miercuri, 26 decembrie 2007

Rezolutiile voastre, create de mine :)

Pentru ca mi-a placut foarte mult ideea lui Blur am s-o preiau si eu :)
Am sa fac cateva urari personalizate bloggerilor pe care eu ii citesc si pe care ii cunosc cat de cat sau cat de virtual se poate pe unii sau cat de bine pe altii.
Cei care nu se vad mentionati si se afla in blogroll-ul meu sa stie ca le urez cel mai frumos Craciun (cat a mai ramas din el) si An Nou ever, muulte, muulte clipe frumoase, amintiri si zambete si...dragoste.
Promit ca pana la Craciunul urmator am sa va "cunosc" si am sa las un mesaj special pentru voi.
Sa nu va suparati pe mine, dar mie nu-mi plac lucrurile din complezenta asa ca prefer sa le fac-spun din suflet.

@ Blur: Imi doresc din tot sufletul sa fii fericit si ca fiecare dorinta sa ti se adevereasca. Tu esti cel care ma ajuta sa-mi proiectez si vizualizez viitorul si mai ales tu esti cel care ma face sa cred ca dragostea adevarata inca exista.
Si ar mai fi multe...dar ti le spun acasa, asa - intre 4 ochisori verzi ;)

@ Mica & Tusca: Va iubesc din tot sufletul meu si ceea ce imi doresc eu mie va doresc si voua..si va asigur ca e numai de bine :)
Sa-mi zambiti mereu numai cum voi stiti, sa radiati de fericire, sa iubiti din toata inima, sa fiti iubite la fel si sa nu va fie frica sa riscati...niciodata!
Viata e prea scurta pentru a nu fi traita la maxim.
Vreau sa bem cafele si la 80 de ani, intr-o cafenea cocheta, pe care o vom umple de zambete si amintiri de vis si vom intoarce toate privirile, nu de alta, dar o sa fim niste babe extrem de chic :)
Va puuup si va promit ca niciodata nu o sa moara prietenia noastra!

@ Namtigari: Fratele meu Jon, iti doresc sa te indragostesti in fiecare zi (cum faci tu) pana cand ai s-o intalnesti pe EA, care te va face sa te simti cum nimeni alta n-a facut-o. Iti doresc sa ajungi cel mai fain tobosar in viata si pentru asta iti doresc multa sanatate, vointa si putere de munca.
Iti doresc viata de artist pe care ti-o doresti, miile de fete care sa planga dupa tine, insa niciodata efectele secundare ale succesului. Iti doresc abilitatea de a-ti selecta prietenii dupa criteriile importante si nu dupa moda.
Iti doresc ca modul tau copilaresc in care te bucuri sa-ti ramana asa mereu si nu in ultimul rand, iti doresc o viata agitata, dar plina de fericire :P

@ Andra lebada: Fata tie iti doresc o cariera de vis, o iubire nemuritoare, prietene adevarate, nopti pline de nebunie si clipe de neuitat. Iti doresc sa fii la fel de frumoasa, desteapta si tacnita o viata. Te pup

@ Maria: Stii lista ta de dorinte pe care ti-ai pus-o pe blog? Ei bine, iti doresc ca fiecare gand pe care l-ai avut acolo sa se transforme in realitate, in special partea cu rochitele si pantofii cu toc, plus partea in care eu chiar te vad imbracata asa :)
Iti mai doresc sa fii iubita cum stiu eu ca esti si chiar mai mult, sa faci un milion de poze , despre un milion de momente memorabile, alaturi de cativa prieteni inconfundabili.

@ Nico: Scumpa mea Nico, iti doresc sa ajungi o mare fotografa, cu o expozitie la care sa vine toata presa si toti sa ramana cu mana pe blitz/microfon/reportofon/camera de filmat, de uimire si incantare.
Iti doresc sa dai peste un ciudat :) care te va face sa razi, sa simti ca zbori si ca nu mai vrei sa pleci. Iti doresc sa ajungi la mare de ziua ta si ai o suta de milioane de cercei, sa fii fericita si sa ai o viata, la sfarsitul careia, atunci cand tragi linie sa poti sa spui: Fabulos!

