miercuri, 14 noiembrie 2007

Things I shouldn't DO...but who cares, anyway?

Sunt momente in viata voastra, in care va propuneti ceva si va tineti de promisiune: nu mai insel, ii aduc flori, nu mai tip ca isterica, nu mai bag 10 prajituri in mine in acelsi timp etc.
Minunat! Genial! Formidabil! Extrordinar!
Daca reusiti sa faceti exact ceea ce va propuneti, in ochii mei sunteti niste eroi.
Eu nu pot! Eu am cateva situatii in care NU egal cu DA, desi NU ar trebui sa fie NU.
Am sa le detaliez, poate asa, am sa ma abtin de la ele:

1. Sa nu mai vorbesc cu oamenii care nu ma baga in seama
2. Sa nu mai stau niciodata langa un om, care in momentul in care eu vorbesc cu el(si gesticulez si rad si toate alea), imi spune: eu trebuie sa plec
3. Sa nu ma mai holbez!!!!!! Nici la tanti cu copilul care urla intr-una, nici la cocalarul din metru, nici la tipa geniala si imbracata perfect, nici la toampa anului. De ceee? Pentru ca atunci cand ma holbez, fac ochii mari, tin gura deschisa ca la circ..si nu reusesc sa-mi mut privirea: sunt fascinata de ceea ce observ!
4. Sa fiu aroganta cu alea cateva persoane. Sa tin capul sus, sau nasul..sa merg dreapta, sa am o privire scarbita si sa nu, sa nu ma mai intorc sa vad ei ce fac.
5. Sa nu mai dau in veci mesaje pe mess, persoanelor care nu se obosesc sa-mi raspunda la ele
6. Sa constientizez o data si pentru totdeauna, ca nu este obligatoriu ca toata lumea sa ma placa si mai ales, sa nu mai tanjesc uneori dupa un anumit grup, pentru ca sunt convinsa ca multi tanjesc dupa grupul meu
7. Sa nu mai intarzii
8. Sa nu mai imi rod unghiile
9. Sa nu ma mai consum de la cele mai stupide lucruri posibile
10. Sa tac. Pur si simplu, in unele cazuri, vreau sa-mi musc limba si sa tac
11. Sa nu ma mai gandesc la modalitati prin care sa-i explic unei anumite persoane, ca tot ceea ce crede ea este gresit si ca nu are dreptate si ca satisfactia pe care a simtit-o la un moment dat, este egal cu 0.
12. Sa incetez s-o mai consider vinovata pe acea persoana...sa fac pace oficial.
13. Sa nu mai fumez o tigara inainte de a pleca de acasa, deoarece din cauza ei intotdeauna intarzii.
14. Sa nu ma mai uit cu ochii sticlind de ura la prietenele mele, pentru ca ma cearta, cand eu sunt cea care a gresit.
15. Sa nu mai cred ca eu pot rezolva toate problemele sentimentale din lume

Si ar mai fi atatea...insa, sunt curioasa: voi ce vreti sa schimbati la voi?

48 de comentarii:

Carcotasu spunea...

Sa nu mai inchid alarma cand suna dimineata si sa ma culc la loc. Alarma aia am setat-o cu o seara inainte ca sa ma trezeasca nu doar sa ma atentioneze sa ma mut de pe o parte pe alta. Poate in felul asta nu as mai intarzia la munca.

cropcircles spunea...

Mai frate, in afara de maxim trei, putem fi confundate. Wow.

fata cu buburuze spunea...

*sa nu mai vorbesc la telefon atat de mult.
*sa nu mai am incredere in toata lumea.
*sa citesc mai mult.
*sa visez mai mult.

Anonim spunea...

* poate daca nu ai mai crede ca tu esti centrul universului, ai putea sa schimbi toate astea...
* poate daca ai intelege ca oamenii in principiu sunt cam egali...
* poate daca ai avea vreodata curajul sa te opresti sa intrebi persoanele la care te holbezi...de ce?

Simina spunea...

Ana, iti multumesc pentru ca mi-ai inseninat ziua. :) Exceptand 13, as fi putut jura ca eu am scris postul asta, si nu altcineva. Eu zic ca daca vom fi perseverente, vom reusi sa mutam si muntii din loc. Cu voita (si rabdare) orice se poate face.

