marți, 18 decembrie 2007

O zi de neprintesa!


As vrea sa am puterea de a-mi proiecta o zi doar a mea, zugravita conform regulilor, dorintelor si placerilor mele. O zi care sa nu afecteze pe nimeni...ci pur si simplu sa-mi aduca doar fericire.
In "ziua mea" as vrea:

- sa fie soare. Sa ma trezesc dimineata, sa dau drumul la muzica si sa-mi beau cafeaua la geam, savurand contrastul dintre aerul rece de afara si licoarea fierbite
- sa pot sa dansez si sa cant pe strada atunci cand la radio aud una dintre melodiile mele preferate
- sa urc pe Universitate si sa mananc pizza
- sa ma imbrac in rochita de satin, chiar daca afara e ger
- sa gust din toate chestiile de care mi-e pofta
- sa sarut toti baietii frumosi si care au acel "ceva" ce ma atrage
- sa am curaj si sa spun exact ceea ce simt
- sa probez multe rochii de mireasa
- sa pictez si sa fac o groaza de poze
- sa merg cu o masina decapotabila, imbracata ca intr-un film din anii 60' si sa ma las pe spate, cu mainile intinse, in timp ce soarele imi bate puternic in ochelarii de soare negri
- sa se opreasca circulatia, iar eu cu EL sa dansam vals in mijlocul pietei Universitatii
- sa merg cu motorul cu 200 km/h
- sa aud ce gandesc barbatii
- sa fiu cu ele intr-o camera colorata, imbracate in pijamale si sa sorbim dintr-o sambanie scumpa si cu muuulte bule, in timp ce povestim vrute si nevrute si radem, radem cum doar noi stim, da?
- sa merg pe rolele, sa fac biking extrem, bungee, parapanta, parasuta, sa ma dau cu placa
- sa-mi injectez o singura data heroina (dar sa nu devin dependenta)
- sa-mi pun pierce in limba
- sa-mi fac un tatuaj pe incheietura mainii sau pe gat
- sa-mi fac creasta roz
- sa-mi fac rasta, apoi sa ma tund periuta si sa ma vopsesc blonda
- sa lupt pentru fericirea mea
- sa cant la pian

PS: Blogul a fost inchis, nimeni nu a primit invitatie, ci asa aparea la Blogger. Imi cer scuze!
PS2: Ziua voastra cum ar arata?

26 de comentarii:

nikosita spunea...

:)) foarte tare. pai si eu vreau aia cu "sa aud ce gandesc barbatii"..dar acum daca ma gandesc mai bine.. poate exista un motiv bine intemeiat pt care nu putem sa-i auzim(in afara de imposibilitatea fizica).
altceva... vreau sa fac poze. foarte multe si geniale :) in locuri foarte misto(chiar azi ma gandeam ca abia astept sa urc intr-un turn al universitatii sa fac poze :D)
si eu vreau creasta..ti-am zis ca m-am tuns odata asa :)) dar nu rasa in cap si cu creasta mare. ceva decent asa de iesit pe strada ;))
asaaaaaa, eu vreau sa ajung in machu pichu in 10min ;)
vreau sa am foarte multi bani si sa-i cheltui pe haine, pantofi, cercei si ciocolata.
si mai vreau...e na nush. multe lucruri dragute si multe prostii :)) ;))
welcome back :)

baghy spunea...

welcome back

. spunea...

ci bini ca ti-ai intors.
Asa, eu vreau sa calatoresc cu Transiberianul pana in China, vreau sa ma duc la piata si sa cumpar iarba la Kil, vreau sa ajung sefa peste... mine si inca cativa nesuferiti pe care sa ii torturez, sa-mi cumpar casa pe Paris, sa fug pana la Iasi sa-i spun prietenei mele ca mi-e greu fara ea...de astea si multe altele....ah, si sa imi petrec dimineata la Sinaia in veranda, cu o cafea tare cu lapte, jazz dintr-un megafon si o carticica draguta si rautacioasa care sa ma faca sa zambesc.

Just a girl spunea...

ce ma "inervezi"! am crezut ca ai patit ceva! sa ne lasi asa cu fatza in soare pe toti fara sa stim nimic de tine! bine ai revenit! subscriu la ziua ta cu soare! te pup mult.

