marți, 28 august 2007

Punct

Astazi pun punct.
Punctul definitiv a fost pus acum ceva timp, dar intotdeauna au mai existat virgule, puncte de suspensie, semne de exclamare, semne de intrebare sau punct si virgula.
Astazi pun punct pentru mine : nu am sa mai vorbesc despre, nu am sa ma mai gandesc la, nu am sa mai tulbur apele, nu am sa mai imi pun intrebari si nici nu am sa mai astept raspunsuri.
Astazi pun punct pentru el: sa invete sa ia deciziile care-l fac pe el fericit, sa fie fericit, sa poata sa faca exact ceea ce vrea el, pentru ca asa vrea el si nu pentru ca vrea sa demonstreze cuiva ceva.
Astazi pun punct pentru ea: pentru ca fericirea ei nu depinde de mine si pentru ca nu am dreptul sa i-o stric. Pentru ca nu sunt un om rau, desi uneori am demonstrat contrariul, pentru ca mi-a placut mult de ea si mai bine raman la prima impresie si pentru ca e viata ei si nu a mea.

Ma bucur pentru tot ceea ce a fost. Am invatat extrordinar de multe si sunt recunoscatoare pentru asta. Indiferent de ceea ce spune/crede/sustine lumea atat eu cat si tu, stii ce a fost, cum a fost, cat de mult a fost si cat de sincer.
Datorita acestora, astazi am sa las doua puncte: pentru situatiile speciale extrem de grave si urgente si pentru concertele si linistea bunului nostru prieten (care apropo, nu s-a lasat de tobe :P ).

Astazi pun un mare punct special pentru mine.
Nu am sa uit niciodata trecutul, dar nici nu am sa-l mai las sa-mi afecteze prezentul si viitorul.
Incet, incet incep sa redevin o femeie puternica, careia nu-i mai este frica de o noua relatie si de un nou inceput.
Vreau sa ma indragostesc: sa simt fluturi, sa zambesc tamp, sa poti sa-mi dai una peste cap, iar eu sa-ti spun multumesc, sa radiez...la fel cum sclipeam odata, sa ma tin de mana si sa ma simt libera, fericita si impacata.
Stiu ca am sa ma indragostesc nebuneste de un el ce-mi va zambi strengar si ma va face mereu sa vreau mai mult si mai mult si mai mult.

Acum stiu si pot. De ce?
Pentru ca am pus punct.

54 de comentarii:

Alexandra spunea...

Mersi pentru "primire"...
Sa pui punct definitv...adik punct si de la capat e greu,foarte greu.Stiu pentru ca si eu am facut asta de curand.Daca ai vointa reusesti.

Sunaina spunea...

on-topic: e bine ca pui punct. prea multe semne de exclamare,de intrebare sau virgule,strica.
recomandare: fa ceva nou,du-te intr-un loc nou, vezi un film ciudat(intr-o limba straina daca se poate), bea un ceai mathe :)
off-topic: multumesc,sper sa nu fie nevoie de spiru.sper sa fie cu noroc luni,ca apoi sa pot veni in toamna sa iti multumesc.

ana spunea...

@ Alexandra: Da..doar prin vointa se poate rezolva, asa ca, acum, o am din plin :)

@ Sunaina: Merci de recomandari...uite, chiar am sa beau un ceai, pentru ca de asta nu prea beau, dar momentan sunt si racita...deci e ok :)
PS: Abia astept sa-mi multumesti in toamna ;)

black-butetrfly(mejulie) spunea...

foarte bine faci, e bine ca ai curajul sa pui punct.
esti puternica si stii ce vrei.asta conteaza cel mai mult

Peculiar spunea...

Suna intelept. Sper sa reusesti sa te mentii pe pozitie. Eu te felicit anticipat si sunt sigura ca, poate nu chiar acum, tot vei reusi pana la urma sa ai parte de linistea sufleteasca de care ai nevoie.
Gandesti sanatos si asta te va ajuta mult. Succes si spor la indragostit! :)

doareucumine spunea...