@ Tata Strunf: Draga Sebi, tie iti doresc sa fii fericit si iubit langa Miki a ta. Iti doresc sa nu uiti ca ai niste prieteni (si ma exclud de aici) extraordinari, a caror prietenie trebuie s-o pastrezi si sa lupti pentru ea, deoarece nimic nu vine pur si simplu. Iti doresc timp, pe care depinde doar de tine cum il fructifici, cum il apreciezi si cum te bucuri de el.
Iti doresc sa ramai tanar si nebun in suflet mereu si sa te bucuri din fiecare nimic si in fiecare clipa.

@ Andreei si Andreiutzului: Voua va doresc toaaaaaaaaaataaaaaa dragostea din lume. O sa fiti un cuplu de intelectuali cul, nebuni si mereu tineri. O sa aveti viata pe care v-ati dorit-o dintotdeauna. Sunt sigura de asta! Am foarte mare incredere in voi si in iubirea voastra. Va puuuuuuup si de abia astept sa-mi port rochita rosie (stie Andreea despre ce vb ;) ).

@ Adina & Lara: Eu stiu ca voi sunteti 3 si ca aveti o prietenie speciala, asa ca va doresc sa ramaneti mereu in formula asta, pline de viata si zambete. Adino mai lasa lupta interioara si traieste mai mult in prezent cu ochii mari deschisi, pentru ca nici nu stii ce te va face sa zambesti, iar Lara tu sa ramai mereu la fel de optimista si increzatoare. Va admir pe amandoua pentru modul in care ganditi, simtiti si scrieti la varsta pe care o aveti. Va doresc ca absolut toate visele sa vi se indeplineasca. Va pup.

@ Copilul: Inca intru in soc cand ma gandesc la cati ani ai si la modul in care scrii :) (e de bine ce-ti zic :D ).
Iti doresc sa ramai mereu cu picioarele pe pamant si la fel de matura, in unele situatii si luata de val in altele. Iti doresc sa crezi in magie, Mos Craciun, spiridusi si miracole. Iti doresc sa crezi in oameni buni, o lume roz si prieteni adevarati. Iti doresc sa fii pe deplin fericita si copil, pentru ca multi ajung la o varsta la care incep sa regrete aceste vremuri :)

@ Cerculet: Fata mea draga, iti doresc sa privesti mereu in sus, sa ai capul in nori si picioarele pe pamant. Iti doresc sa fii puternica si sa ai incredere in mine cand iti spun ca toate vor fi extraordinare. Sa iubesti si sa fii iubita la fel de mult cum esti acum si iti doresc sa devii un om minunat, ce nu va fi uitat usor.

@ Defektu: Ma pregatisem sa-ti spun ceva de genu' "sa fii mai vesel", dar dupa discutia de ieri, tot ce ramane de spus este sa te vad la fel de fericit ca atunci mereu - chiar daca in viata exista si suisuri si coborasuri.
Iti doresc sa lupti la fel de mult pentru iubirile tale, sa risti, dar si sa fii apreciat si iubit inapoi pentru asta. Da..exact, iti doresc din toata inima mea sa fii iubit, pentru ca din cate am observat, asta este unul dintre singurile lucruri care te fac sa razi si sa urli de bucurie ;)

@ Doru: Dragul meu Doru, tie as avea sa-ti doresc atat de multe incat lumea s-ar plictisi :)) Iti doresc sa fii un pic mai putin cinic si mult mai ingaduitor cu femeile. Iti doresc sa devii un fotograf renumit, dar mai ales sa faci niste poze care sa ramana imprimate pe retina celui care le vade.
Iti doresc sa nu-ti pierzi niciodata vocea senzuala pe care o ai ;)) si-ti doresc muulte nebunii, fericire si rasete.