Andress spunea...

in "ziua mea" as vrea:
- sa rada toti cei din jurul meu si asta in timp ce eu rad ca un nebun,
- sa ii invat si pe altii cum pot produce fericire prin fapte si lucruri marunte,
- sa cant la chitara ca un profesionist,
- sa-mi pun un pierce in spranceana
- sa ma bucur de felul cum EA canta fals sub dus,
- sa nu respir doar pentru a asculta suntele inimii ei in miez de noapte,
- sa pot sa-mi pun o dorinta ca re stiu ca se va implinii: as alege sa am o "ziua mea" in fiecare zi,
- sa nu-mi mai fie team de durere, esec si sa nu-mi mai fie frica sa am incredere in voi, oamenii,
- sa nu mai trebuiasca sa fac pe nesimtitul, sa ma cert cu voi, sa nu ma mai enervez ... niciodata!
- sa invat si pe altii ca esecurile sunt binecuvantari caci ele ne vac sa fim "noi" ....
- si poate sa fiu eu ..... in fiecare zi.

cam atat ... a si cred ca as mai avea o dorinta ... ca "Nu-sunt-printesa" sa ne bucure cu un articol (sau dc nu chiar si mai multe) in fiecare zi .... daca e posibil.

Desene Animate spunea...

Wow
welcome :)
Anutza

Adina spunea...

bine ai revenit >:D<
nu stiu exact ce as face intr-o zi in care as putea sa fac orice. probabil m-as tot gandi ce sa fac si ar trece ziua:)) desi... mereu mi-am dorit sa stiu sa cant la pian... si cred ca mi-as dori sa incetez lupta continua pe care o duc cu mine in fiecare zi.

chaos_and_smiles spunea...

sa citesc numai bloguri de femei...si am aici preferintele mele:)...sa pot sa beau cola si sa nu`mi fie rau, sa fie ca in muzica ce imi place mie, sa pot sa imi ating varfurile mainilor cand ma iau singur in brate..sa stau de vorba cu Vali si cu Iulian, sa sun oameni fara sa ma gandesc la factura, sa recit, sa desenez forme in nisip.

ana spunea...

@ Nico: Da, da, da...eu sunt foarte mandra de tine ca ai avut creasta :) chiar daca una decenta :P Eu insa as vrea una destul de maricica si care sa iasa in evidenta tareee de tot :)))

@ Baghy: Sar'naaaaa

@ . : Cat de muuult imi plac dorintele tale..ataaaat de mult. Parca o si vad pe aia cu Sinaia..off..vreau, vreau, vreau si eu :)

@ Just a girl: Iarta-maaaaa. Te rog sa ma ierti, daaa? Imi pare rau :) Sunt ok si nu mai plec. Te puuup si eu dulce dulce dulce.

@ Andress: Bine ai ajuns pe la mine, in primul rand, iar in al doilea...tin sa-ti spun ca mi-ar placea ziua ta :)
Mmm..iti doresc sa poti fi tu in fiecare zi..este extrem de important acest lucru, cat despre faptul ca eu sa scriu in fiecare zi..nu pot, nu de alta, dar nu am timp..si nu vreau sa fac lucrurile pe jumate :)

@ Desene animate: Merci frumos. Eu am nelamurire..tu de ce-mi spui mie Anutza..adica..e ok sa-mi spui, dar asa ma alinta doar prietenii foarte apropiati, iar restul imi spun Ana..
Tu imi esti prieten foarte apropiat si nu stiu eu..? :))))

@ Adina: Esti nebuna. Da, te vad stand toata ziua gandindu-te la ce vrei sa faci :)) Sa stii ca si eu iti doresc sa incetezi lupta cu tine si sa accepti cine esti si sa fii fericita cu asta.

@ Chaos and smiles: Ce draguuut :) Oricum, dar acum nu scapi: care sunt blogurile tale de femei preferate, mm? :))

Andress spunea...

pai hai ca nu chiar zilnik ... da asha la 2-3 zile :D (comentez si eu da in realitate imi permit si eu sa chiulesc cam des de pe blo :))))))

fata care nu iubeste spunea...

