joi, 25 octombrie 2007

HAOS

Am invatat sa ne prabusim, dar nu stim sa zburam
Unii au cunoscut moartea, inainte sa cunoasca viata
Am reusit sa iubim, pentru a sti mai bine cum sa uram
Ne place sa zambim, ca sa ascundem cat suntem de tristi
Am spus NU, dar doar pentru a ni se spune DA
Am ignorat, pentru ca numai asa puteam sa fim bagati in seama
Ne-am transpus in viata altora si am uitat sa ne-o traim pe a noastra
Am cautat si am prins curaj, fara sa ne gandim ca e prea tarziu
Pierdem potentiali prieteni, pentru ca ni se pare ca am pierde timp daca i-am cunoaste
Suntem aroganti, din cauza ca ne este frica sa avem incredere
Ne doare sa spunem "imi pare rau", mai tare decat greseala pe care am facut-o
Nu mai avem incredere in nimeni, pentru ca un singur om ne-a dezamagit
Credem ca banii rezolva orice, dar inima ne este franta
Ne place sa ne traim viata, dar ne lovim de limite
Suntem neintelesi, dar nu ne obosim sa vorbim despre asta
Ravnim dupa dragoste, dar suntem prinsi in pretentii
In fiecare zi ne spunem ca de maine vom fi altfel si in fiecare zi spunem ca "de maine"
Ne place sa vorbim, dar uitam sa ascultam
Cu totii vrem sa fim good, dar tanjim dupa bad
Ne dorim sa nu uitam niciodata si pentru asta am invatat sa ne razbunam
Luptam pentru pace, iar tot ce creem este razboi.

DA sau NU?

28 de comentarii:

Flavia spunea...

vai ana cat iubesc posturile tale. sunt atat deeeee.. adevarate :)

iar mi-am schimbat blogul. parent issues :))

www.payinaivety.blogspot.com

Anonim spunea...

cat de plin de adevar e postul acesta.

ana spunea...

@ Flavia: Iti multumesc ataaat de mult :)
In alta ordine de idei, cum naiba tot iti gasesc ai tai blogurile? Esti fenomenala :))

@ Anonim: Multumesc frumos.

the_killer spunea...

nu inteleg de ce vorbesti la persoana 1 plural...simti ca poti vorbi pt toata lumea? nu e corect; unii chiar sunt altfel;) chiar sunt...

ana spunea...

Stiu ca unii chiar sunt altfel :) Stiu.
Vorbesc la persoana 1 plural..pentru ca asa se vorbeste in scris. Asa e normal. Asta nu inseamna ca eu consider pe toti la fel, sau ca toti am fi facut lucrurile astea. Generalizez. Nu te simti jignit, te rog.
Tocmai pentru faptul ca stiu ca sunt si altii altfel..am scris...;)

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Cu bucurie in suflet iti spun ca nu ma regasesc in toate constatarile tale. Desi unele mi se aplica atat de usturator, cateodata ma gandesc ca nu am pentru ce sa le schimb, pentru ca poate as fi singura care ar face-o si cei din jurul meu ar ramane la conditia lor initiala. Si in tot ce scrii tu aici se regaseste o lectie de viata pe care la un moment dat am suferit-o toti. Omul e o fiinta fragila, nu poate indura prea mult si atunci se transforma in rau. Oricat ar incerca unii, ca tine sau ca mine sa schimbe ceva, nu vor putea. ;)

Liana spunea...

E mult adevar in tot ce spui tu, Ana... dar si multa speranta, printre randuri, ca aceasta stare de lucruri poate fi schimbata, incetul cu incetul...
Insusi faptul ca scrii despre asta, ca aduci la lumina, ca supui atentiei, e o bila alba si un prim pas spre constientizare, pentru noi toti...

julie spunea...

cam DA...la mojoritatea chestiilor mai putin la'tanjim dupa bad'...mi se pare ca suntem bad, dar tanjim dupa a fi considerati good

foggie spunea...

Si DA, si NU. Si doare a dracu sa zic DA. De maine...

lamya7777 spunea...

DA...poate...dar vreau sa fie altfel, vreau sa fiu altfel, vreau sa fiu mai buna, pentru a reusi tot ceea ce imi doresc..

defektu spunea...

nu...

ana spunea...

@ Hellene: Ma bucur tare mult ca nu te regasesti..intr-un fel stiam asta:) E trist ca nu vom putea niciodata schimba ceva...dar eu inca sper..ca poate..

@ Liana: Cat mi-ar placea sa fie asa cum spui tu..o bila ala..ce bine ar fi :)

@ Julie: Tu esti si mai categorica decat mine :)

@ Foggie: De maine, da? Vezi ca te tin minte :P

@ Lamya: Daca intr-adevar vrei, ai sa poti. Sunt convinsa si mai mult de atat, am incredere in tine.

