miercuri, 21 noiembrie 2007

ONE night stand...PART 1

Te simti frumoasa, puternica, sigura pe tine. Esti libera ca pasarea cerului. Vrei sa simti ca traiesti in fiecare zi. Iti place sa te distrezi, sa iesi din tipar, sa fii originala, sa incerci senzatii noi.
Ti-ai zis de o mie de ori ca viata ta e numai a ta, iar deciziile pe care le iei, iti apartin in totalitate. Esti tanara....si te-ai cam plictisit sa-l astepti pe EL.

Intr-o vineri seara, in timp ce esti in club cu fetele sa dansati, vezi un tip superb: imbracat genial, care danseaza bine si care are un zambet de te da pe spate. Cu timpul, observi ca tipul se uita din ce in ce mai des la tine, iar tu nu te poti opri din chicotit. Te duci la baie, te uiti o data in oglinda, zambesti, iti iei inima in dinti si-ti spui: "Pe tipul asta trebuie sa-l am!"
Din vorba in vorba, dans in dans, ajungeti in apartamentului lui.
Saruturile sunt pasinale, ude, apasate, fluturasii se izbesc isteric de peretii stomacului tau, inima mai are putin si-ti sare din piept...
Sexul a fost perfect: atingerile, respiratia sacadata, zambetele,vorbele...sarutul..
Dimineata, ai plecat de la tip radiind. Aveai capul in al 9-lea cer, zambeai tamp si nu-ti venea sa crezi ca nu te-ai atasat. Ai avut un tip care ar fi intors lumea fiecarei tipe cu susul in jos, iar tu erai OK.
Zilele au trecut, iar fericirea ta s-a transformat in frustrare. Toata siguranta ta de femeie fatala s-a dus dracu' in momentul in care ai observat ca el nu te suna...si nici nu te va suna.

Nu cred in femeile insensibile care fac sex cu necunoscuti si a doua zi, in timp ce se imbraca, lasa in urma orice urma de sentiment.
Admir convingerea noastra si anume aceea ca : o nebunie ramane o nebunie si nu are cum sa ma afecteze. Fie ca vorbiti cu prietenele cele mai bune, fie ca pastrati secretul doar pentru voi...eu nu cred ca dupa un one night stand, in care tipul nu va mai cauta, voua nu va pasa. Si stiti de ce? Pentru ca suntem femei si orice am zice, suntem sensibile si ne atasam- mai mult sau mai putin.
Prin natura noastra ne lasam afectate de cele mai stupide situatii, cum ar fi sa orbim dupa ce ne-am daruit cu totul unui strain?
Nu spun ca nu exista femei care fac sex just for fun...dar asta nu inseamna ca nu cred ca pana si ele au anumite sentimente, de cele mai multe ori, ele sunt cele care-si doresc cu ardoare pe cineva sau sa iasa in evidenta sau sa uite...

Esti frumoasa, puternica, sigura pe tine. El nu te-a sunat. Intr-un fel stiai ca n-o s-o faca, dar totusi...
Oare nu i-a placut? Oare ii este frica sa te sune? Oare l-ai speriat? Ce crede oare despre tine? Oare sa-l suni tu? Oare este timid? Oare am zis..ca poate ii este frica sa te sune?
Si uite asa..o chestie care ar fi trebuit sa te faca sa simti ca traiesti, ca esti idependenta si sigura pe hotararile tale..te face sa te simti mica, eronata, urata, slaba la pat... Vei suferi mult, un pic, si mai mult (depinde de tine). Dupa ceva vreme, vei invata sa nu regreti, ci sa privesti partea plina a paharului (te-ai culcat cu un tip bestial) si vei trece peste.

Ce zici, la cat este de ironica viata, cand tu vei fi fericita, crezi ca va veni dupa tine tipul din club, sa-ti dea lumea peste cap si sa-ti spuna ca te iubeste?

31 de comentarii:

Lexy spunea...

