duminică, 2 decembrie 2007

I'm fuckin' special !!!!!

Care credeti sa sunt lucrurile care va fac speciali, originali, sa iesiti in evidenta?Care credeti ca este trasatura voastra unica, pe care daca altii o fac, le iese vulgara, penibila si respingatoare?
Care sunt momentele voastre "de glorie" ce va fac sa radeti cu gura pana la urechi cand va amintiti de ele?
Si ca sa fiu mai concisa: ce nu va face printi si ce nu va face printese?

La mine este simplu: oriunde ma duc, fie ca vreau, fie ca nu vreau, atrag atentia.
Reusesc cu brio, de fiecare data, sa ma pun in situatii penibilo-comice, dar si sa ies din ele cu zambetul pe buze.
Sa le luam pe rand: stiti clipele in care va propuneti sa nu mai fiti naturali si sa deveniti seriosi, aroganti, intangibili si nepasatori? Ei bine, eu nu :)
Atunci cand incerc sa nu fiu eu, destinul imi demonstreaza ca nu exista cale de mijloc si ca Ana ramane Ana, in orice ipostaza.

1. Concert intr-un club, intr-o seara. Ana la masa cu prietenii ei. Lume in club-destula. Solistul formatiei dedica intregul concert prietenului lor, care a murit intr-un accident de motocicleta. Liniste. Ana incepe sa bata din palme si sa tipe "Bravooo, Iuhuuu" si de astea. Toata lumea se uita la Ana, iar Ana nu intelegea de ce: doar ea aplauda initiativa.
2. Intalnirea mai mult sau mai putin oficiala cu un tip destul de arogant si snob. Ana se duce cu o prietena. Ana incearca sa demonstreze cat poate fi ea de serioasa, rafinata si boema. Discutia ajunge de la business la pleasure. Ana bea vin. Ana avea vin in gura. Tipul face o gluma. Ana scuipa tot vinul pe masa, tip, telefefonul tipului si pachetul sau de tigari.
3. Ies intr-o zi cu un coleg de grupa la restaurant. Ne dam jos din masina acestuia de fite, pasesc agale in pantofii mei negri cu toc si fundita si ma asez frumos cu tot cu fusta mea mini neagra pe un scaun ce se afla pe o treapta (acolo era pusa masa noastra). In jur, numai straini, oameni de afaceri aka importanti. In dreptul meu, un francez ce-si manca cu pofta salata formata din frunze si ceva criptic (:) ) la mijloc. Eu povestesc ceva foarte interesant amicului meu, cand scaunul o ia inceeeeeeeeeeet la vale si eu la fel de inceeeeeeeet cu el. Cad peste francez, francezul ma ridica, tot restaurantul atent la faza. Mai rosie ca parul din cap, ma asez frumos la loc, razand din toata inima si ignorand complet intamplarea.
4. Balul bobocilor 2007. Ma duc cu cele 2 prietene frumoase ale mele la bal. Una face parte dintre organizatori, asa ca noi aveam VIP pass. La un moment dat, ne ducem sa cautam o profa si pe unde sa trecem, decat prin spatele celor de la Suie Paparude care cantau de zor. Eu, imbracata in frumoase mea rochita rosie, ce puteam sa fac decat sa ma impiedic in firele lor, de mai aveam un pic de darmam tot pe acolo. Zambesc inofensiv si trec mai departe, unde ghici ce se intampla? Ma impiedic iar. Ne oprim un pic sa dansam. In dreapta mea un tip filma. Dam sa plecam, dar nu inainte ca eu sa ma opresc un pic si in camera baiatului. La fel de frumos zambind si cerandu-mi scuze, am plecat din acea zona (blestemata).

Lucruri de acest gen sunt multe in istorisirile mele. Sa nu uitam ca exact in momentul in care barfesc pe cineva, critic sau il fac prost, persoana respectiva este in spatele meu :).
Ideea este urmatoare: cu aceste intamplari, ar trebui sa ne fie rusine, insa eu le privesc ca pe prelungiri ale personalitatii mele complexe.
De cele mai multe ori, reusesc sa raman feminina, draguta si amuzanta, iar sincera sa fiu, fara ele nu cred ca ar mai zice cineva "Asa e Ana".
Pe scurt: sunt mandra de ele, pentru ca astea ma fac speciala, if you know what I mean...asa ca dragilor, suntem cu totii so fuckin' special, got it?