Ai scris mai demult ca semeni cu Bridget Jones. Si ai perfecta dreptate. Si eu ma identific de multe ori atat cu scrierile ei, cat si cu posturile tale. Faci o treaba excelenta cu blogul asta! >:D<

blur spunea...

puiule... TE ROG EU!! 10!! SCHIMBA PE 10 !!! :((



10 da?

julie spunea...

sa nu mai fiu asa orgolioasa
sa nu ma mai dau in spectacol
sa nu mai fumez.PUNCT. :)

copilmic spunea...

Sa stii ca si eu ma regasesc in multe din "problemele" tale. Exceptand treaba cu fumatul si unele mici chestii... In rest si eu ma holbez :))
Inca ceva. Micile defecte sunt cele care atrag, si cele care ne fac speciali. In cazul tau, sunt cele care te fac Non-Printesa veritabila si dulce cu care ne-ai obisnuit :)

ana spunea...

@ Cracotasu: Dooamne cate dreptate ai cu cea alarma! Si eu o pun cu o ora inainte si la fel nu reactionez..si pana la urma ma trezesc cu 30 min intarziere :))

@ Cropcircles: Daca te vopsesti roscata..apoi suntem una si aceeasi :))) Lasand gluma la o parte, ma bucur enorm cand vad ca si altii sunt la fel de zapaciti ca si mine..si ca pana la urma, nu suntem chiar atat de diferiti :)

@ Fata cu buburuze: Subscriu la ultimele trei, in speciala la a doua!!! Sunt alaturi de tine :P:P:P
PS: Ador numele tau de blog :X

@ Anonim: 1. Da..poate..cum fac sa nu ma mai cred centrul universului? Ca vad ca ma cunosti destul de bine. Mmm? ;)
2. Inteleg ca oamenii sunt in principiu egali, ce-ti veni?
3. Nu e vb de curaj, e vb de violarea intimitatii >:P Si plus de asta, nici nu vreau sa-i intreb, imi pun eu indeajuns de multe intrebari. Hai noroc draga anonim! Te pupa Ana.

@ Simina: Ce draaaguuut! :D:D:D Da, da, da trebuie sa perseveram. Saru'mana de vorbele frumoase. ;))

@ Blur: >:P>:P>:P Poate..si sa stii ca am zis acolo: UNEORI,daa? :))

@ Julie: Merci ca mi-ai amintit: Daaa..sa nu ma mai dau in spectacol..cata dreptate aiiii. Iar eu cand ma dau in spectacol nu sunt deloc subtila..si vb tare si rad tare..of..
Iti tin pumnii cu tot ce-ti doresti :) Macar una daca o schimbi si tot e bine ;)

@ Copilul: Si eu cred ca defectele ne fac speciali, insa cand defectele tale sunt agasante..atunci nu e prea ok.
PS: Si uneori e ok sa te holbezi, ce sa-i faci daca unii oameni sunt mult prea evidenti? :))
PPS: Te puuup dulce mai copil frumos :P

baghy spunea...

sa ma apuc de invatat. foarte greu inceputul

foggie spunea...

pfff..si eu vreau sa zic:)
1. sa nu-mi mai setez 5 alarme si sa ma trezesc o ora mai tarziu decat ultima
2. sa nu mai fiu asa de complexata ca nu am 90/60/90
3. sa invat sa cer atunci cand am dreptul sa cer
4. sa nu mai traversez pe rosu...(aici cred ca e ceva psihologic pentru ca stiu ca nu e bine, dar imi place asa de mult ideea de a traversa pe rosu:P)
5.sa nu mai plec fara pix si foaie in geanta..
6. sa nu ma mai port ca o mama cu toti baietii care-mi plac
7. sa-mi organizez mai bine timpul ca niciodata nu-mi ajunge orice as face
Si mai sunt cateva...
Te pup, Anutza!
si ...fff mijto ideea de post:)

CopilMic spunea...

De ce oare inca ma semnez eu cu "http://copilmic.ablog.ro?"... Probabil din obisnuinta. Va trebui sa incep sa invat sa ma semnez cu "noua mea... casuta":)

Tomata cu scufita spunea...

ce vrei si tu la punctul 6 vreau si eu.

