vineri, 24 august 2007

Vulgara, directa si rea !!!! Probleme???

Postul ce urmeaza trebuie privit drept o insiruire de cuvinte mai mult sau mai putin placute auzului si mai mult sau mai putin estetice. Ideea conteaza.

Urasc femeile proaste: cele care umbla pe strada imbracate ca niste curve penale, cu tatele iesindu-le afara din bluza si cu botul rosu si ochii pictati in negru, crezand ca ele sunt sexy si atragatoare.
Urasc femeile care se imbata de nu mai stiu pe unde s-o ia si cad din 2 in 2 minute, la fel cum urasc femeile care se gudura de la unul la altul, pentru ca au nevoie de pula si n-o gasesc.
Urasc femeile fara personalitate, care stau intr-o relatie ca legumele, fara sa aiba un cuvant de spus si care asteapta telefonul de la partener sa vina sa le futa si apoi sa plece, iar ele sa fie fericite ca l-au gasit.
Mi-e mila de cele care suporta ironiile deplasate ale iubitului de frica sa nu-l piarda si mi-e sila de cele care sunt dispuse sa ierte orice pentru ca le este teama sa nu ramana nefutute si sa nu piarda "unica sansa la fericire".
In opinia mea sunteti niste carpe, niste penibile si niste cretine fara pic de independenta si demnitate!
Urasc "cea de-a doua femeie", care se considera un zeu, dar care suge pula doar cand are barbatul timp si chef. Urasc amantele pentru ca se considera superioare, cand ele inghit fara masura...orice minciuna spusa de un el, printre care si faptul ca se va desparti de actuala pentru ele.
Le-as calca in picioare si le-as scuipa intre ochi pe cele care au fost si sunt futute ca pe ultimele zdrente, de un barbat ce seara se intorce la sotie/prietena, ca apoi tot ele sa fie cele care emit judecati despre cat de proaste sunt femeile si despre cat de nesimtiti sunt cei care insala si cat de destepte sunt ele ca n-ar sta niciodata cu unul care le-ar insela.
Da-va-n pula mea de ordinare!
Urasc barbatii prosti!
Urasc taranii cocalari si libidinosi cu tricouri din plastic pe ei, care asculta manele la telefonul mobil si care se cred barbatul anului. Sa te duci in mortii ma-tii de idiot, ca te-as da cu capul de totii peretii, daca as putea!
Mi-e scarba de betivi si de cei beti, care pun mana pe tine si incearca sa vorbeasca, dar nu pot scoate nimic coerent pe gura. Sa va duceti dracului de mamiluci scarbosi si gretosi!
Urasc barbatii care-si declara tare si raspicat iubirea si cat de sinceri si minunati sunt ei, cand de fapt, in realitate, ei sunt niste nenorociti si mincinosi care se fut in locuri obscure cu niste ametite si jumatate, de ti-e mila sa le spui si curve!
Urasc oamenii care se razbuna...n-am sa-i inteleg niciodata. Urasc, urasc, urasc oamenii care se razbuna..pentru ca sunt josnici si lasi si rai!
Urasc pe cei aroganti, care se considera cei mai destepti, dar demonstreaza aceste lucruri doar prin critica la adresa celorlalti!
Si, in ceea ce priveste blogurile...imi vine sa rad cand vad care sunt cele mai "citite": blogurile unor cocalari ce se cred importanti si destepti, dar care sunt niste idioti si urati cu draci, care nu stiu altceva decat sa ia in pula pe toti. Mai bine s-ar lua pe ei...poate i-ar ajuta cu ceva!
Mai urasc multe tipologii de oameni, la care ma uit, si Doamne iarta-ma daca-i inteleg cum pot fi atat, dar atat de prosti!

PS: Si pentru ca personal n-am pula, va trimit pe toti cei de mai sus, intr-una mare, roz si imaginara!

59 de comentarii:

memmories spunea...

ohh vad ca poti fi si rea daca vrei.. e bine.

oameni prosti sunt si tot au sa fie.. nu ai ce face decat sa iti exersezi toleranta..

ana spunea...

Toleranta am din plin..sa nu-ti imaginezi ca sunt un mic Hitler :))
Sunt blanda tare...dar mai am si eu momentele mele..in scris ce-i drept, dar le am ;)

Dragos spunea...

Ca sa citez pe cineva drag:
Stai chill!

Esti in una din perioadele in care te-ai saturat de optimism.

Las ca trece!

Nopate buna,

ana spunea...

