :))

ana spunea...

@ Vreau: Pai nu stii ca lucrurile rare sunt greu de gasit? ;)

PS: Bine ai revenit, diseara plec eu ;))

Christ Saddler spunea...

GATA!! AM PUS!

ana spunea...

Bravoooo :) Sunt tare mandra de tine :))

Doru Oprişan spunea...

uuuu... :)

Doru Oprişan spunea...

executat ! :)

lorena spunea...

wooww! 3 Doors Down: Here without you - iubesc piesa asta!
am ascultat-o non stop intr-o vreme, vreo 2 sapt am lasat-o singura in winamp si mergea toata ziulica de lunga pana m-a amenintat mama ca-mi arunca pe geam calculatorul daca nu schimb piesa;))
mai am o gramada de piese pe care le iubesc si le ascult non stop. prietenii-mi spun ca sunt piese triste si ca e ceva cu mine de le ascult asa mult...dar imi plac...
iti fac o lista de vrei:P

Ana spunea...

@ Lorena: Fa-mi o lista daca vrei. Eu sunt deschisa :)