35 de comentarii:

Sahara Penguin spunea...

Ok. Am una - eram in liceu. Serbare in limba franceza. Eu - ca de obicei - cantam la pian aceleasi 2 melodii obosite ca sa poata aia recita aceleasi 4-5 poezele la fel de obosite. Anyway, great excuse for skipping school.

Asa, si ce aflu - ca profa a bagat o noua poezie in program. Je t'aime de Paul Eluard - citita de o fata si un baiat. Din continut: Je t'aime pour aimer
Je t'aime pour toutes les femmes
Que je n'aime pas. I mean - the real shit. Baiatul era un coleg de-al meu de clasa, si aflu cine era fata. O tipa care mi se parea urata tare, cu un neg pe fata, aparat dentar, cam grasa, in fine... :D - eram si eu o eleva rautacioasa...

Si cum asteptam sa intram la repetitii, in biblioteca, il vad pe impricinat. Nu gandesc prea mult, si ii zic "bai, am aflat!! Cu x, ma? Cu X?? cum ma - bai, esti nebun?". Si ma spargeam de ras. El nu parea asa entuziasmat , chiar balmajea ceva gen - "si care e problema..." - chestie care ma baga si mai tare in ceata.
Da nene, X era langa mine, as in - la .. 25 de cm de mine, se uita de fapt in gura mea cand eu ii rosteam numele ca intr-o tragedie greceasca.

Deci - nu-mi spune mie cum e cu gafele... :P Story of my life...

Peculiar spunea...

Ha ha! Am o vaga banuiala cine e tipul arogant si snob de la nr. 2!
Nu-i asa ca a aparut si Peculiar dupa ce a regurgitat Ana pe acolo?

maria spunea...

da ana! true true true. si intr-o seara tre sa iesim cu fite si tocuri undeva sa radem cu noi :)

nikosita spunea...

=)) f tare
acum daca stau sa ma gandesc... cred ca nimanui nu-i iese mai bine decat mie replica "mare, roz si dreapta". remember? ;))

pimkee spunea...

iuuuuiii, this post made my day :)) faza cu sa barfesti pe cineva si acel cineva sa fie langa mi se intampla mereu... :"> si eu sunt o fire nebunatica si foarte energica,deci se intelege ca am multe gafe la cazier, cele mai obisnuite de genul "m`am impiedicat la balul bobocilor pe scari si era sa cad in nas" sau "cand am fost odata la munte, intr`o zi noroioasa si ploioasa am cazut cu fundul exact in balega si noroi" ... :)) I think you got it. but really, these make me special :)

Lexy spunea...

Great post...mie mi s-a intamplat chiar saptamana trecuta. Era ziua unei colege de la birou, directoare de marketing, super tipa din toate punctele de vedere. Am intrebat-o cu o zi inainte cati ani face si mi-a zis 29. Iar replica mea a fost "Doar atat?". S-a uitat frumos la mine si mi-a zambit spunand "multumesc". Mi-am dat si eu seama ca am facut o gafa dar ma refeream la aspectul profesional si nu m-am gandit la felul cum arata si i-am zis si ei asta. Am dres-o eu pana la urma dar tot penibil m-am simtit caci tipa arata super bine.

Carcotasu spunea...

Mi s-au intamplat si mie multe faze de genul celor de mai sus. Una chiar foarte curand. Am primit pe mailul de servici un mesaj cu tipe dezbracate, buci, sani, etc. Bine intentionat zic hai sa fac un forward catre bunii mei colegi. Faza este ca Outlook-ul foloseste adresele din memorie si asa am ajuns sa trimit acel mai catre unul din partenerii de business ai companiei. Sper doar ca i-am mai "indulcit" ziua.
De atunci ma uit de 2 ori inainte sa trimit un mail. :)

cerculet spunea...

Ce viata aventuroasa pe tine.
Eu n-as mai fi eu daca n-as fi cu capul in nori, daca n-as intarzia, daca n-as uita, daca n-as face tot pe ultima suta, daca as fi organizata. Mi-e imposibil. Si nici nu vreau sa fiu.

ana spunea...

@ Sahara: Welcome to the club :)) Foarte tare istorioara ta si sunt sigura ca mai ai multe din liceu si pana in prezent :))

@ Peculiar: Da, da, da..a aparut si Peculiar acolo, pe care dupa 3 guri de vin o luasera toate caldurile :)))) Ha! :*:*:*

@ Maria: Am zis! Astept ora, loc, zi! Te puup.