@ Dragos: Stau chill :)
Plec azi la mare si o sa ma intorc plina de optimism..:)(desi nu cred ca l-am pierdut vreodata)
Noapte buna si tie :P

blur spunea...

si pentru ca suntem in business-ul asta impreuna, da-mi voie sa adaug cativa centimetrii la pula ta roz si imaginara pe care sa-i oferim impreuna tuturor celor mentionai. si ca tot se poarta "vulgar & direct", subliniez: maneaua ascultata la telefonul mobil actioneaza ca un magnet in gatul tau, pentru fix pula mea .. domnule cocalar ;)

Doru Oprişan spunea...

Iata un post viril si de-a dreptul potent ! ;))
P.S.: Feel better now? Te-ai racorit ?

Christ Saddler spunea...

cu o singura chestie nu sunt de acord... de ce judeci un blog dupa felul in care arata o persoana? :) pe la final ai ceva din care se deduce asta.

Defektu spunea...

meeeeeeeeeeama ce le-ai facut....ai desfiintat 80% din populatia Romaniei....si cu emotie sper ca nu sunt si eu acolo.....

aveam eu status acum vreo 2 sapt

MUIE CURVELOR TRADATOARE!! ;) iti inteleg supararea

Adina spunea...

sa te distrezi la mare si sa uiti de specimenele astea:)ai dreptate sa te revolti - OAMENII nu sunt doar OAMENI, mai sunt si oAMENI.

Făptura de dincolo de piele spunea...

Din lungile mele meditatii, am ajuns la concluzia ca si cel mai prost barbat e bun la ceva. Schimba un robinet, da cu trafaletul, face el ceva.
Dar o femeie proasta nu reuseste decat sa polueze. Sunt satula de ele in ultimul hal. Chiar asta-noapte stateam cu un prieten la o terasa si in spatele lui erau 2 toape de zile mari, radeam de nu mai puteam.

namtigari spunea...

cel putin doua femei care au citit sau vor citi postul asta, se regasesc in prima jumatate a postului ;)

:) spunea...

crezi ca daca inlocuiesti cuvantul "dragoste" cu "futai" o sa fii mai convingatoare? sau poate mai dura? sunt sigura ca ai facut parte din cel putin una din categoriile de femei pe care ai zis ca le urasti.

Simina spunea...

:)) Ti-am mai spus in ultimul timp cat iubesc eu blogul asta?
Mi-am cam schimbat parerea despre tine...nu in rau, din contra, din bine in mai bine! Distractie placuta la mare si sa ne mai incanti din cand in cand cu mici izbucniri din astea. Dar nici prea des, madam Hitler, ca-mi place parca si mai mult partea aia a ta optimista si sensibila.

ana spunea...

@ Blur: Multumesc pentru voluntariat:P Si...uuuu, ce urat vorbesti! Nu e frumos, sa stii :)

@ Doru: Thank u my virtual semi-friend :)).
Hai sa-ti spun un secret : cand mi-a venit ideea postului era tarziu in noapte..vaai..si eram atat de nervoasa, incat practic cuvintele curgeau de la sine, in capul meu..
A doua zi...cand sa scriu si eu ca oamenii, nu-mi venea nici o injuratura in minte (eram chill si pasnica) si-mi venea sa iau lumea pe mess s-o intreb..;))
Doar cand sunt nervoasa vb urat, altfel nu pot :))
In fine, dap..m-am simtit f ok dupa ce l-am scris :P

@ Christ: Da..ai dreptate, nu ar fi trebuit, dar vroiam sa demonstrez ca acele persoane care se considera geniale din toate punctele de vedere, nu sunt..probabil ca m-am exprimat gresit :) asta e acum :-j

@Defektu: Ma bucur ca ma intelegi si in nici un caz nu faci parte din oamenii descrisi de mine :)

@ Adina: A fost asa draguut la mare, dar am sa scriu despre asta :)
De uitat n-am cum sa uit..dar invat sa accept? :)

@ Sorana: Bine te-am regasit fapturo :)...cred si eu ca radeai si uite asa le-am gasit si lor o intrebuintare: fac lumea sa rada :))

@ Namtigari: Prietenii stiu de ce ;)

@ :) : Nu am inlocuit dragoste cu futut (urasc cuvantul futai), ai inteles gresit. Dragostea e cu treaba ei...fututul cu a lui..
Convingatoare par doar in ochii cititorilor, prin perceptiile lor si nu prin cuvintele vulgare asta 1 si 2, imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu am facut parte din categoriile descrise de mine...mai am timp ce-i drept, dar deocamdata ntz.
A, daca te ajuta cu ceva...am zis intr-un post de ce am fost proasta sau o sa mai fiu, dar...niciodata nu m-as injosi intr-atat ;)

@ Simina: Nu, nu mi-ai zis, dar nici nu stii cat ma bucur sa aflu!
Merci, merci, merci :)
Deocamdata nu am nici o izbucnire la activ...deci maine ai sa citesti ceva dragut si optimist...cred :))

Narcotourist spunea...