@ Liana: Scumpa doamna, iti doresc sa fii o mama exemplara si sa cresti 2 copii (eu atat stiu ca ai, sper sa nu fac o gafa :P ) frumosi, destepti, talentati si plini de vointa. Iti doresc sa fii sanatoasa, puternica si un pic mai optimista.
Stii de ce? Pentru ca indiferent ce zic oamenii astia rai, viata chiar e frumoasa :)

@ Hellene: Frumoasa mea Tomata, tie iti doresc ani multi de fericire si dragoste fierbinte intre tine si Iubi tau. Iti doresc sa citesti milioane de carti excelente, ce te vor duce in lumi diferite, iti vor crea universuri fantastice si te vor incarca de energie si bucurie.
Iti doresc multe satisfactii cu blogul tau, iti doresc sa te uiti la cat mai multe seriale cu doctori ;), sa fii fericita si la fel de activa ca pana acum. Te pup.

@ Saddler: Saddler frate, tie iti doresc sa ai parte de multe chestii colorate, optimiste si ciudate, aici includ si jucariile :) Iti doresc o camera de vis, sau iti doresc sa ai parte de un apartament pe care sa ti-l mobilezi, desenezi, colorezi:)) cum vrei tu.
Iti doresc sa nu ti se mai blocheze niciodata cardul ;)), sa fii iubit de o fata simpatica si la fel de ciudata ca tine :D si tu s-o iubesti la fel de mult.
Iti doresc sa fii tu mereu..pentru ca esti foarte simpatic asa cum esti. :)
Aaaa..si-ti doresc sa mixezi in fata la 100 de milioane de oameni si-ti mai doresc tot ceea ce-ti doresti tu legat de muzica :P

@ Foggie: Diana fata, tie iti doresc toata fericirea din lume pentru ca o meriti din plin. Esti o fata extraordinara, buna si cu un suflet cum rar mai gasesti.
Sper sa fii iubita cu o pasiune coplesitoare de cel pe care tu-l iubesti la fel de puternic.
Imi doresc sa te vad la fel de optimista si peste 100 de ani, deoarece lumea are ce invata de la tine.

@ Peculiar: Dodo, iti doresc numai lucruri bune, intelegi? Numai lucruri bune!!!
Sa fii la fel de puternica precum te stiu si la fel de incisiva si rea, dar doar cu oamenii care merita. Iti doresc sa fii fericita pentru ca meriti si iubita cum vrei tu. Iti doresc sa ajungi un doctor minunat si o femeie ce va lasa ceva in urma ei.

@ Matei: Dragul meu Matei, tie iti doresc o iubire ce iti va da senzatii pe care nu le-ai mai simtit niciodata sau le-ai uitat. Iti doresc o iubire adevarata si nu din nevoia de a iubi pe cineva.O data cu asta, sper sa lupti pentru acea iubire si sa nu te multumesti cu putin.
Iti doresc sa te indragostesti de o fata la care sa-ti placa totul, incepand de la felul in care arata, cum gandeste si pana la modul in care ii miroase pielea, cat de lungi are degetele de la mana sau in ce culoare are date unghiile :P
Iti doresc sa ajungi un prof apreciat si indragit de toti si iti mai doresc sa schimbi lumea, sa continui sa-ti traiesti viata uneori in extreme, dar alteori sa analizezi lucrurile in profunzime.

Cam astea ar fi urarile mele pentru toti voi cei care ma cititi sau nu.
Inca o data imi cer scuze pentru cei carora nu le-am personalizat mesajul, dar explicatia exista mai sus:)
Concluzia ar fi ca toti avem nevoie de iubire sau cel putin toti aveti nevoie in conceptia mea :))

Va pup pe toti si va doresc un an de poveste!

29 de comentarii:

Cineva spunea...

de acord! :)

Desene Animate spunea...

@ Ana
Succes si dragoste!!!

CopilMic spunea...

