marți, 27 noiembrie 2007

Despre lucrurile simple...

Astazi mi-am dat seama ca sunt intr-adevar fericita.
Motivele fericirii mele sunt multe, insa ceea ce m-a determinat sa scriu acest post este siguranta ca "totul va fi bine".
Astazi am fost la bal si la un moment dat s-a pus melodia "20 ani-Voltaj". In timp ce cantam si ma extaziam pe ritmurile sale, in sufletul meu s-a lasat o liniste extraordinara.
Viata este frumoasa, iar frumusetea ei depinde doar de puterea noastra de a "let go" sau "get over it" sau "ne bucura de lucurile marunte".
Am descoperit ca in fiecare zi ni se intampla ceva minunat: de la faptul ca ne-a zambit tipul/tipa dragut/a si pana la clipa in care ni se spune soptit "te iubesc".
Am invatat ca viata este imprevizibila si ca oricat de multe planuri ne-am face, intr-un final lucrurile iau o alta turnura - mai buna sau mai rea.
Stiu cat de important este sa ai prieteni, sa stii sa-i pastrezi si mai ales sa-ti lasi capul fara teama pe umarul lor, deoarece, intr-un mod sau altul, ei vor sti sa-ti aline durerea sau sa-ti simta bucuria.
Am inteles ca dragostea nu moare, dar ca ea nu este niciodata suficienta: comunicarea, intelegerea, zambetele, micile atentii, visele ascultate si indeplinite, aceeasi lungime de unda, viata sexuala, ironiile, atingerile, saruturile, de cele mai multe ori, sunt cele care au de spus ultimul cuvant.
Am convingerea ca fiecare isi va gasi un EL sau o EA, chiar daca asta inseamna sa suferi enorm.
Stiu ce inseamna un suflet ranit, stiu cum e sa vrei si sa nu poti sa ai, stiu cum e sa plangi ca si cum lumea s-ar termina maine, stiu sentimentul de "nimic nu va mai fi la fel", stiu durerea pe care ti-o provoaca El care a ales o alta ea sau EA care a ales un alt el, stiu dorinta acuta pe care o simti cand vrei ca el/ea sa te sune...stiu...
Insa pot sa va spun, ca in cei 21 de ani ai mei, chiar daca "stiu atat de multe", ca toate se vor rezolva intr-un final, unde happy-ending-ul este inevitabil.
Poate nu ma credeti, poate nu aveti inca puterea de a vedea un nou drum, poate sunteti confuzi sau poate nu aveti curaj, insa eu va spun cu mana pe inima ca totul va fi bine.
Viata nu este haos non-stop...ci este minunata, atata timp cat voi o faceti sa fie asa sau o priviti astfel.
Uitati-va mereu in jur, pentru ca niciodata nu stiti de unde va aparea un zambet, un prieten, o speranta...

17 comentarii:

copilmic spunea...

Mare dreptate ai :)
Sa stii... chiar ieri radeam cu o colega. In momentul de fata viata mea decurge banal, fara vreo intamplare fericita iesita din comun sau ceva de genul asta, fara ceva care sa ma faca sa strig "Sunt fericita!" Din contra, as avea unele motive sa ma incui in camera si sa plng cu ursuletul preferat in brate :) Si totusi, nu am facut-o niciodata. Si totusi, ma simt excelent. Sunt intotdeauna zambitoare si optimista, cant si urlu si sar in drum spre casa, pana cand prietenii mei ajung sa-mi spuna "Gata, usor Arina, ca nu esti singura pe strada!". Dar nu-mi pasa. Dupa mine, asta inseamna sa te bucuri de micile nimicuri pe care ti le ofera viata, chiar daca ceilalti nu-ti pot sesiza fericirea :)

Carcotasu spunea...

Esti prea optimista azi ;)

liana spunea...

De-aia mi-esti tu draga mie, Ana... :) Ca ai 21 de ani si toata viata in fata, ca visezi, ca te bucuri, ca observi, ca iubesti, si ca scrii despre toate astea atat de frumos! :*

Just a girl spunea...

tu fetita, sa nu te schimbi niciodata:)

defektu spunea...

frumos...plastic...pozitiv...prea mult pentru mine

lara spunea...

urasc sentimenul "nimic nu va mai fi la fel"...
totusi ador zilele in care desi nu am niciun motiv totul pare prea perfect... si stiu ca nu are grad de comparatie dar cam acesta e sntimenul si de cele mai multe ori il anuleaza pe cel de mai sus...

baghy spunea...

mainile in aer si striga cu mine. totul va fi bineeeeeee :) nu iti citesc de mult blogul dar chiar merita timpul acordat citirii.

fata care nu iubeste spunea...

daca poti sa zambesti grijile s`au dus :)

Desene Animate spunea...

:)

Dragos spunea...

Ce imi place postul asta!
Am sa fac o recomandare catre cineva. Sigur o sa ma injure ... mereu ii zic ca: totul va fi bine
Optimismul e bun

ana spunea...

@ Copilul: Sunt geniale conceptiile tale despre viata..si ma bucur tare mult sa aud ca esti optimista si vesela. Iti doresc sa ramai asa forever :) Te puup

@ Carcotasu: Tot timpul sunt ;)

@ Liana: Draga mea Liana, iti multumesc tare mult, insa sper sa te aud zicand: "Ana, de asta imi esti tu draga, ai 40 de ani si stii sa te bucuri asa frumos de viata" :) Te pup.

@ Just a girl: S-a facut! Nici tu ;)

@ Defektu: Of Doamne...iti trebuie niste prieteni optimisti, iti zic eu :))

@ Lara: Atunci iti doresc cat mai multe zile perfecte, fara nici un motiv, dar care sa te faca sa sari in sus de fericire :)

@ Baghy: Esti un dulce ca intotdeauna ;) Lasa..ca ai o viata de acum inainte sa ma citesti :D

@ Fata care nu iubeste: Bine ai revenit :) Si da, daca poti sa zambesti grijile s-au dus..simplu, nu? :P

@ Desene animate: :)

@ Dragos: Mercciiii Dragos. Normal ca optimismul e bun..si sanatos..si..cum vrei tu. Fa ce recomandare vrei..
Hai te pup si poate ni s-or mai intalni privirile candva in viata asta :))

Lamya777 spunea...

optimismul este bun, dar ca orice alt lucru, in cantitati mari dauneaza grav sanatatii. oricum, el trebuie sa existe... si as vrea sa il simt si eu mai pregnant cateodata :)

cropcircles spunea...

Bai, si eu plutesc pe un nor de ceva timp... Si simt ca nimic nu poate sa-mi mai strice fericirea asta nebuna. Chiar daca, logic vorbind, se poate intampla orice, fericit si absolut ilogic vorbind, merita orice cazatura pentru sentimentele si senzatiile de pe norul asta.

ana spunea...

@ Lamya: Stiu ca uneori optimisul e daunator, nu de alta, dar dezamagirea este groaznica in situatiile in care tu te astepti la ceva si iese altceva :) Insa..una peste alta, e foarte bine sa fii optimist..si sper sa reusesti sa fii cat mai des asa:D

@ Cerculet: Femeie..ce pot sa zic, sper sa plutesti pe norul ala catifelat cat mai mult posibil si sa ai intotdeauna senzatia ca nimic nu se compara cu ceea ce simti atunci cand plutesti :)

Criss spunea...

In sfarsit gasesc si eu o persoana optimista prin blogosfera.... trebuie sa ai sufletul de copil mereu...poarta-l cu tine...

sforaila spunea...

somn usor???

ana spunea...

@ Sforaila: Multumesc? :)