Wow ! :) ...In primul rand imi place atitudinea ta, in acest post !..Second, despre frustratii care se cred mari destepti si critica pe toata lumea..sunt sigura ca nu le mai convine absolut nimic, inclin sa cred ca macar femeile nu le mai plac...si cred ca nici automultumirea cu manda dreapta/stanga nu prea ii mai satisface..:)..Ca sa continui trend-ul postului tau...The hell with them all !:)..
Nice one !

Flavia spunea...

fataaahhh te iubesc ! :))))

julie spunea...

e fain postul tau... si eu inteleg furia asta cum sta sa explodeze in tine...
dar eu cred ca merge cu auto-educare de nepasare.ca sa fiu in ton cu limbajul postului: MI SE RUPE PULA :D

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Draguto... bine-ti sade cand urli. :)) Aveam si eu un post pregatit cu asa ceva, numa' ca n-am mai ajuns sa il public. oricum era mai bland. :P In afara de a fi de acord cu tine si de a ma alia in scarba cu toti cei care au comentat...incerc sa ii ignor pe cocalari si pe curve. Noi sa fim sanatosi si cei ca noi. :P Sa te intorci mai odihnita, desi o sa fii poluata la maxim si vizual si auditiv. :(

Poesis spunea...

Nu aveam de gand sa spun nimic dar haideti sa incurajam lumea sa urle si sa injure ca sigur rezolvam ceva! ce va place atata? ce judecati voi atata cine e si cine nu e curva si cine ce merita? Va revoltati degeaba...absolut degeaba. Aratati cu degetul si va considetrati departe de a ajunge ca cei pe care ii injurati si in care va bagati organele genitale pentru ca le sunteti superiori. M-ati intristat. Va credeam altfel, iar pe unii dintre voi va cunosc si va anunt ca ... nu sunteti nici pe departe cei mai potriviti sa va bagati organele genitale in oameni care va cam seamana uneori.
Cea de a doua femeie nu este de vina pentru ca El a ales sa o insele pe prima si nu e neaparat o ordinara.
Cred ca lucrurile pot fi schimbate atunci cand cei care asculta muzica buna, citesc, invata, gandesc...se comporta, vorbesc, altfel decat cei care asculta manele si poarta tricouri de plastic.
Am fost uimita sa vad ca toata lumea aplauda post-ul asta in conditiile in care o printesa ne-a aratat ca poate sa faca lucruri mult mai frumoase de atat.

oldman spunea...

vai ce urat!cine te-a invatat?intr-o lume a becalilor si adilor de tot felul,a tarafului tv,toti astia care suntem normali suntem de fapt anormali!ca mai credem ca se mai poate schimba ceva.dar e bine ca speram!
si ps.care-i cea mai veche meserie din lume?

ana spunea...

@ Narcotourist: Merci mult de comment, iar in ceea ce priveste frustratii...cred ca ai mare dreptate :)

@ Flavia : :))) Merciiiii (vezi ca nu e frumos sa vb urat :p:p:p )

@ Julie: Nepasarea trebuie intr-adevar educata...mie mi-ar lua ceva timp :)...si ma bucur ca ma intelegi ;)

@ Hellene: Merci merci...si foarte bine zici: NOI sa fim sanatosi. Te pup. :)

@ Poesis: Cata revolta! Eu una nu cred ca ai in totalitate dreptate : nu aratam neaparat cu degetul 1, si nu toata lumea urla (eu probabil am urlat) 2, nu mai zi organe genitale ca mor (urat, urat suna!)
Cea de-a 2 femeie..are vina ei, stai linistita..
Cat despre citit si muzica si etc, toti cei care au comentat fac asta..si tocmai acest lucru ne impiedica sa nu fim asa pe strada, deoarece avem educatie spre deosebire de altii..
Iar faptul ca ne exprimam in scris e ok...e dreptul nostru, e o tara libera si imi permit sa judec pe cine vreau eu atata timp cat asa mi se pare mie ca trebuie.
Tu n-ai judecat niciodata?