@ Nico: Auleeeu Nico, nu pot sa cred ca ai zis-o si pe blog :))))) Esti prea tareee...numai tu poti sa zici asa ceva. Word! :)))

@ Pimkee: Normal ca astea te fac speciala si originala si unica si amuzanta si cum vrei tu. :) Ma bucur ca ti-am facut ziua mai frumoasa, cat despre impiedicat si astea..macar nu zice lumea ca ne dam in spectacol intentionat :)))

@ Lexy: Vaaai..mi-e ataaaat de cunoscuta faza :))) Eu am luat un interviu unei doamne importante, care mi-a zis ca cel mai important om din viata ei este mama sa, care are 84 de ani. Ce puteam sa zic decat "multi inainte" ?:)))) Oricum, m-am oprint la multi, mi-am muscat limba si am zambit larg...:))

@ Carcotasu: Baaa...ti-e ti se intampla mai rau ca-n filme :))) Roaga-te ca nenea ala sa aiba un simt al umorului foooarte dezvoltat si te roog eu, verifica-ti mailu de 5 ori inainte :))

@ Cerculet: Atunci ce vorba mai buna pot sa-ti spun decat: ramai asa cum esti, pentru ca vei avea numai de castigat :)) (sper)

Teo spunea...

Dap... nu mă cunoşti dar pot să-ţi spun un lucru... chiar dacă sunt micuţă... eheeeeeee, ce penibilităţi am putut trăi... şi sinceră să fiu ai dreptate... Tocmai momentele astea ne fac speciali... Ţi-aş mai spune multe, dar m+a apucat o leneeeeeeeeeee... Oricum, keep up the good job

ania spunea...

"asa e Ana" sau "ea e Ana". sau doar "Ana" :)) eu cred ca numele e de vina :P

nikosita spunea...

pai am zis ca nimeni nu stie despre ce e vb.in afara de noi. :D :> ;))

Flavia spunea...

dar nu exista parte buna in faptul ca noi suferim mai mult decat baietii. e dovedit stiintific btw :p

copilmic spunea...

Stii... chiar semeni cu Bridget Jones :)

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Hai sa iti zic si eu cateva "de-ale mele": am crezut ca fenomenul a murit acum cativa ani, dar am constatat ca nu. Nu situ daca la tine am mai spus, sau la altcineva... dar am eu "a thing" pentru cazaturile din picioare, fara nici o piedica. Asa din senin. Nu mai departe de vara asta, aflandu-ma in parc si jucand badmington, dintr-o data si fara nici un motiv ma trezesc lata pe jos. Nu stiu cum, nu m-am lovit, nu m-a impins nimeni. Parca as fi lesinat pentru 1 secunda. Asta e cea mai recenta. Av cors ca mai sunt cazaturile din pom, din pod, din firobuz, din tramvai, de pe scari... hmm... si cam atat cred.

ana spunea...

@ Teo: Ei bine, incep sa te cunosc acum..si nu esti niciodata prea tanara sau prea batrana pentru a "fi special" :))
Hai, astept sa-ti treaca lenea si poate-mi spui ceva amuzant :P

@ Ania: Daaa ma..numele.Clar. La asta nu m-am gandit.Pfff :))

@ Nico: Da Nicooooo..doar noi stiiiiimm..Mhhhmmmm :))

@ Flavia: Femeie, iar ai luat-o pe aratura, ca nu la postul asta vroiai tu sa-mi comentezi, sunt sigura :)) Oricum, nu e ok ca noi suferim mai mult decat ei..si stiu si eu ca barbatii sunt programati genetic sa nu sufere mai mult de 2 saptamani..cel putin majoritatea :)

@ Copilul: Eu cand am zis...nu m-ati crezut, nu? :) Te puup.

@ Tomata: Draga Tomatuta..vai de tine..ti se inmoaie picioarele deci, a? Pai ai grija sa nu te lovesti si sa nu-ti zgarii frumoasa fata :)
De astea am si eu...mai ales cand sunt pe tocuri..si mai ales cand e lume multaaa in jurul meu.
A...cand ma duc la terase si restaurante si mi se invinge tocul in podea si nu mai pot sa-l scot decat cu ajutoare..am zis-o? :))
Eh..eu ti-am zis..suntem al naibii de speciale ;)

Ladystarlight spunea...

oh, my soul mate!:))

cccornel spunea...

