miercuri, 15 august 2007

Si daca eu da si el nu...ce inseamna asta?

Imi plac femeile. Iubesc femeile inteligente.
Ador zambetul lor strengaresc, faptul ca sunt prietene adevarate pana uita complet de ele, puterea lor de a fi mame si de a iubi cu aceeasi intensitate o viata, micile lor joculete pentru a-ti da de stire ca te plac, vesnicul "n-am nimic", lacrimile inocente ce le izvorasc pe obraz in cele mai neasteptate momente, masca de fiinta inabordabila si intangibila fata de oamenii nu foarte apropiati, dar adevarata ea, nebuna, sensibila, plina de gafe, copilaroasa, alintata, naturala, vesela, in preajma celor dragi si mai ales, ador modul in care iubesc: arzator, total, inocent, uneori posesiv, dar intotdeauna cu sufletul.
Femeile cand iubesc cu adevarat, isi astupa urechile pentru a nu auzi cuvintele rele referitoare la relatia lor, orbesc pentru a nu vedea defectele, si-si accentueaza gura, fiind gata oricand sa-si apere iubitul.
Exista femei ce merg pe strada si intorc 100 de priviri sau in momentul in care zambesc sau rad, cuceresc instantaneu si sa nu uitam de femeile care atunci cand vorbesc, se lasa o liniste adanca, iar lumea din jur ramane vrajita de vocea si spusele lor.
Exista femei fascinante, puternice, frumoase, destepte, elegante, care stralucesc, care sunt dulci...exista femei pe care nu le uiti usor.
Ei bine, uneori, astfel de femei se indragostesc de barbati care nu le acorda nici o atentie sau care nu le vad ca fiind mai mult decat simple prietene.
Ele, care ar fi putut avea aproape orice barbat, se fac mici, timide si neincrezatoare in fata unuia aparent inabordabil si superior.
In acele momente, ele uita cat de multe au de oferit si devin deprimate si triste pentru ca acel el nu le vrea. Incep sa-si puna o mie de intrebari (de ce? eu ce nu am? cu ce gresesc? de ce pe ea o place si pe mine nu? ce trebuie sa schimb la mine?), sa-i trimita mesaje sau sa-l sune, iar el sa le refuze, sa inceapa sa-i scrie sau sa scrie despre el, si cu timpul sa ajunga sa se roteasca intr-un cerc in care-l vede doar pe el...si pe el cu alta sau gandindu-se la alta..
Cand se intampla astfel de lucruri eu ma enervez cumplit: care este motivul pentru care ne injosim atat?
La fel cum noi ne dam peste cap ca sa-i atragem atentia sau cum continuam sa fim penibile in speranta ca el se va razgandi, la fel ar putea face si el, nu de alta, dar nu este mai presus decat noi. Nu are sens sa pierdem timp gandindu-ne la cineva care nu ne vrea, pentru ca asta inseamna ca nu el este EL, cel care merita toate dragostea noastra si care este dispus sa ne-o ofere inapoi.
Stiu ca nu e simplu, pentru ca si eu am trecut de multe ori prin asta, dar trebuie sa invatam sa let go si sa acceptam ca nu toata lumea trebuie sa ne placa, iar persoana care ne place cu adevarat, mai mult ca sigur ne va arata si demonstra asta...
Oricum ar fi, incercati sa creati un echilibru intre inima si ratiune si nu va lasati controlate doar de una dintre cele doua, insa esential este sa va fie voua bine si sa fiti fericite, iar daca asta inseamna sa luptati pentru un om care aparent nu va place, dar voi credeti cu tarie contrariul..atunci eu va urez succes si sa aveti parte de multa iubire, pentru ca meritati!!!
[Later edit: desi postul este unul dedicat femeilor, morala este valabila si pentru barbati ;)...nu este intentia mea sa fac discriminari :D]

25 de comentarii:

Christ Saddler spunea...

daca iti plac femeile atunci ce legatura are el din titlul entry-ului? :)

ana spunea...

>:P...are multa legatura :)

copilmic spunea...

Stii cum e cu "iarba e mai verde la vecini"... Intotdeauna un om, nu conteaza daca e femeie sau barbat, copil sau batran etc., isi va dori ceva ce nu are. Cunosc multe cazuri de persoane care au totul si isi doresc "fructul oprit". Asa e viata... Si te poti considera norocos daca ai gasit pe cineva pe acre il iubesti si care te iubeste la randul lui :).

blackmetal spunea...