Cu siguranta nu va veni dupa tine... trebuie sa fii nebuna sa crezi ca un tip "bestial", care poate avea orice femeie 90-60-90, va veni dupa tine care nu te incadrezi in tipar. Si chiar daca ar veni ar face-o "just for fun" si te va insela cu prima ocazie, iar tu vei sta acasa si vei astepta si te vei intreba oare va trece pe la tine, mai are rost sa-l astepti sau poti sa mergi la culcare...
Sunt sigura ca exista persoane care fac sex just for fun, dar sunt sigura ca exista momente, si nu putine, in care se simt singure si incearca sa umpla aceste momente with an one night stand... Eu nu cred in aventuri de-o noapte.

baghy spunea...

periculosi tipii astia bestiali.
imi placeeeee postul

Carcotasu spunea...

Poate nu te mai cauta pentru ca a fost un double night stand ;)
Adica fiecare merge mai departe pe drumul lui.

ana spunea...

Pentru TOATA lumea:

Incercati sa faceti deosebire intre personaj si autor. Nu este vorba despre mine in text. Cand vb la persoana I atunci puteti considera ca ma refer la mine, k? :) Merci.

@ Lexy: Imi place punctul tau de vedere, desi uneori cred in exceptii si anume ca e posibil ca tipul respectiv sa vina dupa tine..pentru ca s-a indragostit..mai rar, ce-i drept :)
Si nici eu nu cred in aventuri de o noapte.

@ Baghy: Daa..noroc ca suntem si noi femei extraordinare..sau macar majoritatea suntem ..
Merciiiii :)

@ Carcotasu: Ar fi si asta o varianta...interesant termen: "Double night stand" :))

nikosita spunea...

poate o sa vina.de obicei asa se intampla.in filme :)) nu stiu ma.viata e ciudata. cert e ca exista femei care fac doar sex, exista si femei care fac sex si a stiu ca a fost one night stand si apoi zilele urmatoare o sa boceasca dupa cat de perfect a fost..mai exista si femei care nu pot sa faca asta. si mai stiu ca exista si sex si dragoste :) (in prima te simti ca o bucata de carne - secsi ce-i drept :)) - iar in a 2a nu ai vrea sa se termine prea curand).
si pana la urma e dreptul fiecareia sa faca ce vrea. adica nu o sa ma dau cu parerea daca imi plac sau nu tipele care fac asta.si mai ales ca nu sunt genul care sa se culce cu straini :)) in plus//...daca mi-ar placea de un tip fffff mult.. si as stii ca nu o sa ma sune a 2a zi, nici in ruptul capului i would not go that far. :)
bun post.chiar azi ma gandeam la asta :) mind reader.

John spunea...

De ce e mereu doar despre dragoste?
Eu personal am inceput sa o urasc. Toate fetele, dragoste in sus, dragoste in jos, de parca acesta ar fi scopul suprem in viata. S-a dovedit ca dragostea este doar o peptida secretata de hipotalamus, la fel ca si cea pentru foame, sete, and so on. In fond, dragostea este numai un nume atribuit unei reactii chimice. Aceste peptide sunt eliberate atunci cand suntem cu o persoane de sex opus. Prin urmare nu are cum sa existe o EA, nu are cum sa existe un EL.
Si sunt addictive. Addictive in cel mai acut mod, incat toata lumea este condusa de aceste chestii, de emotii, de "sentimente". Si tocmai de-asta multe persoane nici nu vor reflecta si vor sari cu gura pe mine ;)

John spunea...

Fuck love
Love fuck

. spunea...

Misto idee, totusi nu sunt de aceeasi parere cu tine. Cred ca si femeile pot sa f..a (scuze de cuvant) fara resentimente si fara sa isi puna intrebari sau sa se simta frustrata pentru ca EL n-a sunat. Nu cred ca femeile sunt sensibile doar pentru ca sunt femei si ca sa fiu putin misogina cred ca ele nu sunt in stare sa se controleze la fel de bine ca barbatii si sa ascunda unele sentimente care in fond le privesc doar pe ele. Gata, am zis...
Ah, foarte misto postul oricum.

ana spunea...

