vineri, 23 noiembrie 2007

21 pe 23

Azi sunt majora oficial in toate tarile :)
Iulia, noua mea colega de grupa (Bunaaa Iulia:P ) m-a intrebat azi, in stilul caracteristic, ca de ce sunt asa happy ca e ziua mea si ca ce-am realizat eu pana la 21 de ani? :)

Pai..ar cam fi cateva lucruri:

- m-am nascut sanatoasa :D
- mi-am facut prieteni, pe care i-am pastrat
- am ajuns sa ma inteleg genial cu cei doi parinti ai mei, care mi-au oferit totul
- iubesc din tot sufletul
- sunt iubita la fel de mult
- am aparut intr-o revista, cu un articol scris de mine si o poza pe o pagina intreaga :P
- am trecut la buget
- am facut sex ;))
- m-am angajat, scriu si-mi castig proprii bani
- si astea, puse intr-o ordine aleatoare, sunt doar cateva din cele 100 de milioane de lucruri pe care le-am facut pana la aceasta varsta - bune sau rele :D

Hai va pup.

PS: Draga anonim, de abia acum "I'm fishing for compliments" ;)

34 de comentarii:

nikosita spunea...

:)) let me be the fisrt to say it here :) la multi ani. si fara grija.. ai timp de toate alea 100mil lucruri sau cate erau.

tricks spunea...

multi ani >:D<

liana spunea...

La multi ani, Ana! Tot ce-ti doresti sa se implineasca! :)

Carcotasu spunea...

La multi ani "printeso"! :)

Lexy spunea...

La multi ani, Ana!!!!!! Multa fericire si tot ce-ti doresti sa se implineasca!!! Sunt convinsa ca vei face mult mai multe lucruri decat crezi, pentru ca niciodata nu stii ce-ti rezerva viitorul. Sa fii iubita draga mea.

gabi nistoran spunea...

La multi ani, Ana! Sa fii si mai iubita decat esti acum ;)

fata cu buburuze spunea...

Sa nu uiti sa visezi! La multi ani! ;)

Andra spunea...

Daca ma intreaba cineva astazi cum am ajuns noi doua sa fim prietene atat bune si sa tinem atat de mult una la cealalta, chiar nu stiu cum sa incep. Anuta, iti multumesc pentru toata energia pe care mi-o dai de fiecare data cand razi ca nebuna, iti multumesc ca nu ma minti ca arat bine atunci cand arat ca dracu', iti multumesc ca imi scrii mailuri care incep cu "tusca mea frumoasa"...dar cel mai si cel mai mult iti multumesc pentru ca oricand am nevoie de tine, nu intarzii nici macar o secunda (si oamenii care te cunosc stiu cat de mult inseamna asta:) ). Astazi iti spun "La multi ani!" din toata inima si vreau sa stii ca sunt foarte, foarte mandra de tine si de realizarile tale de pana acum. Te pup, scumpo!

julie spunea...

La multi ani... si felicitari...si la mai mare:)
pupu

pimkee spunea...

happy birthday dear ^_^ sa ne incanti cu cat mai multe posturi >:d<

Just a girl spunea...

La multi ani printesa AnaBanana!! te pup tare tare!

maria spunea...

multi ani traiascaaaaaaaa ANAAAAA! la multi aani! si gandeste-te ca la 21 de ani ai facut mai multe decat cateva liniute pe blooog. ti pup fatiiii!

Elenyta spunea...

Multi ani traiasca!
Multi ani traiasca!
La multi ani!!!

Ana sa traiasca!!!

La multi ani fericiti si sanatosi!

lory spunea...

La multi ani anutza!!!

Annie spunea...

La multi ani!!!
Sa fii iubita, fericita,sanatoasa si sa iti implinesti multe, multe vise!!!
Ai destule realizari pana acum, la mai multe si mai mari!
Poti sa-ti porti tiara cu mandrie, chiar daca zici ca nu esti princess;)
Kiss-Kiss!