Anonim spunea...

"imi vine sa rad cand vad care sunt cele mai "citite": blogurile unor cocalari ce se cred importanti si destepti, dar care sunt niste idioti si urati cu draci, care nu stiu altceva decat sa ia in pula pe toti. Mai bine s-ar lua pe ei...poate i-ar ajuta cu ceva!"

luand in pula pe toata lumea, tocmai te-ai auto-incadrat in categoria acelor oameni (cat de urata esti, nu stiu). felicitari!

ana spunea...

@ Oldman: In nici un caz mama si tata :)))
Da, e foarte bine ca speram..eu tot cred ca ceva, ceva se va schimba.
Cea mai veche meserie..., aia de orator?
Ma faci sa look stupid :)) Zi-mi tu! Te puuuuup!

ana spunea...

@ Anonim:
Greseala: nu am luat in pula me TOATA lumea..ci pe anumite tipuri de persoane (a, si am facut asta o singura data si nu in fiecare zi), deci ma exclud din categoria in care ma incadrezi...
Si poate nu-ti dai seama, dar chiar exista o diferenta..
Si nu mai fi anonim, ca nu e frumos sa tipi, cand nimeni nu te vede..asta 1 si 2, hai sa-ti spun ceva: si daca scriai marius de ex, tot nu stiam cine esti, dar dadea mai bine ;)
Merci pentru "felicitari". Toate bune!

oldman spunea...

aia de curva!

Poesis spunea...

Prostitutia... se pare ca asta ar fi fost cea mai veche meserie.
Traim intr-o tara libera, intr-o lume libera...ai dreptate. Nu sunt revoltata,speram doar sa fii incurajata sa revii la ganduri mai frumoase.
Iti explic mai pe indelete dar nu aici.
Nu cred ca "doar in scris" e mult mai bine decat pe strada.
Am judecat...dar asta nu inseamna ca sunt un exemplu demn de urmat. Am judecat si cand am scris comentariul anterior...v-am judecat pe multi, am judecat ca puteti fi mai buni.
PS: si acum special pentru tine...pentru ca stiu ca iti place, spun "Mi-e tare drag sa citesc cand te exprimi fara a abuza de ORGANELE GENITALE pe care oricum nu le ai." :))

ana spunea...

@ Oldman: Da, da, da...uite, vezi? Stefi a fost mai perspicace :)

@ Poesis: Da tu crezi ca eu prin postul asta vreau sa fiu un exemplu? Nope..imi expun o parere...:)
Gandurile frumoase vin imediat..doar n-am s-o tin asa la nesfarsit :P
Si NU MAI ZI ORGANE GENITALEEE!!!!
Oribil, nu crezi? :))))
Hai pup ;)

Anonim spunea...

tocmai de-asta n-am scris marius, ca e acelasi lucru cu anonim...
si in plus evitam un tipic "bine ai venit pe blogul meu, marius. te pup si te mai astept. merci pt comment" cum i-ai obisnuit pe cititori.. sau poate asta e numai pt aia care spun "ce post frumooos! te puuup, ana!"..

ana spunea...

@ Anonim: Din moment ce mi-ai citit comentariile..probabil ai vazut ca e un bun venit pentru toata lumea..si nu numai pt cei care imi lauda posturile..
Se vede ca ai o problema...de ce, nu stiu..
Uite tie nu-ti zic bun venit...si nici ca te mai astept...pentru ca stiu ca ai sa mai revii. Te pup ;)

Defektu spunea...

se putea? asa e peste tot....dak zicea Ana ca ce bune sunt curvele si nenorocitii societatii....sareati cativa contra ca de sprijnina niste idioti si asa mai departe....nu faceti altceva decat sa comentati orice ar zice cineva...si sincer VOI SUNTETI MAI PERICULOSI DECAT ORICE CATEGORIE SOCIALA CE A DESCRIS ANA IN POSTUL ASTA! voi care sunteti contra numai de dragul de a fi contra si de a naste polemici...sper k sunteti si studenti pe la SNSPA sau pe la "Stiinte Politice" ca sa aveti un viitor asigurat....cel putin din pc meu de vedere

ana spunea...

@ Defektu: Multumesc ca ma aperi, mi-e asa rusineeee :)
Nu vreau sa se certe nimeni cu nimeni, daaa?
Si eu cand zic multumesc mult..chiar vreau sa spun asta si n-o fac din complezenta!

