luni, 10 septembrie 2007

Baby, you have an obsession!

" Te urasc! Lasa-ma in pace! Nu mai vreau sa te vad niciodata! Nu pot sa cred ca tocmai tu mi-ai facut una ca asta... De ce? Cu ce am gresit eu? Te-am iubit prea mult? Te-am sufocat? Nu ai avut indeajunsa libertate?
Intr-o zi m-ai luat de mana si mi-ai spus ca ma iubesti...glumeai? Pareai sincer, adica nu te uitai in jos sau ceva de genu' si la final chiar ai zambit si m-ai luat in brate.
Mai tii minte cand am mancat bomboane de alea dulci si roz si zemoase in parc? Ma stii? In ziua aia te uitai la mine..si-mi promiteai ca n-ai sa te mai indragostesti niciodata de altcineva, eh, parca tu stiai ce ne rezerva viitorul...
Nu cred ca am sa uit niciodata ziua aceea de vara in care am fost la mare si ai dansat cu mine pe mijlocul plajei si tipai cu toata puterea ca esti fericit.
Of, numai tu stii sa ma calmezi, cand am inceput sa-ti scriu eram nervoasa, dar acum...numai cand ma gandesc la tine zambesc.
Stii ca inca vin pe strada ta? Stau pe bancuta de la blocul de vis-a-vis, stii, bancuta aceea inconjurata de verdeata, si ma uit la tine cum vii de la serviciu.
Mda..ma intristez un pic cand te vad cu ea de mana si te vad razand si te vad pupand-o, dar nu-mi vine sa cred ca tot ce ai trait cu mine acum poti sa traiesti cu ea...
De fiecare data cand te vad cu ea, imi aduc aminte cum mi-ai spus candva ca ma iubesti, dar ca nu mai putem fi impreuna, pentru ca relatia noastra nu merge si nici unul dintre noi nu este fericit. Am plans atunci, mai stii? Plangeam ca o proasta si te imploram sa nu pleci si sa incercam sa ne rezolvam problemele...
Te-ai intors, mi-ai luat fata in maini, mi-ai pupat ochii uzi de lacrimi si mi-ai spus soptit :
"Trebuie sa ne continuam viata, suntem inca tineri si mai mult ca sigur fericirea ne va gasi si pe noi..."
Atunci am inchis ochii si am dat resemnat din cap, tu ai iesit pe usa, iar in locul tau a ramas un mare gol si o mare tristete : pentru prima oara am simtit cum sufletul mi se poate sparge in 1000 de bucati, aerul nu-mi mai este de ajuns si o piatra gigantica imi sta pe piept si nu ma mai pot ridica...
Au trecut 5 ani, iar eu tot la tine ma gandesc. Ti-ai schimbat numarul ca sa nu te mai sun, adresa de mail, iubita...dar eu tot nu reusesc sa inteleg. Unde au disparut toate acele cuvinte frumoase pe care mi le-ai spus? De ce nu le mai simti? De ce tu esti fericit acum si radiezi, iar eu stau si plang dupa tine?
De fiecare data cand incerc sa-mi iau viata de la capat, imi spun ca daca tu ai sa te razgandesti, asa ca refuz orice propunere si inca te astept...
Si daca n-ai sa vii doar pentru mine...macar ia-ma ca pe a doua femeie...ia-ma ca cea pe care ai s-o ai mereu, ca pe o carpa...
Eu te astept...traindu-mi viata prin simplul fapt ca tu ti-o traiesti pe a ta! "

PS: Niciodata sa renuntati la viata si la fericirea voastra... Si chiar daca simtiti ca acum n-o sa vina, eu va promit, desi nu va cunosc, ca intr-o zi va veti uita in oglinda si veti spune: "In sfarsit mi-e bine! Sunt fericit!"

43 de comentarii:

Doru Oprişan spunea...