Cred ca asta e cel mai frumos cadou de Craciun pe anul asta [bineeee "bordãrii" si telefonu' nu se pun da?:))]. >:D< Chiar m-ai facut sa zambesc :)
Un An Nou fericit si tie, si tuturor, cu bucurii tipice unei non-printese si idei... din cele mai diverse [si stiu de ce spun asta; stiu cum e sa fi pe stand-by... ca sa nu spun "pe stop";)). Aberez. E tarziu]. Un Craciun Fericit nu-ti mai urez ca de 57 de minute nu mai e Craciunul :)
In rest... Sa ai parte de dragoste, de o copilarie matura, de lacrimi de fericire, de dusmani falsi [d'aia undercover asa care defapt iti vor binele si chestii. Ca in Power Puff Girls :)). Ti-am zis ca aberez]si, in fine, de tot ce iti doresti. Chestii practice, inutile, absolut necesare si nu prea - iti doresc sa ti se implineasca chiar si cea mai nesemnificativa dorinta.
>:D< Ne vedem la anu'! :)

LAme spunea...

Iti doresc un sincer an nou fericit. Sau era craciunu.. nu conteaza...
(Acest comment e spam si e doar ca sa ma citesti si pe mine..ca sunt izolat la marginea blogosferei...sunt mic si negru si nu bag lumea in seama...Gaseste-ma:P)

saddler spunea...

ce multi s-au ingramadit sa iti multumeasca pana acum :D
thanks from a saddler :D

Peculiar spunea...

Anuta, mersi ca te-ai gandit si la mine, dar cred ca ma confunzi. Eu nu-s rea.:D Sunt de-a dreptul malefica.
Ce-ti doresc eu e de foarte bine, dar nu pot face public.:D
Poate la o cafea, o ceva.

Adina spunea...

mi-ai facut o surpriza frumoasa :) multumesc pentru urari, iti doresc si eu sa fii iubita, fericita si sa crezi mereu in visurile tale. un an frumos, alaturi de oameni frumosi :*

ana spunea...

@ Cineva: Am stabilit atunci :D

@ Desene: Multumesc mult..si tie la fel + copaci infloriti (asta doar daca-ti mai aduci aminte :P ):) Sper sa ne vdm in Bucuresti :)

@ Lame: Si cum sa te gasesc daca nu mi-ai lasat link? Mmmm? :) Trebuie sa-mi folosesc puterile supranaturale?
Si sunt sigura ca mesajul tau nu e spam..am eu un feeling :D

@ All : Sar'naa pentru urarile inapoiate.. :D si Dodo draga, la anu' sigur ne vdm la o cafea. Promit. Va puuup ;;)

Desene Animate spunea...

@ Ana
da da da da :))

nikosita spunea...

multumesc mult ana :) esti cea mai tare (non) printesa si cea mai buna achizitie a mea de la scoala de vara :)) glumeam.pur si simplu imi pare ffff bine ca ne-am cunoscut. nu-ti las urari pe blog, iti zic doar la multi ani si mai multe cand ne vedem la "soricel" ;) te puuup!!

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Ce frumoasa initiativa! Iti multumesc mult de urare, m-a induiosat foarte tare si nu pot decat sa iti doresc sa ai parte in anul ce vine de multa, multa iubire, de iubire pura, pasionala, rosie si fierbinte. De lacrimi multe de fericire si de rasete intre prieteni. Ramai asa cum esti si nu lasa pe nimeni sa iti intineze sufletul.

Liana spunea...

Da, Ana scumpa, doi copii am... as zice doi balamuciti avand in vedere cat sunt de energici si vioi... :) Cu cin' sa semene si ei saracii?
Cat despre optimism... o sa iau aminte la sfatul tau! :)
Un an nou plin de bucurii si iubire iti doresc si eu!

Defektu spunea...

multumesc Ana....am avut cel mai frumos Craciun de pana acum....si tu stii mai bine de ce! imi doresc ca si la anu pe vremea asta sa fim la fel de fericiti amandoi...si de ce nu....poate tu mi-ai purtat noroc! si nu o sa renunt sa lupt pentru ce vreau eu niciodata!

Cerculet spunea...

Cerculetul s-a inmuiat si s-a facut nedefinit...
Mersi muuult de toate urarile. Si daca n-or sa se implineasca peste vreo zece, douaj' de ani, pe mine sa ma bateti, si tu si ceata ta.
Voua va zic sa nu ramaneti la fel de indragostiti ca acum (ar fi pacat), ci sa fiti si mai si mereu.
Si sa faceti nunta ca-n povesti, sa aveti o droaie de copii care sa se creasca singuri, doua carute de bani, limuzine, castele pentru printesa...
Sau doar sa va iubiti, ca pe restu' le faceti singuri.
Va pupa cerculetul.

