duminică, 21 octombrie 2007

My NEW hit!!!


Atunci cand merg cu RATB-ul imi place la nebunie sa stau jos, sa ma uit pe geam si sa ascult Radio. Astfel, intr-o zi am dat peste aceasta melodie si zambetul mi-a aparut instantaneu. Dupa un timp, am ascultat-o iar: am inceput sa radiez, sa am un sentiment de siguranta si fericire, sa ma batai si s-o fredonez.

Habar n-aveam cine o canta. Ajung acasa, dau sa intru pe net...dar netul ia-l de unde nu-i..asa ca stai Ana cu melodia in cap si fredonand cele 3 cuvinte pe care ti le aminteai din ea, 5 zile pana a venit netul la loc, cand: Google search cele 3 cuvinte. Gasesc versurile, dar nu si autorul sau numele melodiei. Nervi. Multi. Upgradat modalitatile proprii cautat pe Google, ca intr-un final sa gasesc:

Michael Buble - Everything.

Si v-o dedic. Din toata inima!

Si chiar daca in cantec este despre un el care zice despre o ea...se poate usor transpune ca fiind vorba despre o ea care spune despre un el (in cazul in care sunteti baieti si ascultati melodia :P ).

Va doresc sa fiti iubiti exact asa..sa vi se scrie, sa vi se cante, sa vi se spuna si mai ales sa vi se arate. Vreau sa nu va multumiti cu putin. NICIODATA. Vreau sa nu va cuplati doar pentru ca sunteti singuri de 1 an si aveti nevoie de afectiune, dar nu iubiti. Vreau sa stiti ca acele versuri vi se potrivesc perfect si ca sunt adevarate sau ca pot fi adevarate. Vreau sa radiati cand auziti o astfel de melodie, pentru ca stiti ca e vorba despre voi. Vreau sa topaiti pe strada, sa va straluceasca ochii si sa tineti pe cineva de mana ca si cum l-ati tine pentru prima oara.

Vreau sa riscati, sa nu va resemnati niciodata...si sa nu deveniti tristi, pentru ca daca n-ati gasit-o (la iubire ma refer) cu siguranta va veni..mai devreme sau mai tarziu..

Asa ca vreau sa aveti rabdare si mai vreau sa aveti siguranta ca totul o sa fie OK.

Si mai vreau...

Si stiti de ce?

Pentru ca indiferent ce ati spune, cum ati gandi, cum ati scrie, cum ati canta, dansa, manca....TOTUL se reduce la dragoste.

35 de comentarii:

nikosita spunea...

si io VREEEEEEEAU! da da da. e f tare si melodia. si mie mi s-a intamplat sa nu stiu numele melodiei si sa ma obsedeze o luna. se cheama mr blue :) si e melodia mea. te pup ana.
ps: de fiecare data cand iti citesc blogurile ma simt tare bine. sunt fff optimiste!! si foarte romantice!! go ana :)

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Draguta melodia. :) N-am auzit-o pana acum. Ai punctat foarte bine: "NICIODATA sa nu ne multumim cu putin, sau cu jumatati de masura, sau cu resturi". Ar trebui sa stie toata lumea ca merita mai mult atat de la viata cat si de la persoanele din jur. Ce bine ar fi intr-asa o lume, in care oamenii ar face macar efortul de a se respecta.

blur spunea...

ce draguuuuuut!!!
ai scos moderarea comentariilor... in sfasit !!!
sunt mandru de tine ca lasi lumea sa se exprime liber si ca iti asumi responsabilitatea !
si melodia stim noi ca e pentru fetite :*

nikosita spunea...

ps: mi-a placut mult ca ai incurajat ca oamenii singuri sa nu stea cu cineva doar din singuratate. sau in orice caz.. nu ai incurajat relatiile in doru' lelii :)) daca toata lumea ar stii ca nu e sf lumii asa.. ar fi bine :)

ana spunea...

@ Nico: Esti o dulce si jumatate si mai mult ca sigur ca ai sa ai si tu parte de ceea ce vrei. Stiu eu..am un feeling :) Te puuup

@ Hellene: Matinala mai esti femeie:) Mi-ar placea daca toata lumea ar sti ca nu tb sa se multumeasca cu putin..poate asa..ar fi mai fericita :)

cropcircles spunea...