E trist cand se intampla asa. Pe de alta parte e si sansa celor mai intense trairi. Traim mai intens durerile sufletesti decat bucuriile. Iar viata este despre a trai cat mai intens, nu?

julie spunea...

inteleg din postul tau ca esti fericita...(tu nu prea pari genul care sa stea sa astepte in fata blocului pe bancuta) in cazul asta , ma bucur:)
p.s voi onora leapsa cat de curand

ania khaki spunea...

ia te uita... si tu poti fi rea :) intr-un fel sau altul :*

ana spunea...

@ Doru: Mi-e frica sa nu zic ceva gresit..pentru ca e primul comment pe care mi-l dai si nu zici nimic contra.
Dar da, viata inseamna a trai cat mai intens...

@ Julie: Sa stii ca in adolescenta am fost si eu genul..
Si merci pt cuvintele frumoase :P

@ Ania: Hai ma..ca nu sunt atat de rea.. :*:*

alexandra spunea...

Foarte frumos postu asta.Bravo :* Cred ca m'am regasit si eu pic in el...:( frumos oricum... Sa fu fericita in continuare :*

ana spunea...

@ Alexandra: Multumesc mult tare de tot. Cred ca la un anumit nivel sau altul..toti ne regasim un pic in el...

nikosita spunea...

fericire in rate. i am so poor.. :)) dar lasa. mai cred si eu putin ca o sa vina. desi... ti-am zis ca is extrem de ghinionista.

nikosita spunea...

anyways... sad but true story.. imi aminteste de ayo - down on my knees.

ana spunea...

@ Nico: Lasa..ca ghinionul trece, vezi tu :)
Apropo de melodie..o am si eu pe blog pe undeva si pe mine personal ma enerveaza la culme, dar in acelasi timp imi place..:)

foggie spunea...

dap Ana, si eu ma regasesc in el. Imi amintesc cand treceam prin fata blocului lui doar ca sa ii vad balconul, intrebandu-ma intotdeauna daca e acasa, daca dincolo de peretii aia pe care ii vad eu el vorbeste, se misca, mananca...am trecut prin asta si m-a tinut ceva timp. Eram prin liceu in orice caz. Dar a trecut. Fiecare avem dreptul la fericire. Daca n-o gasim intr-o parte, cu siguranta n-am cautat in locul potrivit...ti pup

ana spunea...

@ Foggie: Mare dreptate ai, daca n-am gasit-o intr-o parte, clar o gasim in cealalta :)
Te pup si eu..si mi-a fost dor de tine si de comentariile tale ;)

ania khaki spunea...

pai nu esti rea... daca te compari cu mine :) da in comparatie cu un fluturash colorat esti EVIL! :)) adica realista. rea e prescurtare de la realista :)

ana spunea...

@ Ania: Ahaaaa...acum inteleg. Si sa stii ca in comparatie cu tine..toti sunt ingeri. Hai te pup :))

foggie spunea...

Timpul...aici e problema. Oricum ar fi te citesc. Si mie mi-e dor de tine, si poate chiar apucam sa ne vedem o data:)intre timp, ma bucur de blogul tau ( ca pe al meu n-am mai ajuns de multisor). Ti pup:)

nikosita spunea...

si eu am un blog cu melodia aia. am pus versurile.. si jos de tot "NOT.NEVER" >:) mm..asa sunt eu. :)

nikosita spunea...

si mie imi e dor de tine :)) nu ca ar avea o legatura cu foggie. :">

Elenyta spunea...

Si eu m-am regasit in el!Asa:) sau :(.Hmm nush..BRAVO

defektu spunea...

trist si greu

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Din toata povestea asta in care oarecum ma regaseam odata (mi-a trecut insa dupa 1 ani, n-am rezistat 5), ma leg de faptul ca ai scris "plangeam ca o proasta". De ce plageai "ca o proasta"? De ce erai "proasta"? Ca iubeai? Nu, draga mea, cand iubim nu suntem prosti. Cand refuzam sa vedem ca altii isi bat joc de noi, atunci da. Dar din povestea ta, nu am impresia ca el si-a batut joc de tine. Exista relatii care nu pot continua, nici macar daca iubirea este nelimitata. :)

ana spunea...