Sunt bune punctele. Dupa ele urmeaza intotdeauna majuscule! :)

broken_angel spunea...

eu inca nu am reusit sa pun punct. nici macar pentru mine. de fapt...mai ales pentru mine. desi au trecut 2 luni...

ana spunea...

@ Peculiar: Am sa reusesc! Merci de felicitari, chiar sunt pe drumul cel bun :P

@ Doareucumine: Na, uite ca la majuscule nu m-am gandit :))

@ Broken_angel: E ok..la mine au trecut 4, mai ai timp ;)

foggie spunea...

Doare ca naiba..dar tb sa vina si momentul asta.
Sunt mandra de tine (daca asta ar avea vreo relevanta)....

ana spunea...

@ Foggie: Conteaza, sa stii. Sar'na :*

Poesis spunea...

Asta-i fata mea! Si mai tii minte ce ti-am soptit cand erai legata la ochi? Nu te-am mintit! Intr-o zi vei spune: "Esti barbatul vietii mele!"

Erika spunea...

schimbarile fac bine.. mie imi e frica de schimbari,dar acum mi-am luat inima in dinti. le-am facut eu, si nu le-au facut altii pentru mine si sunt foarte fericitaaaaa. :D:D:D
sper ca si tie sa-ti aduca la fel de multe lucruri bune! orice sfarsit e un inceput. te pup
P.S: ti-am zis ca o sa-ti ajute mult increderea in tine :)

Cinderella spunea...

Bravo Ana, te admir. Si eu stiu cat de greu e sa pui un punct mare si rotund fara sa-l transformi in altceva. Sunt sigura ca o sa reusesti si ca va urma ceva si mai frumos:)Poop

ana spunea...

@ Poesis: Normal ca mai tin minte :)

@ Erika: Ma bucur tare mult ca esti fericita. Sper sa dureze cat mai mult si bravo pentru schimbari :)

@ Cinderella: Si eu cred ca va urma ceva frumos, nu stiu cand, dar va urma..

Dragos spunea...

Eu nu ti-am soptit nimic. :P

Foarte tare ca au ramas urme de la acel eveniment. Incantat si multumit!

Cat despre subiect .... vor mai fi multe momente in care vei pune puncte.

Sa ai puterea de a merge mai departe de fiecare data!

Flavia spunea...

God Ana, esti geniala, sper ca stii asta.

:D

blur spunea...

:) intradevar

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Punctele sunt bune. Cu conditia sa nu mai urmeze nimic dupa ele. Nimic din trecut. Dupa puncte sa vina aliniate noi, de doua degete de la margine, sa introduca un nou paragraf. Paragrafele introduc un nou subiect. If you get my point.

ana spunea...

@ Dragos: Da stiu. Apropo, de ce nu mi-ai soptit nimic? :)

@ Flavia: Dar in cazul in care nu stiam, am aflat :P Saru'mana.

@ Hellene: Imi place la nebunie perspectiva cu paragrafele. Am inteles your point :P

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
maria spunea...

doamne cat asteptam momentul asta. asta inseamna ca n-o sa mai fi supirici pe baietei? :D. haide, ca in general printesele raman cu ala bun. le mai pica o lacrima doua prin cupele de cristal, dar numai ca sa vada adevaratul chip al viitorului EL. meriti un happy birthday! ;)

ana spunea...

@ Namtigari: Pai..mie-mi dai commenturi, doar ce naiba, sunt printesa universului sau nu?
Iar replica este pentru ca: prietenii stiu de ce, nu? :)


@ Maria: Sar'naaa...daaa, asa e: printesele au intotdeauna parte de happy-ending :)
Pacat ca eu nu sunt printesa, dar shhh, nu mai spunem la nimeni, ca poate, poate, pacalesc destinul :P

Sahara Penguin spunea...