ştii care e problema cea mai mare? nu vei şti niciodată care are dreptate. inima sau raţiunea?
eu am greşit de vreo câteva ori ascultând de raţiune, pentru a mi se demonstra că am abordat o problemă de inimă prea lucid.
aşa că m-am hotărât să pun raţiunea în slujba inimii. în loc să-mi tot contrazic ceea ce simt, mă voi folosi de raţiune pentru a face pe plac inimii. părerea mea e să nu-ţi astupi urechile niciodată la ce îţi spune inima. ascult-o mereu şi, chiar dacă nu vei reuşi să şi obţii ce-ţi cere ea, vei simţi plăcerea de a o urma. uneori drumul contează!

ana spunea...

@ Copilul: Nu numai ca ravnim la ceea ce nu putem avea, dar si la persoana "gresita"..sau cel putin eu fac asta ;))
Oricum...da..te poti considera foarte norocos daca ai gasit persoana pe care o iubesti si care te iubeste :)

@ Blackmetal: Cat de frumos ai zis...da..uneori, drumul este singurul care conteaza :)

foggie spunea...

poti sa iubesti o persoana pana la autoanulare...
poti sa iubesti fara sa cunosti..
poti sa iubesti un chip, 2 ochi, un zambet..sau poti sa iubesti cuvantul lui, vocea, tonul...
cateodata nu-ti dai seama ce iubesti mai mult.
Si apoi iti dai seama ca nu e al tau. Ca e cu alta. Ca vb cu alta mai mult decat cu tine. Ca o saruta pe alta. Ca ii trimite mesaje alteia. Ca...in fine, alta este in mintea lui.
Raportandu-te la gusturile lui, tu valorezi extrem de putin. "Nu e cu mine, e cu ea"...deci, eu nu sunt nimic.
Cam asa se intampla de cele mai multe ori.
Nu e sanatos, stim toate astea, dar e un lucru pe care nu il poti controla. Pentru ca suferinta vine din inima. Si, asa cum mintea nu poate controla iubirea, nu poate controla nici suferinta.
Am intalnit fete dragute, dulci, inteligente...care sunt singure. D c? cred ca cele mai multe dintre ele isi uita inima pe unde nu e primita, si apoi le e foarte greu sa o recupereze si sa o daruiasca altuia...sau se inchid atat de mult incat nu se mai lasa descoperite..
Cine e de vina?..greu de spus..

ps : frumoasa descrierea femeilor:)

ana spunea...

@ Foggie: Foarte, foarte frumos comentariul tau..si nu descrierea mea. Iti multumesc mult si te pup..si ai dreptate :)

the_killer spunea...

mi se pare mie sau blogul asta e sex and the city-reloaded? fii sincera! ai vazut toate episoadele, nu?;) the_killer

ana spunea...

@ The_killer: Normal ca am vazut toate episoadele..de mai multe ori chiar, nu de alta, dar este unul dintre serialele mele preferate :)
Oricum..ce spui tu despre blogul meu, am sa iau ca pe un compliment, sa stii :D
Te mai astept in vizita ;)

Erika spunea...

ghinionu' e ca abia dupa ce te saturi tu de asteptat, atunci se razgandeste el si isi da seama ca a fost fraier.. :))
trebuie sa ai multa incredere in tine si de obicei, atunci obtii mult mai usor ce ti-ai dorit :)

ana spunea...

@ Erika: Dap, asta cam asa e...roata se intoarce :)
In orice caz, ai dreptate: daca ai incredere, rezolvi lucrurile mult mai usor :)
Oare eu am? :-??

ania spunea...

mda...si cand deschidem ochii si vedem toate defectele...ouch...

ana spunea...

@ Ania: Daaa...nu e trist atunci? Dar, pe de alta parte, daca ai avut o poveste frumoasa, sau ai fost extrem de atasata..parca si atunci cand vezi clar si la rece defectele..parca..doar parca..nu sunt chiar atat de rele, nu?

Erika spunea...

daca ai incredere in tine? asta tu trebuie sa stii, dar eu zic ca da, ai.. asa mi se pare mie ca reiese din postul tau :)

Eu spunea...

Inima are ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste.Personal am "lucrat" mai mult dupa inima..daca a fost bine sau rau..o sa vad si eu la "sfarsit".
P.S: te'ai supara daca te'ai gasi printre link-urile d p blogul meu?Si mc pt comment

ana spunea...

