marți, 9 octombrie 2007

Ma intreb..

Uneori ma intreb de ce ma iubesti.
Oare care sunt momentele in care inima incepe sa-ti bata in stomac, ochii incep sa-ti straluceasca si tot ceea ce-ti trece prin cap este cum sa faci sa ma saruti?Sunt curioasa ce-ti declanseaza dorinta si care este minutul exact in care ti se trezesc fluturasii.
As da orice sa stiu care a fost clipa in care ai spus : "da, am gasit-o si pe Ea am s-o iubesc mereu" si mai ales, care-mi sunt gesturile ce te trezesc din rutina si care te fac sa ma descoperi si sa ma iubesti mai mult, cate un pic in fiecare zi.
Sa fie oare:
- modul in care te tin de deget inainte sa adormi?
- modul in care te sarut cum imi place mie sau momentele de sarut ud, in care caut sa gasesc primul nostru sarut: perfect?
- modul in care-ti cant afon si enervant ultimele hituri atunci cand suntem certati?
- momentele in care tip la tine si te gonesc si-ti spun ca sunt atat de suparata incat nu cred ca o sa-mi mai treaca vreodata sau cele in care vin spasita si-mi cer scuze, mai mult din priviri si gesturi decat din vorbe?
- momentele in care ne pupam ca elefanteii si maimuticile si serpisorii si eschimosii si fluturasii?
- momentele in care mergem la cumparaturi impreuna si stam 30 min sa aleg cereale?
- mirosul meu de care esti fascinat?
- momentele in care pur si simplu radiez pentru ca ziua a iesit asa cum am planuit sau ca tu ai facut in sfarsit, asa cum am zis eu? :)
- modul in care fac dragoste cu tine?
- momentele in care-mi pun mana in sold si bat din picior si trantesc usi si plang pentru ca m-ai criticat?
- momentele din zi in care te intreb: "si dimineata cand ai plecat, ce-am facut si ce-am zis?"
- modul in care mananc, in care rad sau in care injur?
- momentele in care eman feminitate si senzualitate prin toti porii sau cele in care iti apar cu tricoul patat de ciocolata, parul nespalat si fericita fiind pentru ca am dormit si lenevit toata ziua si n-am facut dus pana atunci?
- fata mea de dimineata...despre care-mi spui ca este mai frumoasa decat a unor femei superbe care au stat 3 ore in fata oglinzii?

Si ar mai fi multe de zis, insa ma intreb: daca nu m-ai cunoaste, oare te-ai mai indragosti de mine?
M-ai putea accepta asa cum sunt?
Ai mai fi in stare sa te indragostesti de mine cate un pic in fiecare zi, sau te-ai plictisi dupa cateva luni?
Oare m-ai mai visa noaptea, trezindu-te cu impresia ca te urmaresc ziua?
Nu stiu...ma intreb...

28 de comentarii:

juliana spunea...

nu te intreba...
bucura-te de iubirea pe care o primesti in fiecare clipa...
si, daca poti, da inapoi o parte din ea...
zambeste! lasa intrebarile pentru alte domenii! :)

lamya7777 spunea...

un raspuns la intrebarea ta retorica, fara raspuns ar fi "nu"...asta este adevarul, ei nu se pot indragosti de noi pentru ca noi suntem in ochii lor niste copii razgaiati...si toate gesturile de copil razgaiat ii enerveaza...trebuie sa fie ceva mai incolo pe care sa il fi descoperit...

Just a girl spunea...

cred ca te iubeste pentru ca esti:) eu cred ca il iubesc pe al meu pentru ca este cum am visat cand eram eu mica:)) brunet, frumos si destept:)) hahahaha! si are un fel de gropita in barba. el ma iubeste pentru ca sunt pozitiva. cand o sa ne treaca o sa facem o lista cu motivele pentru care ne-am iubit:) dar tu asa de frumos ai scris iar!! pupam.

blur spunea...

"M-ai putea accepta asa cum sunt? "
-- pai asa esti.. nu?
adica esti altfel? ca daca esti altfel decat esti.. trebuie sa imi reevaluez optiunile....
adica io te accept asa um esti..
dar nu esti asa cum esti? asta vrei sa spui? ca esti altfel? /:)
offf

defektu spunea...

intrebarile omoara orice urma de stabilitate....cand incepi sa te intrebi esti instabil....esti vulnerabil gresesti....eu simt ca sunt pe moarte...din cauza prea multor intrebari. cu cat intrebi mai mult ar trebui sa arati cat de mult iti pasa....dar te sinucizi singur

ana spunea...

@ Juliana: Normal ca dau inapoi...egoista sunt in alte domenii :) Dar sa stii..ca uneori e bine sa te intrebi, face bine la autocunoastere :D

@ Lamya: Eu cred ca esti mult prea drastica..si sincer iti spun ca ei tocmai de gesturile noastre razgaiate se indragostesc, iar cei care spun ca n-ar putea face asta sau care s-au despartit din cauza uneia dintre fazele descrise de mine, pur si simplu nu au gasit ce cautau si au invocat scuze stupide:)
Dar oricum, ai si tu dreptate...si eu cred ca este si ceva mai incolo pe care l-au descoperit si de care noi nu stim :)

@ Just a girl: Mai femeie mai, ma bucur ca va iubiti, serios..si sper sa nu existe amintiri de genu' "ce frumos ne-am iubit" ci sa fie mereu "ce frumos ne iubim". Hai te pup si merci de cuvintele dragute :)

@ Blur: Esti in ceata rau tare de tot mai Blur...lasa ca te lamuresc eu cand ne vedem :P

@ Defektu: Uneori intrebarile sunt bune! Si mai ales genul asta de intrebari nu cred ca omoara nici o stabilitate..ci doar o fac mai draguta. Plus de asta, eu cred ca tu esti mult prea trist. Sincer! Esti deprimat rau..suna un prieten, iesi din casa..cunoaste niste oameni noi..fa ceva, pentru ca ma deprimi si pe mine!
A, si nu cred ca daca ii arati cat iti pasa persoanei potrivite te sinucizi singur..
Daca ai suferit..ok..plangi, rupe-ti venele, bea si drogheaza-te, dar ia-o frate de la capat...ca viata inseamna risc, si sanse..si nou..noi..iubiri..prieteni..oportunitati.

blur spunea...

am inteles mai ano. nu pierdem vremea cu "lamuriri" acasa.. pierdem cu altceva.. gen: "Ceata".. ca asa ai promis.. ca azi ne uitam la "Ceata".. >:)

ana spunea...