Mai, daca punctul ala nu ramane doar pe hartie... e in regula. Mie de obicei imi iese tocmai cand nu o spun. Adica sa nu fie un fel de "incerc-sa-ma-conving-pe-mine".

Dar probabil ca esti o persoana ceva mai hotarata decat mine :)

Bafta!

ana spunea...

Am trecut de faza "incerc sa ma conving pe mine" :P
Asadar, deocamdata, sunt foarte ok cu punctul meu :D

lara spunea...

pentru o clipa ma speriasem... cand am vazut titlul m-am gandit ca ai pus punct blogului si mi-ar fi parut rau... dar am citit si restul si imi place:) felicitari pentru reusita... cred ca e bine sa pui punct dar mai cred ca nu am facut-o niciodata cu adevarat

gabitzubitzu spunea...

E bun punctul, urmat de alineat nou. Eu sunt mai smechera (sic) si folosesc punctele de suspans (...)
N-ai idee ce efect devastator aduce nesigurantza celui caruia i se arata. Nesigurantza poate ucide uneori...nesigurantza creaza spaima dar poate conduce in situatii fericite si la introspectie. Ea il obliga pe celalat sa se "caute prin buzunarele creierului".
Bafta, orice ai face!

Anonim spunea...

Orice sfirsit poarta in el semintele unui nou inceput... asa ca citatul "Nu am sa uit niciodata trecutul, dar nici nu am sa-l mai las sa-mi afecteze prezentul si viitorul" nu e cel mai bun lucru de facut, daca e luat ca atare. Aproape tot ceea ce se intimpla ulterior este influentat de experientele anterioare. Evolueaza folosindu-te de cele invataturile trase din patanii.
...iar vointa trebuie foarte bine distinsa (din interior, mai ales) de autosugestie...
Bafta sa ai, oricum, (ar fi bine, totusi) chiar daca "nu are importanta"...

ana spunea...

@ Gabitzubitzu: Merci mult ca-ti tii pumnii si merci mult de comment :)
Ma bucur ca ai mai revenit, sper sa devina o obisnuinta ;)

@ Anonim: Stiu ce spui..m-am exprimat gresit..am vrut sa zic ca n-o sa mai las trecutul sa-mi afecteze in rau prezentul si viitorul.
Trecutul ne ajuta foarte mult, ne formeaza si ne invata, iar pentru mine este foarte important.
Merci de comment :)

gabitzubitzu spunea...

Anna...
Nu stiu de ce revin...E un magnetism aparte? daca revin e ok si o fac pentru mine. Daca si tu te bucuri sunt deja satisfacute cele 2 cerintze intr-o relatie civilizata.
Te pup si am asha un fel de grija protectiva...sunt sigura ca iti dibuiesti singurica drumul... :)

ania spunea...

incep sa ma intreb serios de ce naiba pun intotdeauna trei puncte...

Erika spunea...

punct. si de la capat ca a venit toamna :D
leapsa la mine pe blog, sa vedem ce simti tu in septembrie si ce inseamna luna asta pentru tine :)

ana spunea...

@ Gabitzubitzu: Imi place ideea cu magnetismult aparte :)..inseamna ca, inconstient, avem o relatie speciala :P

@ Ania: Si mi-ar fi placut atat de mult sa-ti pot raspunde...

@ Erika: :) Am s-o onorez cu placere in cel mai scurt timp.

Adina spunea...

foarte frumos! in cazul meu post-ul asta se potriveste foarte bine zilei de azi. e prima zi de toamna si ar fi frumos sa punem toti punct. sa incercam sa umplem fiecare zi cu prezentul in asa fel incat trecutul sa nu mai aiba loc.

ana spunea...

