joi, 13 septembrie 2007

My very own best friend!

Mai demult am promis ca scriu un post despre prietenul meu cel mai bun. Am stat si am analizat situatia pe toate partile, e prietenul meu cel mai bun, nu e...ii spun asa pentru ca se poarta, ii spun asa pentru ca merita si intr-un final am ajuns la o concluzie clara, adevarata si concreta : Jon e prietenul meu cel mai bun.
De ce?
Pentru ca:

- are grija de mine
- imi aduce praji (aka prajitura) cand sunt suparata
- numai cu el pot sa dansez rock'n'roll pe muzica lui Elvis
- imi da sfaturi, ma asculta si ma ajuta
- chiar ii place sa ma vada fericita
- ma baga in seama cand e pe scena, gen: "Ana, adu si mie o tigara aprinsa te rog" :)) (numai cei egocentristi pot intelege acest motiv)
- a fost prietenul meu in momentul in care nu ar fi avut nici o obligatie sa fie
- va fi prietenul meu indiferent de ce decizie voi lua
- nu-i plac fufele (cel putin alea care nu-mi plac nici mie)
- merge cu mine in magazine si-mi promite ca-mi va lua Tiara si muuulte, muuulte rochite ;)
Inafara de faptul ca Jon este prietenul meu cel mai bun, Jon este Jon : un copil de 21 de ani, care canta intr-o formatie, bate la tobe foarte bine (si la chitara), plang femeile dupa el si-l puteti vedea in Big Mamou la fiecare Jam session.
Jon este egocentrist: "Ana, eu ce ma fac cand o sa vina la mine 1000 de fani sa-mi ceara autograf? Da, acum au venit 5, dar ce ma fac cand vin cu miile?"
Jon are niste ochi albastri superbi - zici ca s-au spart in ei mii de cioburi (apropo el este constient de asta si nu ezita sa si-i pozeze :) )
In ciuda aparentelor, Jon este foarte timid si daca-i place o fata se inroseste si eventual lesina sau se baga sub masa..in functie de situatie, dar de cele mai multe ori nu face nimic (in cazul in care-l cunoasteti si vedeti ca nu va abordeaza, sa stiti ca sunt 50 % sanse sa va placa - restul sunt sansele in care nu va place in nici un caz :D)
Jon va ajunge un mare muzician pentru ca este talentat, ambitios si munceste mult.
Cu Jon razi mult si te distrezi, este bun la suflet si bland si-i plac dulciurile muult si nu le imparte cu nimeni (bine, bine, doar cu persoanele care-i sunt dragi).
Jon e optimist si tine la noi si la noi toti prietenii lui si vrea sa ne vada fericiti si in fata scenei la fiecare concert de-a lui.
Eu stiu ca el e matur chiar daca in ochii multora este doar un copil...dar lui ii place sa-si traiasca viata si sa se bucure de ea din plin.
Ii multumesc pentru toate momentele in care m-a ascultat zicand aceeasi placa de 1000 de ori, chiar daca-i spuneam ca e pentru ultima oara si ii mai multumesc pentru ca este prietenul meu zambaret, cu care merg pe strada si frangem inimi :P Hai te pup!

32 de comentarii:

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
julie spunea...

eu n-am avut prieteni cei mai buni...mereu se termina ca in reclama de la sprite (sau invers)
P.s am onorat tag-ul :D

ana spunea...

@ Namtigari: :)

@ Julie: Orice relatie e cu suisuri si coborasuri...si noi am avut momentele noastre de Sprite, dar am realizat ca e mai importanta prietenia. Cine stie, poate intr-o zi ai sa ai si tu un BF (best friend) :P si atat ;)

PS: Am vazut :D

blur spunea...

sunteti doi egocentristi narcisisti..

Liana spunea...

Ce frumoooos, Ana! :) Am si eu un prieten bun, tot Jon... nu Jon al tau...asta-i sigur...:)) Jon al meu nu bate la tobe, n-are nici ochi albastri... si n-are nici 21 de ani ci vreo 30... dar in rest s-ar cam potrivi descrierea ta...

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Foarte dragut colaj de poze si te felicit pentru relatie. Asta dupa ce ai precizat ca ati trecut prin faza Sprite. :)

Anonim spunea...

Hei, Tepsano cu tzatzele'n vant. Cred ca m-am pierdut prin blogurile astea...sper ca ajunge la tine mesaju'. O sa te rog sa-mi dai si mie niste lectii de "bloguit", dar pana atunci vezi poate-ti faci timp sa povestesti ceva si de 1 mai-ul din Vama de anul trecut. Hm...betia aia...