Anonim spunea...

frumoase vise si explozii de emotii!n-am mai vazut de mult atatea suflete vibrande si atata web.tremurand.parca toti va stiti de mult,va bucurati sa va aveti si luptati sa nu va pierdeti.E ca un jurnal ever sincer adica un suflet adus curajos la lumina.Meritul este al tau draga Ana si ai toata iubirea mea.Iti mai aduci aminte cand veneai sa ne faci urari de bine si de foarte bine impreuna cu Sergiu la sfarsit de an? Intr-adevar ieseai mereu in evidenta,afltfel nu poti ai dreptate!Ana ramane Ana si sa nu te temi de asta niciodata!cine ajunge sa te cunoasca intelege ce fel de suflet are Ana.Mie recunosc mi-ar fi placut sa te cunosc mai bine,insa poate nu e intamplator ca te-am regasit aici!
Iubirea sa se intoarca insutit la tine si sa te insoteasca mereu.
pot si eu sa-ti spun ca te iubesc,
anul ce vine sa-ti aduca Lumina!
eu

ana spunea...

@ Anonim: Mi-ai lasat unul dintre cele mai frumoase mesaje si sincera sa fiu mi-ai facut ziua mai frumoasa. Din pacate nu stiu cine esti si nu-mi vine in minte nici o idee...te rog sa ma luminezi, ca sa nu mor de curiozitate :) Te pup

Doru Oprişan spunea...

Hehe ! Ce dragut !
O sa te invit sa iti imprimi pe retina niste poze cu prima ocazie :P
Multam frumos !
Happy New Year! cu cat mai multe zile perfecte de non-printesa !

copilmic spunea...

Uite si o leapsa :)

Anonim spunea...

ma bucur ca am reusit sa-ti fac o bucurie si sa-ti rascolesc putin amintirile!sunt Eu vecina bunicii tale,astazi mi se zice Maria si imi place insa pentru ca mai ai o Marie raman la anonim!
cu mult drag,admiratie si....iubire!

blur spunea...

anaaaaaaaaaaaaaaaaa :) viitor minunat alaturi de mine! te iubesc si ne vedem maine. pup pup pup.

foggie spunea...

Anutza mama, abia m-am intors in Buc dupa o saptamana de rasfat si izolare de tehnologie acasa, si recunosc ca mi s-au inmuiat genunchii. Multam frumos de urare. Venind de la tine inseamna mult, sa stii:) Te pup cu drag si sper ca viata ta sa bata si cel mai bun film cu happy-end. Si-ti mai doresc sa ai intotdeauna langa tine oamenii potriviti, care sa stie sa-ti fie alaturi si cand tipi, si cand plangi, si cand razi ca o printesa cu gura pana la urechi:)

tatastrunf spunea...

Poti sa te incluzi. ms >:D<

lara spunea...

ce surpriza:) scuze am cam neglijat blogurile (si al meu) in ultimul timp si abia acum am observat... multumim pentru urari si pentru cadoul acesta de Craciun... sa uiti maine sa-ti pui o dorinta frumoasa... cat despre mine promit sa raman "mereu la fel de optimista si increzatoare" Un an frumos, neprinteso...

DeMaio spunea...

Numai bine, neprinţeso! Să-ţi fie exact aşa cum vrei.

octoberain spunea...

geniala, geniala idee, si grozav post.

blur spunea...

@octoberain: multumesc, ideea e a mea. ;))

CresceNet spunea...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Desene Animate spunea...

@ ana
A venit o leapsa micuta pt domnisoara ce-si neaga trecutul nobiliar ;)).La mine! Te astept

maria spunea...

draga fati (i cu caciulita in pronuntia ta) multumesc de urare. urmeaza sa scriu post despre ce am reusit din tot ce mi-am propus. sunt sigura ca ai inceput bine anul, eu l-am inceput cu zapada si vanatai :D. si propun o melodie pentru postul tau: justice vs. simian - we are your friends. ti pup