@ Da, ar fi frumos, nu? :)
Uite, pentru ca e prima zi de toamna si simti ca e nevoie de o schimbare..ai sa primesti de la mine o leapsa, asta dupa ce o scriu si eu pe a mea ;))

mihabubu spunea...

uuaaa....:)...am citit un comenatriu" dragutz" de la broken_angel,cum ca n-a reusit sa puna punct nici dupa 2 luni..cul!eu nu cred ca am reusit nici acum ,dupaaa...:D....1 an si...(sau 3 in total)..dar merg mai departe ;;)...cat se poate de happy,ca doar abia m-am intors de la mare cu fortze noi,insa dau de aceleasi chiestii..:) cu zambetul pe buze
aa...si u fato,esti...tare!:P...glumex...scrii fain:) :*

ana spunea...

@ Miha: Ma bucur ca ai revenit cu forte noi...iti tin pumnii pentru punctul ala, dar important este ca ai zambetul pe buze :)
PS: Merci de apreciere ;)

vreau spunea...

Punctul de final are importanta lui. Dar mult mai important e ce vine dupa punctul ala. Decizia de a pune punct e grea, fara indoiala. ma intreb cand si cat de greu va fi in continuare...

ana spunea...

@ Vreau: De abia astept sa vad ce urmeaza dupa!!! Sunt ca un copil in dimineata de Craciun..adica..sunt ca eu in dimineata de Craciun :))
Greu...nu stiu..deocamdata e ok :D

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ana spunea...

@ Namtigari: :*:*:*

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mihabubu spunea...

multumesc pt ca imi tii pumnii....sunt sigura ca daca sunt stransi si cu draga inima ,mai inaintez putin...:P..iar cu zambetu...sunt inca:D...uite:)...iti place,nu?:P....u nu esti?:-/ si aprecierile au fost sincere..:P....amu ma dc sa citesc ce ai nou...poate comentez si pe acolo ceva;)..:*

ana spunea...

@ Namtigari: Am stabilit. Si-ti multumesc...si te pup...si..stii ca esti prietenul meu cel mai bun, daaaa? A...si ca sunt mandra de tine..si..stii tu :P


@ Miha: Imi place zambetul tau ;))..si eu am un zambet pe fata..si pana la urma, asta e cel mai important :D

mihabubu spunea...

zambetul il ai mereu?iti spun sicer ca mi-ar fi placut daca ti l-as fi transmis eu,dar m-as bucura mai tare(cu un pic de invidie:P) daca l-ai avea mereu;)

ana spunea...

@ Miha: Sunt recunoscuta pentru faptul ca zambesc tot timpul :D:D

mihabubu spunea...

hehe...uau...nu ma asteptam la asta...te credeam trsita....dar nush dc...:-??

blur spunea...

tin cu toata inima sa las aici o urma de respect fratelui nefumator :) ajung sambata in mamut si dau io un pic de bere.. apoi vorbim acasa :)
ura !

ana spunea...

@ Miha: Mai sunt si trista din cand in cand, dar per ansamblu sunt o persoana vesela..si amuzanta :P

mihabubu spunea...

=)) =))....amu rad de tine cat de amuzanta esti..:)) :P...glumesc ;))

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Nemo spunea...

Nemo as anonim-post@31august2007-17:25 : NU multumi nimanui pt. nimic decit daca intr-adevar e cazul. NU e complezenta, ci pur si simplu am scris ceva acolo fiindca asa am vrut/decis eu si fara vreun scop anume/evident pt. tine.

Be good, kiddo !

:)

ana spunea...

@ Nemo: Multumesc doar daca e cazul...si i'm veeeery good :)

Nemo spunea...

So u should until "proven" ! (5th amendment)

:-* din "anonimat"

Annoying Bug spunea...

E super tare sa pui punct unei situatii naspa.Sincer! Spun asta pentru ca pentru a ajunge in situatia de a pune punct, trebuie sa existe tensiune/ frustare/ suparate/ emotii neintelese/ bla/ bla bla si etc. Si nu-i asa ca e suuuuuuper tare cand tensiunea dispare? \:D/ Desiiigur.