Defektu spunea...

nu iti iau apararea.....dar ma deranjeaza tiparul omului intitulat arbitrar "gica contra"...ma seaca la culme....si nu am nimic cu parerea nimanui...dar mor cand vad astfel de reactii....voi cred k ati fi fost ff multumiti in timpul comunismului cand toata lumea trebuia sa fie egala si cand ziceai ceva de rau erai mancat...si nu intru in polemici cu voi pt k imi e sila..(recomandati-mi o lamaie)

p.s. stai linistita Ana k nu iti iau apararea....dak ziceai ceva cu ce nu eram deacord fi sigura ca saream in sus

maria spunea...

ok. tot ce nu inteleg este de ce nu te exprimi si oral(a se intelege prin vorbe vorbite). i do that. e mai constructiv.

ana spunea...

@ Maria: Crede-ma ca ma exprim si oral...uneori, in cele mai proaste momente..dar ma exprim, nici o problema :)

Rin Tin Tin spunea...

Beton, am sa pun link catre post-ul asta. Mare meserie, nerv la maxim.
Desi nu-s de acord cu ura ta impotriva betzivilor si a oamenilor care fut. Pana la urma, Jack Nicholson a fost singurul care i-a luat apararea lui Clinton spunand: "He's a man who fucks."

Sahara Penguin spunea...

Ieee, sindromu Tourette rulz!! Am si eu dinastea uneori.

Dar oral :p

ana spunea...

@ Rin tin tin : Merci mult pentru link, iar in ceea ce priveste ura mea pentru betivi si pentru cei care fut (desi n-am o problema ca ei fac asta..ci cu cine :) )am sa invat sa tolerez/ignor/accept/nu-mi pese.


Sahara: Ai grija cine e prin preajma cand te apuca...:))
Stiu eu ce zic..;))

gabitzubitzu spunea...

Haios foc!
Desi sunt in concediu acum, ai reusit sa ma teleportezi la serviciu, lool :)
Uite...am un coleg care si verbalizeaza cele scrise de tine si se simte OK. In plus, este un om de o calitate exceptionala.
Expresia lui preferata este: va f...un gura de dimineata pe toti care aveti de gand sa ma f... pe mine azi, asta asha ca sa va iau din spor" :D

Ai dreptate in privinta aversiunii fata de curvele de toate genurile!

ana spunea...

@ Gabitzubitzu: Imi pare rau ca te-am teleportat la serviciu :)
Oricum, have fun in concediu si sa vii plina de energie :)

Anonim spunea...

In ordinea (exponential) crescatoare a "valorii umane" si, in acelasi timp, in ordinea (tot exponential) descrescatoare a frecventei cu care se intimpla :
1. futai
2. sex
3. dragoste
...dar...
"Du...du hast...du hast mich...du hast mich gefragt...du hast mich gefragt, und ich hab nichts gesagt !"
_____________________________

Nu stiu daca poti sa-ti imaginezi cum e sa iti doresti sa mai iubesti din ou, dar...

~END~

ana spunea...

@ Anonim: Interesant comentariu..si de ce nu, adevarat :P
Merci pentru versurile din Rammstein :D
PS: Pot sa imi imaginez cum e sa imi doresc sa iubesc din nou :)
Te mai astept pe aici...

Doru Oprişan spunea...

40+ comentarii.. hmm.. bine, ma las de poze ! :))

ana spunea...

@ Doru: :) Nu fi rau :P si nu te lasa de poze ;)

Riky Bobby spunea...

Din greseala am ajuns sa citesc ce ai scris si vreau sa spun ca e cel mai tare "articol" care l-am citit din viata mea , tine-o tot asa esti o rebela :)

ce parere ai despre barbatii ce umbla cu tricouri roz ?

ana spunea...

@ Riky : :)) Ce pot sa spun? Sper sa mai ajungi "din greseala" pe aici..si merci mult de comment :)

PS: Nu am o parere foarte rea despre baietii care poarta tricouri roz..atata timp cat au atitudine. In cazul in care sunt prea metro...ies din raza mea de actiune :P

zapacita spunea...

wow! si eu care credeam ca nu-mi plac fetele:) pentru ca le cam incadram pe toate in categoriile expuse de tine:)) mi-a placut foarte muuult! ai personalitate, esti puternica(cel putin in scris) si un stil nemaipomenit! Am spus "stil" pentru ca sunt convinsa ca si fara toate injuraturile care au dat piperul acestui articol, furia si sila ar fi iesit oricum printre randuri;)
Bravo! o sa te mai vizitez:P

ana spunea...