Blog savuros,suculent si amuzant. Fotografii bine asezonate si continut unitar. Felicitari pentru blog! A fost o placere sa-l citesc....si sper sa ramana asasi pe viitor.

Desene Animate spunea...

:)

Adina spunea...

am avut si eu parte de multe momente jenante.
barfit persoana care se afla in preajma, vorbit pe messenger despre cineva cu altcineva si nimerit chiar in fereatsra acelui cineva... sunt multe, multe:))
la o ora de info lucram nu sh ce proiect, si ii zic colegei: uite si tu cat lucream pentru un cacat. si profa sprijinita de scaunul meu .am ramas :|
cam asa. foarte tari ale tale:))

sunkissed.ro spunea...

eu sunt faimoasa pentru ca intru din mers in cutii postale, in stalpi de telegraf, in masini parcate, in alti oameni... din astea. dar ma simt bine pentru ca nenorocirea mea aduce un zambet pentru psihopatii mei de prieteni. ca-n reclama la sprite :D

lara spunea...

:)) am si eu cateva... cu toate ca nu sunt tostusi campioana ca tine:) cel mai mult imi place faza: - orice ai face sa nu te intorci ca la masa din spate sta tipul ala dragut...
si eu: unde unde? nu ma pot abtine:D

baghy.info spunea...

am avzut pozele de pe deviantart. ce frumoase sunt. imi plac mult

ana spunea...

@ Ladystarlight: Oh my Goood..aici imi erai? :) :*

@ Cccornel: Bine ai venit pe la mine si multumesc mult pentru toate cuvintele frumoase :) Si eu sper sa ramana asa..poate un pic mai matur cu timpul si cu ceva mai multa experienta..in fine..imi doresc sa creasca odata cu mine :D

@ Adina: Adinoo..uita-te de 2 ori in dreapta si in stanga inainte sa vorbesti..nu de alta, dar vrei sa termini liceul, nu? :))
Cat despre fazele cu messu..o doamnee...stiuuu, cand barfeam pe cineva si dadeam copy-paste la ce vb cu acel cineva unei prietene, cand de fapt am dat cineva-ului..:))) Si cum incercam sa ma scot cu fraze gen: "vroiam sa-ti evidentiez unde ai gresit si de asta ti-am dat copy paste" :)))

@ Desene animate: Avem o comunicare savuroasa observ eu, oricum..e bun si un zambet :)

@ Sunkissed: Booon, deci esti o persoana amuzanta. Bravo :) Eu nu credeam ca fazele cu stalpul chiar se intampla pana n-am vazut-o pe buna mea prietena X, care este micuta, cum a intrat din plin intr-un semn de circulatie :)))
Si acum imi spui si tu..deci chiar e pe bune...si da, e funny rau :))

@ Lara: Geniale fazele. Eu sunt cunoscuta pentru "diplomatia si subtilitatea mea"..deci stiu cum e.. :))

@ Baghy: Multumiiiiiiiim. Ce draguuut :D Puuup.

oldman spunea...

da de faza cu dodo cu intalnirea de dragoste,impiedecat,cazut cu bluza alba scrobita drept intr-un rahat,suit in taxi innebunit soferul ca nu stia ce se intampla si de unde e mirosu'(fiind seara,de),fugit amorezu' ca din prastie,ce zici?
see the pictures?
aia faza!!! ;))

Ladystarlight spunea...

daaa!!! de când te caut! :D

fata care nu iubeste spunea...

e singurul post de la tine care efectiv nu`mi place..
de ce sa barfesti pe cineva cand poti sa te duci sa`i spui in fata ca e asa si pe dincolo!?
cum sa aplauzi..cand era clar ca trebuia un moment de liniste?
de ce sa fii mereu impiedicata cand e nevoie de un minim de atentie ca sa n`o dai in bara?!
in fine..poate sunt eu batuta in cap..:|

copilmic spunea...

You've benn tagged :) Enjoy dudette

ana spunea...