Adina spunea...

am si eu cateva dintre aceste "defecte". dar cu siguranta nu as termina de scris pana maine daca m-as apuca sa spun toate lucrurile pe care le-as schimba la mine. in acest moment mi-as dori sa nu mai fiu paranoica, ipohondra, sa zambesc atunci cand cineva ma critica, sa-i accept pe ceilalti si sa nu am prejudecati in privinta nimanui, sa nu mai trec asa repede de la o stare la alta si cel mai important sa invat sa iau decizii, fara sa ma tem de consecinte!!!

Just a girl spunea...

pai daca adun tot ce au scris copii de sus pana la mine, as schimba tot! hahaha! dar lasa, e mai bine sa mai si gresim!

Lexy spunea...

Great idea...Ma identific cu anumite chestii pe care le-ai schimba tu, dar eu as mai adauga cateva chestii pe care le-as schimba:
1. Sa nu mai fiu asa sensibila la comentariile celor din jurul meu si, in loc sa le zambesc frumos sa le spun verde in fata ce cred despre ceea ce spun.
2. Sa nu mai fiu asa de "cu picioarele pe pamant" si sa mai fiu si cu "capul in nori" din cand in cand.
3. Sa nu ma mai trezesc dimineata cu 1 ora inainte sa sune alarma si sa-mi spun ca nu are rost sa mai adorm.
4. Sa nu mai am incredere in toata lumea (ca s-o citez pe fata cu buburuze)
+ alte chestii pe care nu mi le mai amintesc acum

Mihai spunea...

cum i-ai prostit tu pe toti sa scrie ce vor sa schimbe!
oricum, eu sper ca in fapt multe din astea sa nu te caracterizeze - daca da, atunci anonimu are, macar partial, dreptate.

zapacita spunea...

Of doamne...sa nu mai fumez inainte sa plec de acasa+ sa nu mai beau o cana de cafea pentru ca dupa o ora mi se face rau si matele mele fac mai urat decat seminaristul
sa nu mai beau a doua cafea dupa ce mi se intampla toate astea...
sa nu mai fiu amabila cu oamenii care ma detesta
sa nu mai rad la glumele proaste doar ca sa fac pe cineva sa se simta bine
sa nu mai fiu atat de critica in sinea mea si in realitate sa mangai pe toata lumea pe cap...
sa nu ma mai cantaresc in fiecare zi:))
sa nu-mi mai pun statusuri lungi
sa nu mai chiulesc atat de la facultate...
sa nu ma mai stresez la fiecare forma de evaluare existenta pe lumea asta...
sa dansez mai mult, mult mai mult.
sa nu ma mai complexeze tot felul de gagici extrem de aratoase...

si eu ma holbez la oameni in metrou, da nu m-as putea abtine...e o placere:D
sa nu se mai holbeze oamenii la mine, in metrou sau pe strada:))

Anonim spunea...

acelasi anonim...stii cum e, a ne posta pe blog defectele, sau defectele care ne fac mai populari, nu e o dovada de sinceritate ci din nou, de a aparea in centrul atentiei. Deci exact acest post arata ca nu vei putea schimba vreo juma de lista de acolo. Tu ti-ai descris personalitatea..daca ai achimba acele lucruri nu ai mai fi tu. Se mai poate numi si "fishing compliments"...intr-un sens mai larg. Numai bine

M. spunea...

ba sa te holbezi in continuare. care e problema? ei sa se schimbe :)) sa se imbrace altfel, sa nu mai strige la copil. si sa nu fi aroganta. cu nimeni.
eu ce sa nu sau ce sa sa...
sa uit mai repede ce mi-a provocat tristete si sa nu uit ce mi-a provocat bucurie.
sa visez mai mult cu ochii deschisi.
sa scriu scrisori. ca se pare ca eu si jumatate din populatia care foloseste calculatorul a uitat cum se scrie.
sa... zambesc mai mult.
sa ma plimb mai mult.

sa... ma opresc aici :))

White Shadow spunea...