@ Zapacita: Iti multumesc tare tare mult :)
Sper sa ma mai vizitezi! Te pup si merci pentru cuvintele frumoase :D

alk1970 spunea...

Pai ce ai descris tu aici nu sint femei si nici barbati.

ana spunea...

@ Alk1970: Dar ce sunt? Extraterestri, monstri...sfinti? :)
Oricum..bine te-am gasit..si sa stii ca te mai astept pe la mine :P

Nemo spunea...

Post (nu doar) pt. identificare : postu' cu versuri de la Rammstein a fost pus de unu' care foloseste "identitatea" "Nemo" pe citeva bloguri (inrudite) de p-aci...

...si...

...chiar daca nu o consider "invitatie", cre' c-o sa mai postez p-aci... cind apuc...

;)

CC spunea...

Desi ma regasesc in una din categoriile citate de tine mai sus, te-ai ales cu inca un cititor fidel :)

ana spunea...

@ CC: Sar'naaaaaa :)

Nemo spunea...

Apropo... ieri imi ziceau colegii la telefon ca "s-a bagat carne proaspata in oras"... cocalarii de liceu si viticile figurante aferente... damn'... daca astia-s viitoru' tarii, putem sa ne cautam de pe-acuma un adapost pt. supravietuire pe cont propriu... *ROFL*

ana spunea...

Nemo: Hai sa fim noi viitorul tarii..si nu cocalarii..asa o sa avem o sansa :D

Nemo spunea...

Eu unul pot fi considerat lejer de tot ca fiind deja expirat fiindca-s cam "de moda veche"...

;)

Annoying Bug spunea...

Vulgara: nu cred. Mai pe toti ii auzi cu cate o injuratura (poate chiar 2:>)
Directa: ca de obicei.
Rea: for telling the truth? I don't think so.
Probleme: none, miss.:-B

Deci si prin urmare toate "rautatiile" cum li s-ar spune, nu sunt rautati deloc. Este purul adevar pe care toti il stiu, dar toti in evita.
Si eu am o chestie cu barbatii/baietii din exemplele tale, sunt chiar penibili, si pe mine ma amuza.=)) Adica imagineaza-ti: cum sa fi prost si pe deasupra sa te mai si lauzi cu asta???
Dar asta e. Toti vor sa fie acceptati de "comunitatea" in care se afla. Cocalarii, fiind inconjurati de ..cocalari=)) se poarca ca niste adevarati.. cocalari. Nu care cumva sa fie altul diferit [-x ca se strica gasca. Ca tot am ajuns la gasca, si gasca din care face parte are rol in "exprimarea" vulgaritatii (ma refer la exprimari de genul "hello gagica, ce sexy esti:>") pe strada/ la scoala/ etc.). Dar nu numai in gastile de cocalari se intampla asta. :-?? Aproape in toate gastile. Cand esti cu gasca, e clar. Faci show, toti va distrati super tareee. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa te iei de fata aia cu rochita aia ff scurta din fata ta.

My conclusion for today: Ana are dreptate. Exista personalitati ce cauta PREA multa atentie si fac chestiile pe care le-a zis Miss Ana in post.

Faptul ca nu am comentat nimic despre fufe si amante este ca inca nu cunosc genu asta de peroane.=)) I'm to little. Dar faptul ca se cred mai importante decat sotiile/iubitele barbatiilor cu care seee... denota prostia lor, caci pun pariu ca ele asa se apara si se dezvinovatesc. (keep dreaming)

My opinion. Ca de obicei: sper sa-mi fi inteles ideile, si zic asta ptr ca mai tot timpul sunt rugata de cei din jur sa le repet.

Ana spunea...

@ Bugulet: Eu sper sa nu te lovesti niciodata de fufe/amante si alte pocitanii :P E mult mai safe asa, deci din pc asta de vedere, doreste-ti sa fii mica la nesafarsit :)
In alta ordine de idei, te-ai facut bine inteleasa. Eu cred ca in scris nu ai nici o problema sa te exprimi, deci cred ca nu ai nici prin viu grai :) Hai te pup!

Anonim spunea...

mama cine te a nenorocit asa rau?

Ana spunea...

@ Anonim: Nici nu stiu ce sa-ti zic, pentru ca a trecut mult timp de atunci... sa spunem ca la acea vreme si in acea zi era suparata pe viata..
Intre timp..mi-a trecut :)