@ Erika: Da am..in majoritatea timpului :D

@ Eu: Normal ca nu m-as supara. Eu iti multumesc. :)

Sunaina spunea...

imi place cum privesti femeile. imi place ca nu le vezi doar partea negativa,precum o fac multe altele de acelasi sex cu noi. ai dreptate pana si in cele mai mici detalii, pana si la treaba cu "let go"-ul...trebuie sa ni-l facem prieten si sa invatam si trecem peste acel "cineva", exact datorita motivului mentionat de tine. e foarte placut pe la tine pe blog. si iti multumesc ca m-ai gasit si ca mi-ai scris.mi-ai dat de lucru seara asta.. :)

ps: multumesc si pt urarea de succes.sper sa fie.

ana spunea...

@ Sunaina: Mie imi place mult comentariul de la tine, si eu iti multumesc frumos. :)
O sa fie cu succes, mai mult ca sigur...si clar o sa ne vdm la o tigara pe holurile FJSC ;)

lara spunea...

imi place mult post-ul , si mie imi aminteste de sex and the city dar nu vad in asta nimic rau... mi se pare chiar foarte frumos... in special titlul...

ana spunea...

@ Lara: Merci frumos..cine stie? Poate ajung Carrie Bradshaw a Romaniei ;))
PS: Ar trebui sa incep sa vb si despre sex, nu? :)

Annoying Bug spunea...

Hmm.. in ultimul timp imi cam fac veacul pe la tine pe blog.Nu te superi ,nu?[-(:)))
Deci: e ciudat si enervant sa te indragostesti de persoana nepotrivita, adica e chiar penibil. In situatia asta chiar nu stii ce sa faci.. aaa ba da! E simplu. Ignori sentimentele.. pana intr-un punct, cand iti dai seama ca nu pot fi ignorate, si ca trebuie doar sa "let go" cum ai spus tu.Sunt de acord. (si inca ma tot intreb de ce se intampla asa:-?=)))

Altceva din post despre care as vrea sa zic ceva? Sigur. Ai zis mai pe la sfarsit ca trebuie sa existe o balanta intre inima si ratiune. Pai eu nu am putut pana acum. Pur si simplu nu am putut. Ori comanda ratiunea, ori inima. Din cate am observat, daca las doar creierasul sa instruiasca sentimentele e bine. (sunt putin cam dura, dar e bine.. imi calc pe inima cateodata, dar..). E! De indata ce intervine inima, devin moale,bleaga, nu gasesc cuvantul potrivit (exemplu? imagineaza-ti ca te urmareste un criminal cu un cutit imens in mana, cu niste ochi ce sticlesc in lumina lunii si ca tu te aflii pe sina de tren..fara sa-ti pese de nimic. Pe urma iti dai seama ca ramai doar bucatele intr-o balta de sange,nu?.. si totusi nu-ti pasa.. e marfa sentimentul, dar oare merita balta aia de sange??)

La mine asa merge. Pare greu sa le pun sa lucreze impreuna.. am incercat si parca sunt dura sau prea sentimentala cand nu trebuie. Probabil ca e de vina si faptul sa sunt o MARE MARE exagerata.

In fine, nice and interesting post.As always. :D

Ana spunea...

@ Bugulet: Adevarul este ca nici eu nu pot patra un echilibru intre ratiune si sentiment - zic, ca e mai bine pe de o parte asa: cand simti sa simti pana la capat si cand ai dubii sa fii rational..cine stie?
In alta ordine de idei, sa "let go" nu e atat de simplu pe cum pare..
Si, in final, cred ca multi dintre noi suntem mari exagerati, deci esti ok :)

PS: nu am nici o problema ca stai pe blogul meu :)

lorena spunea...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
desi nu te cunosc, deja te iubesc! (ca de la fata la fata, intelegi, nu?:P)
asa muuult m,a regasesc in postul asta!
fragment de fragment, cuvant cu cuvant...woow...chiar nu credeam...ca mai este cineva care a simtit candva la fel.
15 august '07 .... pe-atunci nici nu stiam ca exista EL. pardon :el. :D
asa mult bine mi-a facut blogul tau... si numai de doua zile am dat de el. eram asa intr-o stare aiurea... si acum sunt mai happy ca niciodata:P
mersi ANA ;)

Ana spunea...

@ Lorena: Ma bucur tare tare tare mult ca ceea ce am scris te-a putut face fericita..sper sa ai acelasi sentiment si pe viitor. Te pup si-ti multumesc pentru cuvintele frumoase :D

Anonim spunea...

Totally agree. Sunt de acord cu ce spuneai, parca imi citeam propriile pareri, really:P Ma seacala nebunie fetele care isi pierd demnitatea in fata unui barbat care nu le merita, si care le face sa se simta mai putin importante.
Andra.