Aura

lara spunea...

eu chiar nu as sti pe care sa-l aleg ca best friend...

Elenyta spunea...

M-am regasit in postul tau si..cred ca in curand voi scrie si eu despre cel mai bun prieten al meu,pt ca e chiar frumos ce ai scris

ana spunea...

@ Blur: Dap, asa suntem...probleme? :D

@ Liana: Pai daca e asa..atunci sa-ti traiasca si sa te bucuri de el ;))

@ Hellene: Sar'naaa...suntem doi oameni maturi..asta e solutia :))

@ Aura: Esti nebunaaaaaa. Aleeeeeeeex...unde esti Aleeeeex? :))) Si am sa scriu..despre betia ta intr-o zi :)) Bine te-am gasit :))

@ Lara: Il alegi pe cel pe care poti sa-l privesti doar ca pe un prieten :P

@ Elenyta: Pai sa scrii daca asa vrei..si merci pentru apreciere ;))

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
foggie spunea...

in sfarsit a aparut replica reala a lui Dudu...:D sa-ti traiasca!

Adina spunea...

e important sa stii ca e cineva acolo care se gandeste la tine, caruia ii pasa de tine(si sa nu fie vorba de parinti, evident). si e f tare ca ai o asemenea relatie cu un baiat.iti doresc si eu sa dureze mult, mult

ania spunea...

prietenul meu cel mai bun e un porc :)

blur spunea...

era descarcat.
"error displaying error message" (Microsoft)

ana spunea...

@ Foggie: Merciiii :)

@ Adina: Si eu sper asta...sar'naaa :*

@ Ania: Astept ziua in care ti se va inmuia sufletul si vei spune si tu ceva frumos. Hai te pup :))

black-butterffly spunea...

vreau si eu un jon asa :D

ana spunea...

@ Black-butterfly: Cine stie? Poate ai sa gasesti ;) Iti tin pumnii :D

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
blackmetal spunea...

naşpa faza cu "nu vreau să stric prietenia". mi-am luat şi eu vreo două ţepe dintr-astea. mai bine-mi spunea direct: "eşti urât, omule. nu-mi placi şi singurul lucru pe care-l apreciez la tine e că ai răbdare să-mi asculţi peroraţiile." bineînţeles, asta nu înseamnă că e şi cazul vostru. :)

silvia spunea...

prietenul meu cel mai bun e tembel si departe din pacate.
acum strang bani pentru inchirierea lui jon :)

nikosita spunea...

this is nice... eu nu am scris niciodata de prietenii mei.. fie-mi rusine. cred.. oricum ei stiu ca tin la ei :) si le multumesc ca atunci cand mi-au murit animalutele sau m-au parasit prietenii au fost langa mine :))

cat despre john..sau ionut ciurea, ca mie asa imi place sa ii zic :P (nu te suuuparaaaaaaa), hm...uhm... pai.. ii multumesc ca mi-a tinut un pumn :)

ana spunea...

@ Black-metal: Care faza cu "nu vreau sa struc prietenia"? Sunt un pic confuza..si nu prea te-am inteles :)

@ Silvia: Cat de dragut...pai strange acolo atunci :P

@ Niko: Sunt convinsa ca ei stiu ca tii la ei...si sper sa nu-ti mai moara animalutele..cel putin nu atat de des :)))

Just a girl spunea...

ai scris asa cum as scrie eu despre un om pe care il iubesc:))cred ca in viata asta un "cel mai bun prieten" este A MUST! restul masculilor vin si pleaca, la dracu cu toti, dar un BF o sa fie acolo si cand ne curg mucii, si cand suntem vesele, bete, frumoase, goale:))super pozele..mi-e dor..

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ana spunea...

@ Just a girl: Merci mult de comment, este foarte dragut..
De ce ti-e dor? BF-ul tau unde e?

ma mai cheama si maria. spunea...

se pare ca Jon asta ar fi perfect...

ana spunea...

@ Maria: Bine te-am gasit Marie..si stai linistita, ca nu e chiar asa perfect ;)

PS: Si tu ar trebui sa scrii mai des..pentru ca-mi place blogu tau

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ladystarlight spunea...

70's style! :D

ana spunea...

@ Ladystarlight: Hello..bine ai venit pe la mine :)
Yep, the 70's are back :P

namtigari spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.