Well, sunt de acord cu punctele: 1, 2,4,5,9,10,11,15!
Ar mai fi: sa nu mai vorbesc atat de mult la mobil
sa nu mai cred in zambete false
sa fiu la fel de nesimtita cum sunt si unii in anumite cazuri
sa nu ma mai trezesc la ora 7 dimineatza:)
sa imi pun fermoar la gura atunci cand trebuie:)
sa nu mai fiu asa de amabila cu unele persoane
bla bla bla...mai revin

ana spunea...

@ Baghy: Trebuie, auzi la mine? TREBUIE :)

@ Foggie: Te rog eu sa nu mai traversezi pe rosu, mai am nevoie de tine..si NEVER, NEVER...sa nu te mai comporti cu baietii prea protector.. Tu esti fetita, lasa-te protejata :D

@ Tomata: Hai sa facem ceva in privinta asta atunci...oare ce? :-??

@ Adina: Da, ar fi bine sa nu mai treci de la o stare la alta, duci oamenii in eroare si nu e bine. A, si nu mai fi ipohondra..ca sigur esti ok :) Subscriu cu zambitul la critici.

@ Just a girl: Greselile ne fac oameni..sau cum era aia? :)

@ Lexy: Pai ia incearca sa spui tu oamenilor verde in fata ceea ce crezi si ai sa vezi ce bine si usurata ai sa te simti, asta 1 si 2, in acest mod ai sa capeti si multa incredere in tine.

@ Mihai: In primul rand nu am prostit pe nimeni, asa ca ai grija cum vorbesti. In al doilea rand, afla ca acele lucruri ma caracterizeaza si nu vad nici o problema in asta, k? O zi buna :)

maria spunea...

eu...n-as schimba absolut nimic la mine...si nici la tine...si nici la anumite persoane, desi zic ca ar trebui sa se schimbe...

ruka spunea...

SA NU MAI INTARZII :(( ca mereu am probleme din cauza asta! of!

ruka spunea...

imi place ca scrii cu mov (am un fetish..de la un timp vreau sa fie totul mov) si imi plac pozele pe care le pui pe blog f. fain

blur spunea...

da` de ce ma "uneori"? de ce? FOREVER BABY.. F O R E V E R :* >:P

ana spunea...

@ Zapacita: Pai ia sa te duci tu la facultate de acum inainte si ce e prostia asta cu complexatul? Tu esti unica si frumoasa in felul tau, sunt sigura de asta, chiar daca nu te cunosc...asa ca nu te mai compara cu altele, ci invata sa te placi tu pe tine. :)

@ Dragul meu anonim: Anonim, anonim, consternat, iritat, suparat, pus pe criticat..dar imi citesti blogul vad :)
Nu mi se pare ca sunt defecte care imi pun personalitatea in valoare, mai mult decat atat, nu a fost nici o clipa asta intentia mea. Cat desprea faza ca vreau complimente, sincer nu stiu de unde ti-a venit asta, pentru ca n-are nici un sens.
Da, ai dreptate: ceea ce am scris face parte din personalitatea mea...dar asta nu inseamna ca nu vreau sa le schimb, macar unele dintre ele. Si fii sigur ca as fi tot eu si fara ele ;) Hai te pup!

@ M.: Multumesc mult de comentariu..mi se pare atat de frumos..Oare cat de multa lume isi mai doreste sa scrie scrisori? Sper sa te tii de gandul asta si sa nu uiti de bucuria pe care ti-a provocat-o..si da, da, da, zambeste mai mult. Life is nice :) :*
PS: Nu cred ca am sa pot deveni aroganta...nu de alta, dar eu urasc oamenii aroganti :P

@ Umbra alba: Eu zic sa-ti pui un post-it pe usa, cu tot ceea ce ai zis acum si sa-l citesti in fiecare zi..si poate asa n-ai sa mai faci unele lucruri. Mmm..poate aceeasi chestie ar tb s-o fac si eu, nu? :)

@ Ruka: Bunaaa..welcome to my world. Daaa...mov is the new black :) Merci de comentariu.
PS: Si sa nu mai intarzii :P

@ Blur: Cred ca am deviat de la subiect, nu? :) Stim noi cel mai bine, cat, cand, cum, cat si de ce. :*

blur spunea...