@ Elenyta: Merci, merci :)

@ Defektu: Da...foarte greu.

@ Hellene: Ea plangea ca o proasta pentru ca asa se simtea in momentul in care vedea ca doar ea se zbate pentru acea relatie. Oricum ai dreptate, sunt intr-adevar relatii care nu mai pot continua, chiar daca iubirea exista, asta 1 si 2..nu, nu si-a batut joc de ea - a fost doar sincer :)

maria spunea...

frumos scris, dar ca situatie o vad cu totul invers. nu ma regasesc in ceea ce ai scris, desi cred ca daca as avea acum 16-17 ani as merge in fiecare zi pe bancuta aia. atunci nu am mers :). dar atunci cand el e al tau iar ea inca sta in fata casei lui de mai mult de 5 ani, i tell you, THAT is not love. in orice caz, ce ai scris tu se potriveste de minune ca si cadru de plecare intr-un film...poate

mihabubu spunea...

"5 ani?"

ana spunea...

@ Maria: Merci frumos..si astept sponsorizarea pt film ;))

@ Miha: E o poveste...si pt protagonista au trecut 5 ani...

CopilMic spunea...

Frumos descris... Stiu, sunt doar un copil, n-ar trebui sa-mi pese, dar totusi am trecut prin destule ca sa pot sa inteleg ce e cu fericirea. Dupa ce plansesem o perioada dupa o iubire poate puerila, atunci cand am vazut fericirea cu ochii am uitat totul. Iti spun sincer, am avut senzatia ca "a rasarit soarele si pe strada mea". Stiu, e o fraza foarte aiurea, dar asta a foat primul lucru la care m-am gandit si pe care n-am sa-l uit niciodata.

Peculiar spunea...

Anuta mama, erai stalker de mica?:)
Hai te-am pupat!

mihabubu spunea...

au trecut 5 ani....si atat?ma intreb daca protagonista e aceeasi cu scriitoare..:)

ana spunea...

@ Copilul: Ma bucur tare mult ca soarele a rasarit si pe strada ta...sper sa ai senzatia asta cat mai mult timp :)

@ Peculiar: Vezi? De asta ma placi tu asa mult ;;) Si eu te pup :P

@ Miha: Niciodata sa nu confunzi eroii unei povesti cu scriitorul...e cea mai mare greseala, da..e posibil sa fi simtit unele dintre acele lucruri sau pur si simplu vorbesc despre cineva care le simte...
In orice poveste exista un dram de adevar, dar asta nu inseamna ca eu sunt Ea :)

Flavia spunea...

Ana, e a nshpe mia oara cand citesc ce scrii tu si ma gandesc 'cata dreptate are, exact asta simt si eu!'

Dar n-am inteles. O sa mai vina el inapoi sau nu ?

mihabubu spunea...

am obs ca multi considera "blogu" ca un jurnal...si nush dc ar fii cea mai mare greseala( atunci)...poate la tine...pt ca nu esti tot una cu protagonista..si tocmai de aia intrebasemm...

ana spunea...

@ Flavia: Pentru ea din poveste..el nu o sa vina niciodata inapoi...

@ Miha: Unde vezi ghilimele atunci e poveste, iar cei despre care scriu nu sunt persoane reale..dar sentimentele despre care scriu..este foarte posibil sa le fi simtit eu sau cei cunoscuti de mine :)

ana spunea...

@ Flavia: Pentru ea din poveste..el nu o sa vina niciodata inapoi...

@ Miha: Unde vezi ghilimele atunci e poveste, iar cei despre care scriu nu sunt persoane reale..dar sentimentele despre care scriu..este foarte posibil sa le fi simtit eu sau cei cunoscuti de mine :)

Sahara Penguin spunea...

Am patit si eu povestea cu "tu esti ea?" cand am scris o poveste despre o femeie care se culca cu un barbat insurat, si ii povesteste despre asta unei prietene. A doua zi sunau telefoanele. Prietenii erau ingrijorati... In fine :)

Mi-a venit sa plang. Citind, adica.

ana spunea...

