vineri, 21 decembrie 2007

Baby....friday I'm in LOVE!!!!

Dupa cum bine spune si bine cunoscutul cantec...vineri sunt(em) indragostita(ti)!Nu conteaza de ce sau de cine, important este ca vinerea sa fim happy, liberi si fara griji: s-a terminat o saptamana, vine week-end-ul, putem sa dormim cat vrem, sa ne vedem cu prietenii uitati, sa iesim sa dansam pana dimineata, sa flirtam pana'n zori cu fetele sau baietii draguti de pe mess (dupa caz) poate, poate o iesi ceva, sa ne imbatam, sa stam cu picioarele in sus, sa ascultam muzica pana surzim, sa citim, sa vorbim muult la telefon, sa ne certam si sa ne impacam...nu de alta, dar de vineri pana luni...avem tot timpul din lume.
Vinerea asta am fost indragostita de vremea de afara: perfecta pentru plimbari lungi in parc, stat pe banca, baut cafea oparita si uitat la peisajul amortit.
Vinerea asta sunt indragostita de el pentru modul in care m-a trezit dimineata, cum m-a pupat, ce mi-a scris, ce mi-a promis, pentru ca mi-a luat cea mai frumoasa carte ever(o carte magica zic eu) si pentru muuulte alte nimicuri care ma vor tine in aceasta stare muult timp.
Vinerea asta sunt indragostita de iubire: de acei tineri draguti si hip care se tin de mana intr-un mod special, sau care se uita intr-un anume fel unul la altul, se stramba, isi zambesc sau se saruta.
Nu-mi plac deloc tinerii libidinosi care-si baga limba-n gat oriunde si care sunt vulgari, ma rog, sau cel putin mie nu-mi inspira nimic.
Vinerea asta sunt indragostita de Regina Spektor si de 2 melodii de ale ei, care ma poarta intr-un alt spatiu, timp si loc: 1. si 2
Vinerea asta sunt indragostita de tipa de la Deluka, care are un accent british genial si care este foarte interesanta si draguta si pe care am ascultat-o live si mi-a ramas pe retina. Recomand melodia : Sleep is impossible
Vinerea asta va doresc un week-end adorabil, multe, multe zambete, cat mai putine orgolii si rautati, va doresc un pic de minte si un pic de claritate celor care sunteti in ceata, va doresc prieteni pentru ca ei sunt cu adevarat importanti, va doresc dragoste si nu in ultimul rand, vinerea asta si pentru totdeauna imi doresc: World peace!

Va pupa printesa :P

13 comentarii:

maria spunea...

+ lily allen - smile si ldn si inca una :P. se pare ca britishele have taken over. si uram cu totii bun-venit domnisoarei vineri!

Desene Animate spunea...

VINERI

Simina spunea...

ana, bine ai revenit. unde ai fost?

ana spunea...

@ Maria: Sar'naaaa.. Si daaaa, british is the new french! Ha! :)

@ Desene: Ce vineri, mm? esti foarte concis si abstract pentru mine :) Baa..ce faci maine? Raspunde si tu la tel lu Serban sau suna-l si hai sa ne vdm la o bere - suc, in cazul meu :)

@ Simina: Multumesc. Around. Dar nu mai plec ;) Te pup

Desene Animate spunea...

@ana
ar fi tare frumos., insa nu sunt in tara acum.ma intorc pe 31 :).dar mi-e tare dor de o iesire la un suc.te pup si daca nu mai vb pana la Craciun: Craciun FEricit din toata inima
papa anutza

Andress spunea...

ce-ar fi dak ar fi in fiecare zi VINERI ?

fata care nu iubeste spunea...

of of idealista pana in maduva oaselor :)

Andress spunea...

UPDATE: atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine! iubirea e un sarut furat, un zambet inocent, o imbratisare patimasa… si un suflet smuls din piept … (a spus-o paler).

lara spunea...

parca toata lumea e indragostita vinerea... a, da! si a doua melodie de la Regina Spektor e si preferata mea momentan:) Sarbatori frumoase chiar daca pica in cursul saptamanii:)

moi non plus spunea...

Craciun Fericit de la mare;))

ana spunea...

@ Desene: Sarbatori Fericite si tie si lasa ca o sa ne vdm noi in bucuresti si nu la un suc, ci la o bere..sau cel putin tu..sau cel putin eu asa cred :))

@ Andress: Ar fi ideal, iar ceea ce zice Paler intotdeauna ma pune pe ganduri si ma da pe spate :)

@ Fata care nu iubeste: Pai daca tu esti ticaloasa tb sa existe si o idealista, nu? :) Hai te pup si have fun de sarbatori!

@ Lara: Nu conteaza cand pica..sunt in vacanta :) Merci frumos si tie la fel! Te puuup!

@ Moi non Craciun: Sar'naaa Raluco si tie la fel si cat mai multe zambete si sa ne vdm cu bine la anu'. Te pup!

blur spunea...

te iubesc. ciudato!!!!

keanna spunea...

interesanta ideea ca fiecare vineri sa fie a iubirii si a unui "nu am chef azi"[ nu am chef de munca,de scoala, de responsabilitati, de regului...;))]....
aa si..imi place Regina Spektor :)