Ma bucur ca iti putem citi din nou posturile :P
Eu te sfatuiesc sa`ti faci o zi de neprintesa si sa realizezi cateva chestii din listuta ta... :D

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

In "ziua mea" as vrea sa ma pot teleporta oriunde si de cate ori as vrea. As merge o ora in Moscova, una in Londra, una in Roma, una in New York si restul la Paris, unde m-as teleporta din muzeu in muzeu, din piata in piata si din castel in castel. Wouldn't that be magical??

defektu spunea...

ziua mea arata urat

lara spunea...

maine suna bine pt toate astea.... nu trebuie sa se opreasca circulatia ca sa dansezi la doua noaptea nu e trafic:)... (inca incerc sa mi te imaginez cu creasta si cu rochii de mireasa:) cat despre ziua mea voi vrea atat de multe in acelasi timp si nu voi fi niciodata multumita:) sunt om:) si mai sunt si nehotarata:)

ana spunea...

@ Andress: Bine, bine..promit ca incerc :)

@ Fata care nu iubeste: Stii cum e asta, la fel cum te-as ruga eu pe tine sa te faci roscata :)))
De asta exista visele...

@ Tomata: Cat de frumos...daaaa, i love your day..si nu stiu de ce, dar parca eu as sta mai mult in Londra: "Would u like a cup of tea?" :))

@ Defektu: Esti fenomenal frate!!! Normal ca ar arata urat..logic! Cred ca ar fi venit vara daca ai fi zis ca ziua ta ar fi vesela si colorata :)) Doamne! :)))

@ Lara: Hai ma Lara..esti om???? Nu esti spiridus? :)) Si mai esti si nehotarata..vaaaai..ce ne facem noi cu tine, mm? :) :*
Cu creasta inca ma imaginez si eu (cine stie, poate ajung vedeta pop :)) si o sa am stilisti care o sa-mi faca o noua frizura in fiecare zi :P) cat despre rochii...las' ca peste vreo 5 ani te chem la nunta ;))

foggie spunea...

Fata mea, asa de tare ma bucur ca te-ai intors. Mi-era dorutz de tine:) Bad, bad habit cu cititul scrisului de neprintesa:P
Si ca sa fiu si eu on the topic, zic asa : mi-ar placea sa stiu ce gandesc toti despre mine (si asta nu vine din egocentrism neaparat, ci din dorinta de a mai "slefui" pe ici pe colo), mi-ar placea sa ma dau in rollercoaster si sa fac bungee, aaa...si cred ca as vrea sa organizez o party unde sa ii invit pe toti cei apropiati mie, oameni care nu se stiu intre ei decat din povestirile mele si care sunt atat de diferiti:P...si,as mai face eu multe, dar pe astea ti le povestec la o cioco calda acasa:) ti pup

foggie spunea...

cred ca era "on topic"...desi, ma intreb oare cum o fi on the topic?:P depinde cum arata topicul, as zice?:P

Desene Animate spunea...

@ ana
asa-ti spunea mai demult niste prieteni apropiati comuni (Pleata Serban etc)

Desene Animate spunea...

erata:spuneau :D

ana spunea...

@ Desene animate: Frateeeeee nu pot sa creeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!
Eraaaam sigura ca esti tu dupa ce am vazut poza...dar aveam totusi nevoie de confirmareeeeeee...
Gooood. Bine ca nu ne vedem in mod real, dar ne gasim pe blog :)))

ana spunea...

@ Foggie: Cat de mult imi place ideea cu party-ul...chiar cred ca ar trebui pusa in aplicare, cu siguranta ar iesi ceva...interesant! :)
De abia astept sa bem ciocolata calda. ;)

copilmic spunea...

Awww :x Mi-a fost dor de tine :)

Doru Oprişan spunea...

hmm.. no sex ? :D

Andress spunea...

@doru
esti trecut nene. in fine.
oare dc nu ma asteptam la mai mult de la tine ??

ana spunea...

@ Copilul: Multumeeeeesc :) Te puuup.

@ Doru: Pai lista a fost despre lucrurile extravagante si pe care, cel mai probabil, nu am sa le fac...:)
Hai te pup si happy X-mas and all :*

@ Andress: Heeei..fara tachinari..we are all happy in here :) Merci oricum ;)

DR.Silvia Stanculescu spunea...

Si eu as fii foarte incantata sa am o zi in care sa merg pe rolele, sa fac biking extrem, bungee, parapanta, parasuta, sa ma dau cu placa :X ar fii o zi perfecta.App nuj daca le-ai putea face pe toate intr-o zi