anonimii astia sunt foarte inteligenti.
a dedus el egocentrismul tau :) ..
felicitari; era un mister... intradevar.

ana !!! shiiiiii fashiiiiiiiiiii?!?!

cerculet: inafar` de 3 ;) deci nu sunteti la fel ..

pimkee spunea...

haha, la mine dintre astea de mai sus se potrivesc cel mai bine 3,7,8 si 14...insa as mai adauga cate ceva...sa nu mai spun mereu ca data viitoare cand o sa fac ceva n`o sa`l mai las pe ultima zi, cand totul imi iese putin si prost, sa nu mai zic ca ma opresc din devorat dulciuri, sa tac cand trebuie, sa fiu mai ordonata....ar fi mult mai multe, dar ma opresc aici. damm it, nu cred ca o sa fie vreodata Da in loc de Nu :)

copilmic spunea...

Mai... Nu stiu ce crezi tu, dar pe mine chiar m-a ajutat postul asta si, in mod special "discutia" de aici. Toate comentariile. Citindu-le pe toate cu o rabdare deloc caracteristica mie, am realizat, mai clar ca oricand ca toti avem defectele noastre; sa-ti spun sincer? M-am regasit in cel putin trei sferturi din "problemele" celor de pe aici :) Eu n-am de gand sa ma schimb. Desi toti avem defecte, modul in care ni le etalam [sau nu] ne face unici. Parerea mea!

Să-ţi zburde ielele prin păr spunea...

Ha, ha, ha, cat de tare ma regasesc in faza cu tigara inainte de a pleca de acasa...

*sa nu ma mai uit la televizor cand am atatea carti pe care nu le-am citit
*sa fiu mai politicoasa- adica sa invat sa tac atunci cand imi vine sa spun "esti prost" si sa plec
*sa nu mai jignesc oamenii si sa nu ma mai cert chiar daca asta ma face sa ma simt puternica
*sa nu ma mai imbat niciodata ca vinerea trecuta pentru ca a doua zi ma doare capul ingrozitor
*sa nu-mi mai uit niciodata cheile acasa pentru ca de fiecare data ploua si eu stau si astept cu orele pe afara

ana spunea...

@ Blur: Nic...stau. Raspund la comentarii :)

@ Pimkee: Eu zic sa nu te opresti niciodata din devorat dulciuri: iti dau energie si sunt bune :D:D:D

@ Copilul: Pentru un copil ai niste pareri foarte mature, iar eu sunt intru totul de acord cu ele. :)

@ Lebaduta: Si eu zic ca ar trebui sa fii mai politicoasa si sa vorbesti mai incet si nici sa te mai certi cu oamenii...of, dar parca n-ai mai fi tu fara astea, nu? :)
Eh..hai ca poate daca ai renunta la unele..nu te-ar schimba asa mult:)) Tac, mai bine tac :P

Tomata cu scufita spunea...

Mai nu stiu ce e de facut... Eu cateodata tanjesc dupa unele persoane care m-au aruncat la cos... Stiu ca nu ar trebui sa mai tanjesc dupa ele, dar iti zic numai tie ca mi-as dori sa revina. Ma rog... e mai complicat. Eu nu prea vreau sa fac nimic. Tu ce sugestii ai?

Anonim spunea...

* sa nu mai sting alarma cand suna :-s
* sa nu mai fumez pe stomacul hol
* sa nu mai plec in draci de la ore
* sa NU caut atunci cand stiu ca a gresit si cand stiu bine ca nu trebe sa mai vorbesc cu el[asta e partea cea mai grea :))]
* sa nu'mi mai cer scuze atunci cand nu e cazul
* sa ignor persoanele idioate si care nu merita bagate in seama
* sa nu ma mai intereseze ce zice lumea :|
* sa nu ma mai port asa cum imi cere culoarea parului uneori
* da, si eu ma holbez :))) in special la Mc ... ma asez langa geam si ma uit la copiii care se joaca in porcaria aia, la oamenii care vorbesc, la toti oamenii .. :D
Cam atat deocamdata ... dar poate nu as schimba nimika la mine, asta ma face practic!
Te pupi ! Esti geniala :)

ana spunea...