@ Sahara: Cat de dragut...
Ma bucur ca te-a sensibilizat textul..si-ti multumsc tare mult de comment :*:*:*

florina spunea...

am ramas uimita sa vad ca sunt si altii care se regasesc in postul tau..nu numai eu.ceea ce scrii cred ca ajunge exact acolo unde trebuie..la suflet...felicitari!

tricks spunea...

bineinteles ca iar m-am intristat, bineinteles ca dupa orice relatie tot la el mi-e gandul..dar sa nu mai spui nimanui :)

merci :)

ana spunea...

@ Florina: Nici nu stii cata bucurie mi-a adus commentul tau. Merci mult :)

@ Tricks: Secretul tau e in siguranta :P
Nu ai pt ce. Te pup

Nemo spunea...

..."A doua femeie"...?!

..."carpa"...???!!!

T R E Z E S T E - T E ! ! !

Altceva decit singura femeie dorita cu adevarat de singurul barbat pe care il doresti cu adevarat... NU e cazul sa fii !!! Daca nu e asa, ramii cu amintirile pe post de placeri si experiente trecute, dar atit... NU rascoli si nu iti mai dori sa ai ce nu mai e cazul... cauta si descopera altceva mai altfel in altcineva, in alte conditii... altadata, altundeva... nu te lasa prada trecutului si senzatiilor pe care ti le da inca ceea ce a fost atunci... asa cum a fost... cresti mai departe, treci peste ce-a fost adunind la valoarea ta bogatiile a ceea ce ai avut ocazia sa simti... dar...
...
...mergi mai departe... tu cu tine insuti, pentru tine insuti, in tine insuti... strabate-ti viata mai departe... nu astepta nimic de la nimeni ci fii tu cea care creste cu de la sine putere folosind tot ce-ai avut ocazia sa cunosti...

"Sorry" daca nu e destul de inteligibil, da' io unu' NU mai recitesc ce-am scris...

fata care nu iubeste spunea...

Desi o sa ti se para prostesc..eu cred ca daca intr`adevar te`a iubit o sa se intoarca la tine..dupa 4 ani de zile eu m`am intors la prima mea iubire..pt ca mi`am dat seama ca fara el nu pot sa fiu fericita..

ana spunea...

@ Fata care nu iubeste: Nu mi se pare deloc o prostie si daca tu simti ca ai facut alegerea corecta, atunci va doresc din tot sufletul sa fiti fericiti :)

MyLastGoodbye spunea...

trist, dar frumos spus... in asa fel incat toate trairile par mai intense, lucrurile normale, iau o alta infatisare, una mai misterioasa :)
u ai ramas impresionata de cele traite cu el... el ti-a aratat tot ce avea de aratat, te-a descoperit asa cum a vrut... tu il iubeai, lui nu ii mai ajungea asta... poate nu mai erau alte lucruri de aratat si d-aia are nevoie de alta persoana care sa cunoasca ce are el de aratat.
e un joc... pana cand va intalni pe cineva care sa se joace cu mintea si sufletul lui, sentimentele sale... atunci, poate isi va analiza putin comportamentul... si va vedea cum e sa iti doresti sa faci parte din viata cuiva, chiar si p ultimul loc, numai pt a fi cu el pt cateva secunde... desi fiecare persoana are locul ei :)

ana spunea...

@ Mylastgoodbye: Nu e vb despre mine in text, insa...da...si eu cred ca fiecare va gasi la un moment dat pe cel care "va avea ac de cojocul lui" :)

lorena spunea...

de unde-ai stiut sa exprimi asa bine tot ce simt?
eu iti citesc blogul si tu ma citesti pe mine. si ciudat e ca pe vremea cand tu scriai blogul asta eu nici nu-l cunosteam si totusi... exact asa e cum scri tu aici...

Ana spunea...

@ Lorena: Dupa cum ti-am zis, oricat de diferinti am fi si chiar daca nu ne cunoastem si ne despart 100000000000 de lucruri...multe din ceea ce simtim se aseamana :)