M-am vazut si eu in cuvintele tale si mi-am si am oftat si eu a fericire. Parerea mea e ca nu-ti dai seama ca nu-i bine sa te multumesti cu putin pana nu gasesti totul. E si asta o lectie...

nikosita spunea...

ah. si mai vroiam sa-ti zic :P ca nici eu nu ma multumesc cu prea putin. din contra. vreau din ce in ce mai mult. poate si asta e o problema. dunno. dar in acelasi timp ma multumesc si cu ce am. adica incerc sa fiu cat mai multumita de mine ca sa pot sa fac mai mult. :D

lovingvama spunea...

foarte faină piesa..

BTW, prinţeso... te plimbi prin facultate pe lângă mine... da nici că să-mi arunci o privire în scârbă, măcar...

andrei cavassi spunea...

tare melodia..keep up ..nice blog

lamya7777 spunea...

sunt convinsa ca oricine ar vrea sa ne doresti tu aici, din pacate sa reusesti sa ai este putin mai greu...sau cel putin este greu sa fie reciproca chestia...oricum, ma bucur ca tu simti asta...felicitari!

ana spunea...

@ Cerculet: Ma bucur mult ca si tu esti fericita...sper sa fii asa caaat mai muuult timp . :* :)

@ Nico: esti un paradox...si sincer..nu cred ca esti niciodata multumita cu comentariile pe care mi le lasi..pt ca de fiecare data simti nevoia sa faci paranteze :)))

@ Loving vama: Ah..ce bine ca m-ai luat..pt ca aceeasi intrebare vroiam sa ti-o pun si eu. Nu cred ca este prea ok ceea ce-mi spui avand in vedere ca tu nu ma saluti la fac..si stii...baiatul este ala care saluta..pt ca daca ai fi facut asta, te-as fi salutat si eu inapoi. :)

@ Andrei: Merci, merci

@ Lamya: Stiu despre ce vorbesti..si stiu ca este greu..insa mai stiu ca va fi si usor..la un moment dat..
Multumesc pt urari. Te pup!

nimicspecial spunea...

frumos spus. mi'a trezit coropisnitele din mine.

Adina spunea...

dragutza melodia.siii..da, ai dreptate.trebuie sa crezi ca exista dragoste adevarata si sa o astepti...si sa ai incredere in tine. si sa inveti mai intai sa traiesti prin tine si apoi prin ceilalti.

ana spunea...

@ Nimicspecial: Bine ai venit pe la mine. Merci. Desi imaginea cu coropisnitele....nu a fost deloc una placuta.

@ Adina: "sa inveti mai intai sa traiesti prin tine si apoi prin ceilalti"..tu ai foarte mare dreptate..si sa stii ca nu multi stiu asta :)

Florin Grozea (Hi-Q) spunea...

Buble e unul dintre favoritii mei, ever!

Just a girl spunea...

Ce frumos ai zis tu de iubire:)Si ai atata dreptate! Sa ne bucuram de fiecare zi!! Azi este asa de frumos afara!! Si e destul sa iubim pe cineva ca sa ni se para totul minunat. Despre Buble..am ambele albume..frumos!

foggie spunea...

si mie imi place melodia. Si da!! Ana, iar ai dreptate!!:) ti pup

ana spunea...

@ Florin: Bine ai ajuns pe blogul meu si te mai astept :D

@ Fata cu luna: Ma bucur femeie ca esti indragostita si fericita..sau cel putin asa pari..deci sper sa fie adevarat. O sa iau si eu albumele sa le ascult..pt ca suna foarte bine :D Te pup

@ Foggie: Sar'naaaa. Te pup fata si eu..si vezi ca trebuie sa ne vdm saptamana asta, nu stiu cum facem, daa? :D

lara spunea...

ce draguta e melodia...

Nemo spunea...

A dori din ce in ce mai mult e firesc... e evolutie... dar... sansele scad pe masura ce cresc "pretentiile" de-a gasi pe cineva care sa-ti (se) ofere cit mai mult (sau aproape de ceea ce esti in stare sa oferi tu), asa ca...

Anyway... piesa e draguta, calduta si suna a amor romantic si placut, dar... o poate simti bine cineva care chiar e in starea respectiva... got me ?

(...trecind in tirziul noptii cu ploaie neincetata de la "Iris" by Goo Goo Dolls la "Keine Lust" von Rammstein...)

Nemo spunea...