@ Nico: Daca ti-ar placea un tip ffffffffffffffffff muuult, nu te-ai mai gandi daca te suna a doua zi sau nu..decat..dupa :)))
Si da...i read minds..uuu :PP

@ John: Macar spune si la oameni documentarul care ti-a schimbat perceptiile. Da, dragostea este o reactie chimica..insa eu cred in EA si EL..
De ce? De ce vb numai despre iubire?
Pentru ca, din punctul meu de vedere, ea este motorul vietii noastre. Datorita ei: zambim, suntem extaziati, frumosi, siguri pe noi, sanatosi si cum vrei tu.
EU CRED IN DRAGOSTE, my friend and that's it. :)

@ . : Cred in ceea ce zici. Si eu am spus ca exista exceptii, doar n-or fi acum toate femeile sensibile si emotive. Si nu esti absolut deloc misogina: femeile se controleaza mai putin decat barbatii, deoarece ele sunt mai empatice si mai putin rationale. Si sa stii ca nu-i chiar asa un lucru rau :)
Merci mult de comentariu :D

Carcotasu spunea...

Normal ca am facut diferentiere intre autor si persoana ta, doar ca daca tu ai scris articolul la persoana intai la fel am pus si eu problema. Nu am avut intentia sa te jignesc.

ana spunea...

@ Carcotasu: Nu m-ai jignit absolut deloc (nu ai fi avut de ce :P )..am vrut doar sa fiu eu sigura. :)

foggie spunea...

dragul meu John, o fi ea peptida secretata de hipotalamus, dar nu-i asa ca-i grozava? nu-i asa ca e mai mijto sentimentul de "ma iubeste" decat de "ma doreste si atat"?
Si, crede-ma, si tu o sa ai o EA in fata careia peptidele o s-o ia razna...se vor inmulti pana o sa-ti dai seama ca peptidele astea creeaza sentimente pe care alte peptide, eliberate tot de tine, nu le creeaza...si o sa devii dependent de acele peptide:D
Noi le numin dragoste, tu poti sa le spui peptide addictive de o persoana..same shit:)te pup

Ana, e grozav postul.Mi-a placut la nebunie. Nu-mi dau cu parerea ca n-am facut ever asa ceva..dar banuiesc ca sentimentul de "nu m-a sunat inapoi? de ce? asta cum ma face pe mine?" exista cu adevarat. L-am descoperit si eu, dar in alt context, ma rog. Te pup

John spunea...

vedeti? atat de dependenti sunteti de emotii incat sunteti orbi. :*

John spunea...

si in plus, nu mai stiu cine a zis mai sus, si mi-e lene sa dau scroll, "te simti bine, peptide rulz bla bla bla"
cum poti sa spui asta cand tu nu ai cunoscut altceva? ai iesit vreodata din tine? nu.
asta se numeste frica de necunoscut, si limitarea la ce ai. pula mea, suntem cu totii niste inchisi in cutii. am zis asta ca sa nu par ipocrit.
si replica la ana. Ana draga mea prietena dulce, nu e nevoie sa mentionez documentarul pe care l-am vazut. Pentru ca nu sunt singurul care isi ia idei din alte chestii. Tu tot ce stii ai conceput in tine? Singura? :)

ana spunea...

@ John: Bunul meu prieten, n-am vrut sa sune asa, desi eram sigura ca asa o sa sune. :)) Am zis-o chiar la modul serios, sa zici cum se cheama documentarul..sa afle si lumea care e treaba exact cu peptidele :) Te pup

John spunea...

documentarul se numeste What The Fuck do we know? si ii sustin cu tarie titlul.
Offtopic: Pana la urma cate fete vin vineri? :))

her spunea...

gand in gand ! :P dar nu stiu ce-i cu mine, am o lene atat de mare, nici cuvintele nu mi le mai gasesc. unlike you, care te mentii :))

:*

Doru Oprişan spunea...

Dupa o noapte ca cea descrisa de tine nu se cheama ca voi, sensibilele, va atasati, spre deosebire de noi, nesimtitii. Se cheama doar ca va oftica faptul ca nu va suna. Pentru ca voi va hraniti cu admiratia barbatilor. Si indiferenta lor va omoara. Atata tot. Asta nu se cheama atasament.

John spunea...

Doru, cel mai bun si adevarat comment de pana acum.

Anonim spunea...

experienta personala? dak nu, nu are rost sa scrii despre chestii pe care nu le-ai trait. fara suparare...

ana spunea...