@ Ladystarlight: Uraaaa :)

@ Fata care nu iubeste: Tin sa mentionez ca nu ai dreptate absolut deloc! Daca as fi zis ca am facut acele faze intentionat, da..poate ar fi fost pertinent comentariul tau, dar asa..nu cred!
Sunt gafe pe care le fac si care mie si din cate vad eu si altora li se par amuzante..nu de alta, dar de astea se numesc gafe.
De obicei spun lucrurilor pe nume, nu cred ca esti tu cea mai in masura sa judeci asta..
Una peste alta, ar trebui sa-mi citesti blogul ca sa ma cunosti mai bine si 2 mai citeste si o data postu'.

@ Copilul: Bineeee. Puuup.

fata care nu iubeste spunea...

Esti neglijenta de asta ti se intampla atatea..stai tu calma ca am citit postul tau de 5 ori..pt ca nu`mi venea a crede ca fata pe care eu o apreciam asa mult a fost capabila sa scrie asa un post..inca te apreciez..dar nu sunt de acord cu tine!
Te scuzi aruncand niste cuvinte "I'm fuckin' special !!!!!"
Parerea mea e ca trebuie sa te maturizezi ..
Ai aplaudat intr`un moment mai mult decat prost..unde e gafa? eu vad doar "bagare in seama"
Te`ai impiedicat a doua oara..deja nu se mai numeste gafa..Cand te impiedici o data,te concentrezi ca sa nu se mai intample si a doua oara..
Iar cu barfitul..nici nu am cuvinte..urasc oamenii care barfesc :)
Ana draga imi cer scuze ca nu sunt inca una care te pupa in fund..dar daca nu accepti criticile mele inseamna ca nu trebuia sa`ti mai faci blog..:)te`am pupat..

John spunea...

GÁFĂ s. f. = gest, vorbă, atitudine nesocotită, care poate jigni.
(< fr. gaffe)

Sensul cuvantului e departe de ce sens i-ai atribuit tu:

"Sunt gafe pe care le fac si care mie si din cate vad eu si altora li se par amuzante..nu de alta, dar de asta se numesc gafe."


:*

John spunea...

acum spuneti voi, dragi cititori ai acestei umitoare fiinte, ce credeti despre faptul ca ana, nu mai vorbeste cu mine, pentru ca i-am dat acel coment? eu nu pot sa te inteleg draga mea, si o spun in public, poti sa stergi commentul si sa-ti arunci laptop`ul pe geam, dar, vreau sa stii ca ai probleme. Mari. Mari de tot, daca reactionezi si indraznesti sa vorbesti asa cu mine dupa un cacat de remarca. Care e problema ta? Nu suporti sa fii criticata? Du-te in tara fetelor cu par rosu si care fac gafe toata ziua. Acolo nu o sa fii criticata. Dar pana atunci, o sa fii, si trebuie sa accepti, pentru ca nu esti perfecta, si nu poti nicidecum sa te scuzi prin "It`s because i`m special"
Stii? E ca si cum mi-as ucide eu parintii si as da acelas motiv. Nu-ti vreau raul. Stii ca nu ti-l vreau, si imi pasa. Dar, stai si tu putin si gandeste inainte sa-ti versi focurile iadului pe oameni aiurea.

ana spunea...

@ Fata care nu iubeste + John:
Uite fratilor ca se intampla..ca fata pe care o apreciai, respectiv prieteta ta, sa va dezamageasca.
Asta e..nu sunt perfecta, ca bine zici John, lucru pe care nu l-am negat niciodata de altfel.
Nu ma scuz sub sintagma "I'm special"..pt ca este un post scris de mine!!! Voi asta nu intelegeti. Daca as fi lasat un comentariu unui om pe care l-am jignit, zicand cele de mai sus..probabil si-ar fi avut rostul..dar asa..nu cred.
In fine, Neiubitoareo..nu vreau sa ma pupi in fund, in ciuda aparentelelor..este o tara libera si poti sa ai cate opinii vrei..
Cat despre tine John..e foarte tare cum preferi sa-ti speli rufele in public. Probabil tu esti perfect, nu? Noroc ca ai prieteni care-ti pastreaza gafele si prostiile doar pt ei.
O sa cresi intr-o zi..si ai sa-ti dai seama de ceea ce zic.

Acest subiect l-am incheiat. Alte comentarii personale, pe care le mai aveti la adresa mea, va rog sa mi le spuneti pe mess: ID: nuamchefastazi!
Blogul meu nu este messenger.
Toate bune!

lorena spunea...

ce tare-i fotografia
si ANA :P

Ana spunea...

@ Lorena: :"> Merciiii