@ Tomata: Am si eu uneori sentimentul de a ma intoarce la cei pe care i-am dat la o parte. Eu zic sa nu mai fim proaste si sa ne multumim cu ce avem si sa nu mai tanjim dupa persoane care nu ne vor. Nu credeam, dar..roata chiar se intoarce :) :*

@ Anonim: Si mie mi-ar placea sa nu-mi mai pese ce crede lumea..Of..
Multumesc mult de apreciere si de comentariu. Foooarte frumos. Si eu pup :)

John spunea...

Sa NU-ti mai musti prietenul cel mai bun de mana cand esti nervoasa!!!! >:P
data viitoare te musc eu pe tine, sa vezi cum e!

defektu spunea...

1. sa nu mai fumez 2 pachete pe zi...sa ajung la 3
2. sa nu ma rezum la doar 3 cafele sa incerc sa imi inving somnul
3. sa visez mai mult si mai calm

defektu spunea...

p.s. nu mi-am batut joc de tine ;)

puisorul cufurit spunea...

Sa nu ma mai invart prin casa fara rost. Atat. In rest, ma simt ok.

ana spunea...

@ Defektu: Tu vrei sa-ti distrugi viata, asa-i? :)
PS: Am aflat acum ca n-ai glumit :P

@ Puisorul cufurit: Interesanta nemultumire :)) Citeste o carte ceva, plimba-te prin oras..dar daca in rest esti ok, e perfect oricum :D

ana spunea...

@ John: Da, da, da..n-o sa-l mai musc. Incerc :) :*

Sahara Penguin spunea...

In afara de 13 si 15 subscriu. Am o hartie mare cu "TACI" pusa undeva pe zid in asa fel incat o vad cand tastez. Asta pentru virtual...

In viata reala nu am o hartie de genul asta, dar mi-as dori sa o am...

Sahara Penguin spunea...

Cat despre egocentrism...nu stiu inca pe cineva care sa ma fi luat. Cred ca am trecut de master, de doctorat, de tot. Chestia e ca mie mi se pare ceva normal sa te consideri centrul universului. Pentru ca de fapt esti - centrul universului tau. Si consider ca fiecare ar trebui sa fie centrul universului sau.

Sigur... unii sunt altruisti... dar si astia au hibele lor, si au momente in care sunt mai egocentristi decat cel mai egocentrist din lume - adica eu (sa fie clar). :D

Intr-o concluzie: ma numesc... pinguina...si sunt egocentrica. Buna seara...pinguina...

Anonim spunea...

- sa nu-i mai ajut pe altii asa de usor, sa ma ajut pe mine mai des
- sa spun nu atunci cand stiu ca ar trebui sa spun nu, dar nu stiu cum se face ca tot da zic
- sa duc la bun sfarsit lucrurile pe care le incep, chiar daca nu mai sunt asa entuziasmata ca la inceput si nu mai am chef de ele

Flavia spunea...

ok, stiu. e ultima data cand il schimb :D

posturi frumoase, ca de obicei :*

ana spunea...

@ Sahara pinguin: Buna pinguina egocentrista, ma bucur sa te cunosc, eu sunt Ana si NU suport cricicile :)))) :*

@ Anonim: Trebuie sa incerci sa duci lucrurile la bun sfarsit..vei avea o satisfactie imensa la urma. Trust me :D

@ Flavia: Chiar azi ma gandeam la tine..si am vazut ca iar n-ai blog..imi venea sa te strang de gat. Dar uite, ca am fost gand in gand si ai scapat :*:* :))

lara spunea...

o doamne! cred ca postul acesta se asorteaza cu toata lumea...

Anonim spunea...

am ajuns p blogul tau absolut intamplator...nici nu-mi amintesc qm, dar am impresia ca trebuya sa se intample asha (please don`t think i`m crazy), ma regasesc in frazele tale, parca te-as cunoaste, am impresia ca...ca sunt eu cea care scrie. sincere felicitari pt blog, pt felul cum scri si pt usurinta cu care iti exprimi gandurile!
(daca se poate, sterge comentul dupa ce il citesti, m-as simti mai bine sa stiu ca citesti doar tu)