@ Foggie: :) Naspa sentiment..;)

@ Her: Ma bucur ca am fost gand in gand..las' ca lenea trebuie sa treaca, nu? :) Te pup si merci de comment :P

@ Doru: Deci asteptai un astfel de post ca sa-ti mai dai si tu cu parerea pe blogul meu, nu? :)
Nu te mai simti lezat, te rog. Nu am spus in post ca voi, barbatii, ati fi niste nesimtiti, nici macar nu am insinuat asta..
Am zis doar ca noi ne atasam oricat am zice ca suntem de puternice. Si da, ne ofticam din cauza ca nu ne sunati..si NU, nu ne hranim in totalitate din admiratia voastra si pe langa faptul ca nu ne sunati..noi nu simtim doar oftica..ci mai multe, pe care tu barbat fiind, nu ai de unde sa stii.
Si poate fi atasament!
Si te rog, nu mai privi lumea in ALB si NEGRU...deoarece de cele mai multe ori, ea este GRI.

@ Anonim: Citeste-mi blogul, cunoaste-ma macar un sfert si apoi da-ti cu parerea sau pune-mi intrebari de genul. E dreptul meu sa scriu despre ce vreau! Toate bune!

Anonim spunea...

Pai, mai nu_sunt_printesa, nu am facut commentul cu rautate, dar cum sa fie veridic un post despre o chestie pe care nu ai trait-o?! nu ai de unde sa stii..post-urile in care vb despre tine sunt ok dar asta are un cusur. e neverosimil, luat din filme. foarte bine puteai sa scrii despre cum e sa fii barbat. intelegi ideea?

White Shadow spunea...

Eu iti urez la Multi Ani pentru ziua de maine si tot ce iti doresti u:)))!

White Shadow spunea...

apropo de post... da vezi in tip bestial de frumos, te place si el dar dupa noaptea aia sunt de parere ca fiecare se intoarce la viata lui, de multe ori la partener\a cu care este de ceva timp. Depinde de situatie, de el de ea sunt multe cliseuri...sunt multe de spus

cropcircles spunea...

La multi ani mai printeso, niste pasarele ciripeau ca e ziua ta maine si ca iti plac si cadourile. Cadouri n-am, cel mult un emoticon, dar un la multi ani mic si sincer nu crez ca strica. Asa ca: http://www.youtube.com/watch?v=hnd_xrSf0ZA&feature=related

ana spunea...

@ Anonim: Mai anonimule, nici eu nu am vrut sa fiu asa rea :) Toata ideea era ca daca ai fi ajuns sa ma cunosti/citesti ti-ai fi dat seama despre ce scriu in posturi si daca sunt reale sau nu. Imi intelegi subtilitatea? ;)

@ Umbra alba: Multuuuumeeesc, ziua ta e tot azi, ca parca eu asa stiam? :-?? Daca da..si eu iti intorc toata cuvintele frumoase :)
Cat despre tipul bestial..ce pot sa zic, sa se duca unde vrea el :D

@ Cerculet: Bune surse mai ai tu:) Merci pt "cadou"..fooarte, fooarte comic :) Te pup dulce, dulce, dulce :P

White Shadow spunea...

:)))))nu, e mea e pe 28, saptamana aviatoare:D

Lamya777 spunea...

da, ai perfecta dreptate, din pacate, oricat de independente am vrea sa fim, sa ne simtim, suntem/devenim foarte dependente chiar si dupa one night stand.

ana spunea...

@ Lamya: True, true...las' ca ne facem noi mari si le arata lor ;))

caragiale spunea...

in momentul in care tu ai intrat in baie si ti-ai spus in oglinda :"Pe tipul asta trebuie sa-l am!" .... in secunda aceea ai hotarat ca el va fi al tau chiar daca e posibil ca prietena lui sa nu fie acolo din diferite motive , chiar daca un tip ca el evident nu e singur , dar pe tine nu te intereseaza asta pentru ca deja ai hotarat ca el trebuie sa fie al tau.

Cand el nu te mai suna frustrarea ta creste pentru ca inca esti acea fata de 5 ani care dupa ce sa jucat 5 ore cu papusa altei fete ... i se pare ca nu sa jucat indeajuns cand papusa ajunge in mana celei de care apartine.

Papusa nu mai e a ta, pentru a te putea juca cu ea. Metaforic vorbind desigur. :)

ana spunea...

@ Caragiale: Multumesc mult de comentariu, dar imi pare rau sa te dezamagesc. Tipul nu avea prietena ;)
Nu sunt genul care sa creeze personaje perfinde, pentru ca nici eu nu sunt genul :)