vineri, 7 septembrie 2007

Urmatoarea...

O a doua leapsa primita este cea de la Erika si de la celalalt Copil dulce, care ma pun sa le spun ce inseamna pentru mine luna Septembrie. Dragele mele, scuze pentru intarziere, dar uitati raspunsul :) :

Cand eram mica de abia asteptam sa vina 15 septembrie pentru ca atunci incepea scoala. Imi placea inceputul unui nou an: intotdeauna aveam emotii, eram nerabdatoare sa-mi vad colegii, sa stiu ce materii noi avem si ce profesori. Aveam un zambet larg pe fata, ma imbracam frumos si ma bucuram de primele zile de scoala. Si acum simt la fel...numai ca, nu mai astept 15 septembrie, ci 1 octombrie :)
Asadar...septembrie - prima zi de toamna si un nou inceput. Probabil este un nou inceput tocmai pentru faptul ca incepe un nou an de scoala sau un nou sezon...
Pentru mine septembrie inseamna un nou job, aceiasi minunati prieteni , multe zambete, teatru, cafele si cornuri cu ciocolata duminica, dans (mai nou salsa, in seara asta) , film, ziua mamei mele (la multi aniiiii), poze, o lansare (sa speram) si o gramada de amintiri frumoase.
Incepand cu aceasta luna voi incerca sa fiu un pic mai cu picioarele pe pamant, sa nu mai am atata incredere in oameni si sa nu mai consider fiecare persoana pe care o intalnesc si de care-mi place, prietenul meu :)
Stiu ca multora nu le place toamna si lor le spun ca atata timp cat au in jurul lor oameni care ii fac sa rada, atunci sa fie fericiti...pentru ca nu conteaza unde esti sau in ce anotimp, daca ai prieteni si te simti bine.
Am mai observat, citind bloguri ca multi s-au indragostit: lor le urez o iubire ca in filme, plina de pasiune, extaz, comunicare, incredere si rasete puternice.
In schimb, am vazut si oameni tristi si deceptionati, iar lor le spun sa ridice capul sus, pentru ca iubirea lor o sa vina si o sa-i faca mai fericiti ca niciodata. Si ii rog ca in continuare sa creda in povesti, in care el sau ea il/o tine de mana si cred ca nimic rau nu li se poate intampla, pentru ca lumea e a lor.
In concluzie, va doresc la toti o toamna, dar mai ales o viata frumoasa!
PS: Leapsa merge mai departe la Stefi si Andra, pentru ca vreau sa vad ce asteptari au ele de la Toamna. Va pup :P

22 de comentarii:

Defektu spunea...

toamna inseamna un sezon incendiar de restante...pt mine....deci....let's dance..

ana spunea...

Let's...cand si unde? :))
PS: Bafta multa!

silencemustbeheard spunea...

A mea nu vreau sa plece... ti s-a intamplat vreodata sa vrei ca tristetea sa ramana langa tine?!

ana spunea...

@ Silence: Nu, nu mi s-a intamplat pt ca sunt un om vesel de felul meu :)
Si poate a ta nu vrea sa plece pentru ca tu nu o lasi... Ce zici, lasi loc si zambetelor in viata ta?

defektu spunea...

in fiecare zi in facultate...

SA FIEEEEEEEE

CopilMic spunea...

Ca si tine, sunt o persoana vesela, optimista, nascuta vara :), deci cel mai bine ma simt in razele soarelui, in niciun caz inaotand intr-o geaca groasa. Totusi, toamna are si acea latura romantica, usor nostalgica, ce poate inspira un nou inceput... Depinde de perspectiva :). Eu raman totusi la ideea mea: Wake me up when september ends!

ana spunea...

@ Defektu: Nuu..nu la facultate...uff, you're no fun :)
Oricum..tu ia si invata acolo si mai vb noi dupa ;)

@ Copilul: Asa am sa fac. Ne auzim in Octmbrie :))

defektu spunea...

ba daaaa la facultate e cel mai cul....si invaaat.....k e 6 juma si eu tot nu doorm...ce sa faci dak ai examene in fiecare zi....deci cum ziceam LET'S DAAANCE!!!

TheStuff spunea...

Vinzi optimism??? Ii sete mare de asa ceva pe strada mea. Astept oferta.

lara spunea...

"...pentru ca nu conteaza unde esti sau in ce anotimp, daca ai prieteni si te simti bine" sunt de acord! ( parca as fi scris eu asta:)) frumos...

ana spunea...

Defektu: :) No comment :P

@ The stuff: Daaaa..intotdeuna am o doza de optimism la mine. Pot sa-ti vand si tie un pic..dar trebuie sa-mi promiti ca o sa zambesti mai des de azi inainte ;)

@ Lara: Multumesc ;;)

blur spunea...

toamna frunzele cad. toamna este anotimpul maro. ghete murdare, ploaie, namol.
are si parti bune. se culeg viile, se face vinu`, pleaca pasaricile...
asadar.. toamna frunzele cad.
io-s sensibil toamna. ..

ana spunea...

@ Blur: :)))))))) Sensibil mah? :))))) You're funny :))))

silencemustbeheard spunea...

Poate ca ai dreptate... iubesc. Daca m-ai vedea pe strada, m-ai vedea zambind...

ana spunea...

@ Silence: Ma bucur mult.
PS: Si tu pe mine ;)

Vlad spunea...

Salsa, m-ai prins aici ;))
De fiecare data cand ma gandesc la Septembrie imi mai amintesc ceva.
Imi place sa trec de la tricou la o geaca subtire eleganta la o geaca groasa de inotat in ea la o ploaie pana in suflet (acolo se opreste ca e soare etern :) ) si din nou la soare arzator cu miros de padure proaspat udata.

ana spunea...

@ Vlad: Si mieee. Si ma bucur ca e soare la tine in suflet tot timpul :)

Vlad spunea...

Si inca unaaa :))
E plin sezon vad :p

Nemo spunea...

" venit toamna, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.
A venit toamna, a venit, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad uneori
Ca au sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori
C-ai sa te-ascunzi intr-un ochi strain
Si el o sa se-nchida c-o frunza de pelin.

Si-atunci m-apropii de pietre si tac
Iau cuvintele si le-nec in mare
Suier luna si-o rasar si-o prefac
Intr-o dragoste mare.

A venit toamna, a venit, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu umbra ta.
A venit toamna, a venit, acopera-mi inima cu ceva
Cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu umbra ta.

Ma tem ca n-am sa te mai vad uneori
Ca au sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori
C-ai sa te-ascunzi intr-un ochi strain
Si el o sa se-nchida c-o frunza de pelin.

Si-atunci m-apropii de pietre si tac
Iau cuvintele si le-nec in mare
Suier luna si-o rasar si-o prefac
Intr-o dragoste mare."

ana spunea...

@ Nemo: Merciiii :) Tie chiar iti place de mine, nu? :))

Nemo spunea...

Intrebarea ta NU are raspuns in acest moment fiindca nu te cunosc... *LOL* ...incearca ceva mai "telurian"... like... "30 de ani de Iris"... ;) ...iar versurile respective rostite/cintate de Alifantis mi-au sunat de fiecare data la maxim in masina cind piesa respectiva era emisa de vreun post de radio... indiferent ca ploua sau nu afara... numaratoarea bobocilor... damn' !

Nemo spunea...

A fost Oktober Fest, a fost si "Iris", a fost si "Muse", da' afara e si mai toamna, si e din ce in ce mai "rece"... numaratoarea bobocilor a trecut neobservata... damn'...