@ Defektu: E bine..

nikosita spunea...

sper ca de data asta sa dau un feedback care sa ma multumeasca si pe mine :))
pai.. asa e. multe sunt adevarate. nu cred ca le-am facut pe toate dar am vazut facandu-se multe din ele. asta e, we are learning the hard way. ai uitat sa zici ca suntem orgoliosi ca sa nu fim vulnerabili ;) asta da la mine. desi... sa stii ca sapt asta am renuntat la orgoliu si mi s-a intamplat cva f tare :D deci se poate si de bine. revin cu idei :))

flavia spunea...

pai shareuim acelasi calculator. sau mi-au angajat detectiv :))

una din noua.

baghy spunea...

poate :P

cropcircles spunea...

Da, e uman sa fie asa. Parerea mea e ca toti facem ce-ai zis tu cateodata, chiar nu exista exceptii pentru cateodata. Pentru majoritatea timpului sunt exceptii si e bine ca sunt. Oricum, fain post.

Adina spunea...

astea sunt legile naturii umane...nu exista om care sa se fi abatut de la ele.

cha0s spunea...

Nu e haos, e normalitate. Totul respecta o ordine si o lege. Cea a dualitatii.Ca doar, "războiul este motorul lumii".

ana spunea...

@ Baghy: :)

@ Cerculet: Multumesc frumos. Da..e foarte bine ca sunt exceptii, le multumesc si lor pe aceasta cale :)

@ Adina: That's life...si daca stai sa o detailezi per ansamblu..e cam naspa. Oamenii sunt rai..majoritatea..sau toti..vb aia, frumoasa e lumea asta, pacat ca e locuita..

@ Cha0s: Eu nu vreau ca asta sa fie normalitatea si mai mult decat atat, nu vreau si nu cred ca razboiul este motorul lumii. Mai degraba..mintile stralucite :)

Ladystarlight spunea...

E mai uşor să renunţi decât să perseverezi.
Dacă nu-s cuminţi şi trec pe roşu!:)
E inevitabil. Uneori e viceversa.
Suntem buni actori şi nici măcar nu ştim asta.
Suntem vicleni.
Ce mai, deja aplicăm strategii.
De aia ne place să citim, să ne uităm la televizor şi să bârfim din când în când.
Pierdem deseori npoţiunea timpului.
Ei, pierdem timp, pe naiba! Nu-l controlăm; putem doar să ne vedem de drum.
Încrederea e mai ceva ca un credit cu dobandă fixă. Suntem aroganţi şi pentru că e convenabil.
Da... cu greu acceptam înfrângerile.
Ei, nici chiar aşa.
Credem că banii rezolvă orice pentru că nu avem bani să le rezolvăm pe toate. :)
Limitele nu sunt de temut.
Ooo, dar unii dintre noi vorbesc prea mult despre asta. Ni se trage din geniul neînţeles, eminescian desigur, promovat intens de profii de limba română.
True, true...
Da, leneşi fără scăpare. Şi fricoşi pe deasupra. :)
Şi egocentrişti. Ceea ce nu e neapărat un lucru rău. :)
Mai degrabă pendulăm între good şi bad.
Răzbunare? Brrrr..
Nu război. Mai bine controverse.:)

cha0s spunea...

@ana: Daca nu aderezi la normalitatea asta, tinzi dupa parerea mea spre perfectiune. Sa inteleg ca si tu faci acelasi lucru ? Cat despre mintile stralucite ca motor al lumii nu pot zice decat ca prefer sa duc un razboi in interiorul meu, intre binele si raul din mine decat sa-mi zica big brotherii cum si ce trebuie sa fac. Nu vreau sa traiesc in lumea perfecta a altora. Vreau sa fiu eu dumnezeul meu.

ana spunea...

@ Nico: Da, da..uitasem de orgoliu. Doamne cat il urasc..si tare as vrea ca uneori sa scap de el. Deci felicitari tie, ca ti-a iesit ceva bun din asta :)

@ Flavia: Macar traiesti viata la limita ;))

@ Ladystarlight: Multumesc tare, tare mult pentru comentariul amanuntit. :) Am notat si am sa tin cont, pentru ca sunt foarte adevarate completarile tale :)

@ Chaos: Nici eu nu vrea sa traiesc in lumea "lor"..dar se pare ca inconstient toti o facem. Imi place asta cu razboiul interior. Mi se pare foarte corect. Si eu il practic, si-mi doresc sa ajung la aceeasi concluzie ca si tine si anume: sa fiu propriul meu stapan.

Ladystarlight spunea...

cu cea mai mare plăcere!:)

il bello delle donne spunea...

cateodata da...cateodata NU...

Nemo spunea...

"Ne place sa zambim, ca sa ascundem cat suntem de tristi"

Daca iti vine sa zimbesti, o faci pur si simplu fiindca iti vine, indiferent de situatie si nu ca sa ascunzi ceva... la ce bun sa (te) ascunzi... cind cel mai probabil e ca nu te "cauta" nimeni...?

Pumab spunea...

HEy, What the hell, this is one of my pics's from devart, whats this blog ?! first what is this language ?! lol, pls email me somethin about this in english or msn.

pumab9999@citromail.hu

MiniMe spunea...

something in between?

ana spunea...

@ Minime: It should be a good idea :P