@ Blur: :)))) Normal ca nu pierdem vremea cu lamuriri...din moment ce tocmai te-am lamurit la telefon :))
Si NU, nu ne uitam la "Ceata". Si nu mai vb nici pe blog, pentru ca nu e Mess ;))

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Auzi, draga? Io m-am indragostit de tine dupa asa exemple. Eu zic ca esti o draguta si ca are baiatul de ce sa te iubeasca. :)

ana spunea...

@ Hellene: Cat de duuulce ai fost. Multumesc mult si te astept prin Buc sa ne cunoastem mai bine sau..poate vin eu pe la tine :))
Te pup.

julie spunea...

nu stiu cine a zis mai demult ca dacsa gasesti raspuns la intrebarea: 'de ce te iubesc?' inseamna ca nu iubesti cu adevarat. Si cred ca asa e...pentru ca niciodata nu o sa poti sa pui degetul pe o chestie asa mare si frumoasa.

ana spunea...

@ Julie: Inseamna ca e bine ca nu am aflat raspunsul...si sincera sa fiu nici nu vreau sa-l stiu...pentru ca-l simt :)

baghy spunea...

eu cred ca tu esti prietena lum BLur?Asa e?

ana spunea...

@ Baghy: Mai Baghy mai...tu crezi cam multe, nu crezi? ;)

baghy spunea...

cred ca nu cred :P

Defektu spunea...

chiar nu sunt trist....ma rog...pot spune ca sunt pe ganduri...dar trist nu ma simt.....eu cred ca ai inteles un picut gresit commentul meu...si nu o sa-mi tai venele ca fac mizerie si dupa ce ca trebuie sa-mi faca saraca mama coliva ar trebui sa stearga si ditai balta de sange...deci nu e o solutie

cropcircles spunea...

Si eu ma intreb aceleasi lucruri cateodata. Alteori nu ma mai intreb nimic, tac si simt.
Dar eu cred ca te iubeste pentru toate astea si inca multe pe care tu nici nu le-ai observat la tine.
Si pentru ca te vede si prin ceata.

teo spunea...

credeam pana acum ca odata ce ajungi sa il cunosti n-l mai iubesti. sau invers. ei bine, mers de lamurire! nu e deloc asa cum credeam. D-abia atunci ajungi sa-l iubesti mai mult. sau sa o iubesti mai mult. asta daca o/il mai gasesti printre atatea descoperiri asa cum il/o vrei..eu zic mai bine sa ne lasam sa fim noicu tot cu intrebari si uneori si fara raspunsuri.
mi-a parut bine!
cu un zambet rotund, teoaremere

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

:) Pai io nu prea cred sa ajung devreme prin Bucuresti, da' cand vii tu in Timisoara, las orice si ne vedem. :)

foggie spunea...

am citit. m-am gandit. si am mai citit o data. frumos! oricum s-ar termina sau nu s-ar termina povestea asta..sa fii fericita, mandra!! ca fericirea se citeste si in literele pe care le asterni pe o foaie...ma bucur pentru tine:)

ana spunea...

Baghy: Pai atunci e foarte bine :)

@ Defektu: Imi cer scuze atunci...dar din cate scrii si zici, imi pari asa..deprimat. Daca nu esti..asta e foarte bine, ma bucur pentru tine. Si intr-adevar ai face multa mizerie cu taiatul venelor...not a good idea after all :)

@ Cerculet: Bine ai ajuns si pe la mine.. Eu una ma bucur ca ma iubeste si sper din tot sufletul sa nu ma vada prin ceata, ci exact asa cum sunt :)

@ Teo: Si mie imi pare tare bine...si merci frumos de comment, ca mare dreptate ai si tu. Hai te pup :)

@ Hellene: Oricum e bine, dar sa stii ca am nevoie si de cazare :))

@ Foggie: Ma bucur ca ti-a placut ce-am scris aici si merci ca te bucuri pentru bine..eu ti-am zis ca trebuie sa ne vedem si sa povestim :) Te puup

Doru Oprişan spunea...

frumos si narcisist scris. :)

ana spunea...

@ Doru: Vai Doru...cum de ai putut sa scrii doar "frumos"? Un singur cuvant..dar atat de bine spus..
Iti multumesc :))

lara spunea...

nu cred ca raspunsul conteaza prea mult... e ca o intrebare retorica fiindca simti ca te iubeste pur si simplu, fara niciun motiv...

Nemo spunea...

...wish...

Vlad spunea...

Copii razgaiati sunt draguti!
Pastreaza tonul asta :)

ana spunea...

@ Lara: Intr-adevar..raspunsul nu conteaza :)

@ Nemo: ...o sa fi ok :)

@ Vlad: Asa am sa fac :D:D

Nemo spunea...

"[...]...so that the whole world can see there is something very cold in me... they don't want to believe... I've said "Stay away from me, from my sick morality !"... my life goes on without your love... without your prayers now...[...]"