Poate ca si asta o fi vreo aberatie... dar... afara e totusi toamna... e inca toamna... zapada inca n-a venit destula (ca sa mai inghete demonii un pic... sau sa trezeasca altii ???)... ploua neincetat si rece... Bacovia e prea "lugubru"... bobocii au trecut neobservati si daca s-or fi numarat... da' un lucru e clar : exista aceia care se simt de-adevaratelea fericiti unul cu celalalt si pt. ei nu conteaza anotimpul sau altii/altceva... nimic in afara de ei... si asta e... hmmm... nevermind... "in mod cert" "bine" pt. ei, nuuu...???

"[...]
Find a new one to fool
Leave and don't look back. I won't follow
We have nothing left. It's the end of our time
[...]
There's no more rabbits in my hat to make things right
[...]"

ana spunea...

@ Lara: Ma bucur ca-ti place :)

@ Nemo: Si eu sunt foarte fericita ca fac parte din cei care nu simt anotimpurile...desi cand e friiiig tare de tot..nu-mi prea place :)

Sunaina spunea...

vai ce draguta e melodia. =) si ce mult imi place cum/ce scrii...nu raspund eu mereu ca sufar de o boala crunta,lenea,insa citesc cu placere si duc shedinte in capul meu,legat de ceea ce e pe blogul tau! =) multumesc de vot si de stres!si de apreciere!

ana spunea...

@ Sunaina: Nu ai pentru ce :) Eu iti multumesc mult pt tot ceea ce mi-ai zis. Te pup.

lovingvama spunea...

Da, eu te-aş saluta cu mare plăcere, dacă te-ai uita la mine ;)

cha0s spunea...

Doua intrebari am:
1. Ce te faci cand dragostea iti apare la fiecare colt de strada si dispare la celalat?
2. Daca iti demonstrez ca toate cele expuse de tine se pot rezuma si la altceva in afara de dragoste(spre exemplu la snikers), faci tu cinste cu cafeaua ? :)

ana spunea...

@ Lovingvama: Promit ca data viitoare ma uit :)

@ Chaos: 1. N-am de unde sa stiu..pentru ca la mine n-a disparut nicaieri. :P
2. Tare simpatica intrebare...insa..argumentele pe care mi le vei da..nu-ti aduc o intalnire cu mine :)))

cha0s spunea...

@ana: Ideea era ca in schimbul argumentelor sa-mi faci cinste cu cafeaua. Iar intalnirea nu trebuie castigata, ci stabilita :P

Nemo spunea...

...cre' ca "aberez" din nou... da' nu stiu/vreau/pot acuma decit sa citez...

"[...]
Broken,
Yeah, you've been living on the edge of a broken dream.
Nothing,
Yeah, that's the only thing you'll ever take away from me.
I'm never gonna stop,
I'm never gonna drop,
Ain't no different than it was before.
[...]"
Damn'... nu mai vine-odata zapada aia mare si multa pe muntele nostru ???
:(

Alexandra spunea...

din seria michel bubble
uite o alta melodie super tare
http://www.youtube.com/watch?v=w3BH9hKNPoI

ana spunea...

@ Nemo: Merci pentru citat

@ Alexandra: O s-o ascult cu mare placere. Iti multumesc ;)

Nemo spunea...

link :

http://www.azlyrics.com/lyrics/michaelbuble/lost.html

...si piesa, evident... e de gasit lesne pt. cei carora le plac versurile la care duce link-u' de mai sus...

cutish spunea...

vreau sa-ti multumesc ca ai reusit sa gasesti o melodie in plus pentru coloana sonora care imi suiera in cap in fiecare zi in care merg cu metroul .putine melodii si-au gasit loc in coloana sonora exclusivista a mea, asa ca meriti a big hug pentru asta ;)

silvia spunea...

mi-e dor de senzatia aia de siguranta pe care ti-o ofera cuibaritul langa cineva care e lumea ta si care la randul lui te face lumea lui. mi-e asa de dor, iar singurul lucru care ma bucura e ca stiu ca voi gasi ce caut si voi gasi cand trebuie si fara sa ma gandesc. sunt prea misto sa nu :P

ana spunea...

@ Cutish: Eu iti multumesc tare mult si ma bucur ca ti-ai imbogatit play-listul :D

@ Silvia: NORMAL ca ai sa-ti gasesti. Foarte tare comment si foarte misto atitudine :D