Cineva spunea...

la mulți ani și să nu te oprești din visat
... ce mică ești :)

Anonim spunea...

La multi ani printesa!!
Iti doresc o viata minunata alaturi de Blur-ul tau ! :)

Tomata cu scufita spunea...

La multi ani, draga mea. Iti doresc sa fii toata viata la fel de fericita cum esti azi si desi anii vor trece sa ai sufletul mereu ca la 21 de ani. :) iti doresc sa nu te doara sufletul niciodata, sa nu iti planga inima pentru nimic, iar ochii sa iti lacrimeze doar din cauza fericirii. La multi ani, Ana! :*

Doru Oprişan spunea...

Lasa bre detaliile astea cu ziua ta, etc. Scrie Part II-ul ala mai repede :)

P.S.: Si La Multi Ani Frumosi ! :P

oldman spunea...

mai incape si "un batran ovrei care a facut asa o fata de frumoasa"?
si iaca ,am rabdare sa ajungi si o "hoasca" batrana de ....50 de ani(hi,hi)!
LA MULTI ANI!

Adina spunea...

la multi ani!! sa fii fericita si sa-ti implinesti fiecare vis :*

cropcircles spunea...

Ia-o asa: intai bravo tie pentru cele nustiucate chestii. Sunt toate (sau macar aproape) din meritul tau. Si apoi la multi ani! Care nu stiu cat o fi din meritul nostru, da ne permitem si noi o data pe an, nu ?

copilmic spunea...

Chiar ce ziceam eu ca de data asta n-o sa uit sa-ti spun la multi ani inainte ca ziua sa se termine. Anyway, sper ca ma ierti :)
Uite care e treaba, non-printeso, fericita n-ai cum sa fii in fiecare clipa a vietii tale. Cum o dai, cum o intorci, tot nu se poate. Ata ete. Dar te rog eu ca mereu sa vezi partea plina a paharului, sa ai puterea sa transformi orice lactima intr-un zambet si orice sfarsit intr-un nou inceput. Sa fii mereu optimista si sa-ti transformi tristetea in bucurie, sa ai prieteni care sa te iubeasca si sa te ajute cand ai nevoie de ei, si sa fi mereu inconjurata de persoane care te merita cu adevarat :)
Ehem...
La multi ani, cu o intarziere tipica mie >:D<

lara spunea...

la multi ani, neprinteso:)

cha0s spunea...

Eh, esti mai mare ca mine. Damn :)

Sara spunea...

eu nu o sa iti spun "la multi ani" pentru ca ai prins deja mesajul de la ceilalti. eu o sa spun ca imi place mult de tine si blogul tau si ca ti-am facut loc in blogroll. cand ai timp, treci si pe la mine :)

moi non plus spunea...

in cate feluri poti spune "la multi ani"..in 1000 de feluri si chiar mai mult.. care e cel mai frumos..o imbratisare..sper sa te vad curand >:D<

NetBoy spunea...

La Multi Ani!

Darius spunea...

Cipilica aia de sărbătorită e în oglindă.

Peculiar spunea...

La multi ani, femeie! Inca putin si vine menopauza. Hold on!

ana spunea...

Pentru toti: Va multumesc din suflet pentru toate urarile :) Sunt foarte fericita ca v-ati facut timp sa-mi spuneti "La multi ani". Va pup..si sper sa ne auzim si la anul ;))

Anonim spunea...

La multi aniiiiiiiiiiii cu intarziere da mere ... :X:X sa cresti mika si iubita :*

Simina spunea...

La multi ani si scuze pt intarziere. :* Sper ca ai avut o zi frumoasa, asa cum meriti.

In ce revista ti-a aparut articolul?

Lamya777 spunea...

Scuze de intarziere..ultima perioada am fost cam agitata. :) insa iti spun si eu LA MULTI ANI, plini de dragoste, bucurii, saruturi si zambete. sa reusesti un miliard de lucruri!